朝早7點起身..7點幾牙欣打黎∼叫我快d去等吽膇皕d店晒d野就去啦∼等左好耐= =不過
算啦∼大家都係fd∼等下囉..跟住打比牙珠∼牙珠仲未起身∼果時已經7點9啦..牙珠話請半日假∼
跟住∼我同牙欣都姑姑單單咁上左路∼番到去買左支水∼之後排隊∼好熱牙∼∼排隊果時∼上到去又勁凍- -
都唔知想點∼果兩堂數學好鬼死白痴∼好悶啦∼∼∼∼視藝既miss又on99咁= =搞到我地冇左兩
個字小息丫∼食緊果時都打”冷鐘”啦∼之後去左次所啦∼出到黎d人冇晒∼我地成班出到去之後比劉sir捉左
牙sir係咁鬧∼”你地第一日黎嫁?”我係咁笑∼妐隉谷n好笑咩宜家”之後成班都係度笑∼鬧完之後叫我地快d
上番去∼上上下果時∼心心”跌親”笑到我就瀨啦..唉∼牙sir偷笑∼笑死= =”跟住果堂英文∼悶死牙!
勁眼訓∼又冇聊∼我係咁傻笑∼kaka∼心心話”你笑咩牙”歷文都係∼地理最搞野∼miss chan都唔
知係咪玩野∼今日好鬼死好人∼我地係咁嘈∼係咁彈橡筋∼∼我唔小心彈到牙樺仔隻眼∼佢喊到好似bb咁∼
我諗..我死啦∼之後成班女仔叫坉囍n喊牙∼唔好喊牙- -唉∼好彩miss chan冇理到佢~
之後牙植家軒拎住左橡筋∼之後我地指住佢"oooooooI!!係你∼佢勁冇奈∼跟住又發脾氣∼話”
係我牙,點丫?”跟住放學啦∼正∼我同心心去左安定食燒賣∼之後見到佢家姐∼XX兒∼kaka∼好似樣牙∼
好得意∼番到屋企之後∼牙興哥icq”喂”左一聲∼跟住我咪應囉∼之後彬彬打黎∼叫牙興哥打比佢
我叫左啦∼咁我咪話彬彬又比人打牙∼佢先肯打比彬彬..
|