最近還好嗎....?
昨天遠了..明天還長
回憶模糊但巨大
yuehei1993
暱稱: 背影<yuehei@612星球
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-05
星期四
《生日快樂》
3月的最後一天
唱K!
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
S.H.E blog
大眾論壇
心理遊戲
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


上緊電腦堂! 驚訝 分類: 未分類

呵呵!依家上緊電腦堂!

由於新年太忘既關係,所以好耐無打blog啦..

新年期間睇左兩套演唱會DVD

Stephy(鄧麗欣)+泳兒(Vincy)

Stephy一路睇一路驚!!!

擔心佢走音,唱錯詞=0="

但係聽Vincy就唔同!

好享受,好enjoy咁聽!

佢真係唱得好好!

Stephy同佢無得比!

(Stephy粉絲不要見怪-v-")

 

年三十果日同左張傑鴻去左維園行花市!

同佢行街好似帶細路咁= ="

跟住同佢去左銅鑼灣幾間大mall行~

夜晚由於"守歲"關係

零晨03:00am先訓@@

 

新年中都係周圍拜年,逗利是

我新年期間睇左好多篇《鬼王戀》既文章

(係百度貼吧)

d人寫得好真實,好感動人

令我著曬迷=v="

 

唉~時間過得好快!

新年假咁就過左啦....

繼續返學囉!

2008 年 1 月 29 日  星期二   雨天


我返黎啦! 愉快 分類: 未分類

嘩!!!

我超超超超超超超超超超超超...耐無打blog啦...

因為我自己懶既關係=v=

加上前排先考完試...

所以咁耐先黎番~

今次考試既成績都係麻麻咁啦~

唉..

唔知點解自己係溫習果時硬係無法專心

成日好易比第d野吸引去就會分心...

所以我真係對唔住自己/^\

 

最近隻左耳有d問題...

成日係d嘈/大聲既地方會聽到d SaSa聲既雜音

有陣時仲會震入耳仔有d痛~.~

醫生話我耳內氣壓唔平衡..

有d野塞左係中耳到..

令外耳道同中耳道氣壓唔平衡

耳膜凹左入去(正常係凸出)

唯有食抗生素同藥希望可以消左果d阻塞物...

希望我自己可以快d好番啦...

 

校際3月7號(星期五)9:30am

上環文娛..

希望成功奪獎!

 

唔講囉,食飯~

2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


《Stephilosophy》 分類: 未分類

今個聖誕節咁就過左!

差唔多全部時間都陪屋企人!

唔好話我唔孝順啦= =""

 

今日好悶呀!

搞到自己成個宅男咁="=

做下功課,聽歌,睇書,上網= =""

講開上網同聽歌,,

今日發現d正野!!

首先係上網方面比我搵到好多人寫d文章小品放上論壇

雖然文筆唔算好,但係我覺得內容好貼切,好寫實!

令人容易投入故事裡面..

就好似一篇長文《鬼王的專屬印記》  (如果有睇黑糖既人應該會識"")

佢延續寫王子同鬼鬼既戀情~

可以寫出時下年青人戀愛既甜蜜!!!

有時間post幾篇比大家睇@@

 

至於歌方面~

我依幾日好著迷咁聽Stephy隻碟~

將d歌分成4部份

 

~K歌:

1.看透

4.活到美麗

9.曇花不現

~快歌:

2.金光燦爛

6.男孩子挑選哪位?

~抒情歌

3.再見不是朋友

5.不愛不愛理

8.分手的禮貌

~新風格

7.那些哪些

10.WAITING LIST

 

我個人推介

看透,再見不是朋友,曇花不現

其中我覺得《曇花不現》幾特別

係講環境,珍惜世界..

所以拎左黎做背影音樂!!

2007 年 12 月 25 日  星期二   落雪


聖誕快樂! 開心 分類: 未分類

Merry Christmas~!

聖誕快樂~!

聖誕節又到啦!

代表一年又接近尾聲了!

時間過得真係快~

剛過去既一年好似一瞬間就過左咁!

下年要繼續努力!

做得更好!

2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


《投名狀》 愉快 分類: 未分類

今朝同左張傑鴻+Ben Chan&武峰去睇《投名狀》

嘩!係依段聖誕節期間睇第3套啦我= =

內容真係好血腥= =""

又係講d人得到明成利就忘記背後幫過自己既人

到最後尾全敗俱傷!

唉~

 

睇完去左《翠華》食野!

之後去左買Stephy同Hebe既新碟@@

Hebe既碟當然Keep到水準!!

Stephy都係ok咁啦!

今次多左幾首唔同曲調既歌

新風格~!

 

聽日就聖誕節啦!

就當兩隻碟係自己既聖誕禮物@@"