| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
上緊電腦堂!  |
分類: 未分類 |
呵呵!依家上緊電腦堂!
由於新年太忘既關係,所以好耐無打blog啦..
新年期間睇左兩套演唱會DVD
Stephy(鄧麗欣)+泳兒(Vincy)
Stephy一路睇一路驚!!!
擔心佢走音,唱錯詞=0="
但係聽Vincy就唔同!
好享受,好enjoy咁聽!
佢真係唱得好好!
Stephy同佢無得比!
(Stephy粉絲不要見怪-v-")
年三十果日同左張傑鴻去左維園行花市!
同佢行街好似帶細路咁= ="
跟住同佢去左銅鑼灣幾間大mall行~
夜晚由於"守歲"關係
零晨03:00am先訓@@
新年中都係周圍拜年,逗利是
我新年期間睇左好多篇《鬼王戀》既文章
(係百度貼吧)
d人寫得好真實,好感動人
令我著曬迷=v="
唉~時間過得好快!
新年假咁就過左啦....
繼續返學囉!
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
我返黎啦!  |
分類: 未分類 |
嘩!!!
我超超超超超超超超超超超超...耐無打blog啦...
因為我自己懶既關係=v=
加上前排先考完試...
所以咁耐先黎番~
今次考試既成績都係麻麻咁啦~
唉..
唔知點解自己係溫習果時硬係無法專心
成日好易比第d野吸引去就會分心...
所以我真係對唔住自己/^\
最近隻左耳有d問題...
成日係d嘈/大聲既地方會聽到d SaSa聲既雜音
有陣時仲會震入耳仔有d痛~.~
醫生話我耳內氣壓唔平衡..
有d野塞左係中耳到..
令外耳道同中耳道氣壓唔平衡
耳膜凹左入去(正常係凸出)
唯有食抗生素同藥希望可以消左果d阻塞物...
希望我自己可以快d好番啦...
校際3月7號(星期五)9:30am
上環文娛..
希望成功奪獎!
唔講囉,食飯~ |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| 《Stephilosophy》 |
分類: 未分類 |
今個聖誕節咁就過左!
差唔多全部時間都陪屋企人!
唔好話我唔孝順啦= =""
今日好悶呀!
搞到自己成個宅男咁="=
做下功課,聽歌,睇書,上網= =""
講開上網同聽歌,,
今日發現d正野!!
首先係上網方面比我搵到好多人寫d文章小品放上論壇
雖然文筆唔算好,但係我覺得內容好貼切,好寫實!
令人容易投入故事裡面..
就好似一篇長文《鬼王的專屬印記》 (如果有睇黑糖既人應該會識"")
佢延續寫王子同鬼鬼既戀情~
可以寫出時下年青人戀愛既甜蜜!!!
有時間post幾篇比大家睇@@
至於歌方面~
我依幾日好著迷咁聽Stephy隻碟~
將d歌分成4部份
~K歌:
1.看透
4.活到美麗
9.曇花不現
~快歌:
2.金光燦爛
6.男孩子挑選哪位?
~抒情歌
3.再見不是朋友
5.不愛不愛理
8.分手的禮貌
~新風格
7.那些哪些
10.WAITING LIST
我個人推介
看透,再見不是朋友,曇花不現
其中我覺得《曇花不現》幾特別
係講環境,珍惜世界..
所以拎左黎做背影音樂!! |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
聖誕快樂!  |
分類: 未分類 |
Merry Christmas~!
聖誕快樂~!
聖誕節又到啦!
代表一年又接近尾聲了!
時間過得真係快~
剛過去既一年好似一瞬間就過左咁!
下年要繼續努力!
做得更好! |
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
《投名狀》  |
分類: 未分類 |
今朝同左張傑鴻+Ben Chan&武峰去睇《投名狀》
嘩!係依段聖誕節期間睇第3套啦我= =
內容真係好血腥= =""
又係講d人得到明成利就忘記背後幫過自己既人
到最後尾全敗俱傷!
唉~
睇完去左《翠華》食野!
之後去左買Stephy同Hebe既新碟@@
Hebe既碟當然Keep到水準!!
Stephy都係ok咁啦!
今次多左幾首唔同曲調既歌
新風格~!
聽日就聖誕節啦!
就當兩隻碟係自己既聖誕禮物@@" |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|