最近還好嗎....?
昨天遠了..明天還長
回憶模糊但巨大
yuehei1993
暱稱: 背影<yuehei@612星球
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-05
星期四
《生日快樂》
3月的最後一天
唱K!
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
S.H.E blog
大眾論壇
心理遊戲
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 16
今日人氣: 3
累積人氣: 886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


Miss Liu婚訊!?! 滿足 分類: 未分類

Wow!!!

大家今日都從Bro口中聽到Miss Liu婚訊?!?

聽佢係依個週末就結婚擺酒!

但係點但佢唔行同我地講呢??

雖然我地之前都收到風有傳Miss Liu 12月結婚..

但係無諗過咁快就成事!

Anyway,

祝Miss Liu新婚快樂!

 

聽日因為畢業典禮既關係,,

Lunch Time就放學...

雖然我下奏要番黎彩排表演,,

但係點都無諗過比d「大哥哥」叫去什麼"聯誼"

本來12:10pm放學,,

比佢咁一搞,

要到2:00pm先走得...

同d所謂大哥哥又唔係熟喎...

又要一齊食飯,一齊活動..

咩增加合作性= =""

曬氣啦= ="

 

聽日5點就要番到School rehearsal,,

有少少緊張咁啦!

不過我已經慣曬..

又唔係第一次表演...

又係一定班F.2人又搞破壞...

希望聽日佢地醒醒定定啦..

 

我又轉左背景音樂啦!

係S.H.E既《愛來過》

收錄係《鬥牛要不要電視原聲帶》入面!

一首中國調色既古典歌!

Hebe越唱越好聽!!

2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


上緊電腦堂! 滿足 分類: 未分類

依家上完電腦堂無聊上下網,

打下Blog!

7/12聽到隻碟啦!

超正!

想聽既Msn問我拎!

2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


來不及!!! 滿足 分類: 未分類

嘩嘩嘩~!!!

正呀!

Hebe新獨唱歌終於聽到啦!

來不及聽《來不及》!!!

今次轉新唱腔變女Rocker@@

為《鬥牛要不要》又落力演,又獨唱插曲,仲係自己填詞添!

真係辛苦曬佢!

今次無左Selina同Ella一齊,唔知佢慣唔慣呢?!

請大家多多支持《鬥牛要不要》啦!

聽日就出《鬥牛要不要》原聲帶

有S.H.E 星光幫 Tank

華研出動最有實力夢幻卡司組合!

依張原聲大碟應該非常精彩!

雖然聽日只係台灣出售,,

我只係DOWNLOAD黎聽,,

但當到黎貨香港我就會立即買番張黎聽!!!

 

好啦賣完一大堆廣告,講下自己

今日音樂考試有小小失手呀!

中間有幾個音lag左...

不過整體我自己都滿意既~

不過聽人講Miss Wong好似唔滿意,,

算啦,都考左囉..

..食完飯果陣比人撞低既汽水整到條褲=0=

好彩唔係好明顯=0=

今日放後去音統!

好耐無7個人一齊番齊啦!

今日終於番齊!

大家有講有笑,呀sir好幽默呀XD!

我仲聊到果個自自地閉既男仔講野~0~

我同潘潘星期一1齊夾啦!加油!

 

恭喜曬潘潘喎!拎到第2!

終於由一個果實長成樹啦@@"

繼續努力啦!

 

我轉左背景音樂,

由光良+曹格唱既《少年》

幾好聽嫁,有和音,有d似泳兒既《感應》

歌意係叫我地珍惜少年既時光.

聽下啦!

2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


我又黎囉! 開心 分類: 未分類

嘩今日12月4號啦!

咁快又到年尾,,

時間過得真係快!

前日朝早學校open day我番去表演,

唔錯唔錯@@

琴日既SFXS day又去彌撒= =

又唱歌,吸塵,念經....

跟住返到學企左成個鐘....

,,之後無聊咁同青蛙+叮噹去VA room睇一套電影

《公主復仇記》

雖然內容悶左d,,

但係呀嬌係入面既造型好令女呀*0*

今日中文背默100分!Ya!

放學之後大家試大合唱《同天空》@@

算係咁啦!

我放學仲要管樂團...

我無聊到吹曬其他樂器果幾part= ="

雙簧管,士色phone+小提琴....- -"

12月14日畢業禮大表演啦!"

到時加油@@

 

潘蘋果,星期四加油啦!

今日見你都唔錯,不過可以再大聲d!

希望你會拎獎啦!

2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


懶到我呀! 分類: 未分類

嘩成個星期有多無打blog...

真係好懶呀我,,

加因最近我都無咩特別事發生..

都係咁...

所以無咩心機/事令我衝動想打...

 

今日上PE教手球同一d體能訓練= =

算係咁啦...

之後自由活動玩籃球,,

同潘潘+青蛙+叮噹玩得好過引!!!

叮噹真水皮,,

落堂前幾分鐘先有一球入= =""

 

Lunch Time咩德育及公民周活動,,

玩蒙眼傳球,,

有學生+老師份XD

d人出曬千,,

蒙眼仲識踏停波= =""

所以佢地果組贏左...

*(果組好似係童軍,唉....哈哈)

Winne今日都有份落場@@

仲同彭Sir有d好曖昧行為,,哈哈XDD

常日叫人唔好亂講,,

自己又做埋d咁既野,,

低比人話@@"

 

星期日(2/12)我地管弦樂團9-10am表現..

大家得閒返黎school睇我支持支持!!!