唉∼朝早又要咁早起身,日日都係咁,,,miss wong又教到鬼咁悶
林sir又on99,,,劉sir又咁鬼死惡,,唉∼∼∼
番去抄功課ge∼比人記左廿幾次名∼可”慘”悶死牙∼!!日日番到屋企都傾電話∼
又冇野講喎∼同牙屎忽欣傾囉∼今日中文堂好鬼死搞笑∼xx輝好可愛牙><””
好鬼正囉..笑到我肚痛∼後面成排男仔∼我係咁叫牙陳太哥叫比心機(玩野)
佢叫我”收嗲”哈哈∼lunch time 果時..食完之後∼就上1E
班房玩野∼D人比我地玩得多∼就唔知驚∼咁我咪係班入面∼D FD係班出面∼
係個窗度玩MV..明唔明?出面班FD唱歌∼我係入面做MV..
超人迪加-v-””死人沈sir又走過黎∼咁未到1點7唔準開門嫁ma..
我地班又日日做壁報∼(其實係扮晒野囉)- -日日自出自入∼正!!
放學前去次所玩啦∼成班都一齊∼∼傾傾傾∼放左學之後∼有個牙伯買冰糖胡lo∼
佢地都買左一支∼我唔買∼好難食嫁= =!牙欣同心心食左少少就dom左∼
牙珠食晒= =!!!之後番左屋企..
番到屋企訓左一粒鐘∼之後= =”救命!!!!!肚痛∼之後去左次所嘔∼!!!!
嘔左三四次∼可能肚餓啦∼屋企又冇人∼又冇野食..自己去左m記買野食∼食左半個= =
又嘔∼慘慘∼之後成個dom晒∼∼又嘔啦∼唉.......希望聽日唔駛番學!
|