| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
Miss Liu婚訊!?!  |
分類: 未分類 |
Wow!!!
大家今日都從Bro口中聽到Miss Liu婚訊?!?
聽佢係依個週末就結婚擺酒!
但係點但佢唔行同我地講呢??
雖然我地之前都收到風有傳Miss Liu 12月結婚..
但係無諗過咁快就成事!
Anyway,
祝Miss Liu新婚快樂!
聽日因為畢業典禮既關係,,
Lunch Time就放學...
雖然我下奏要番黎彩排表演,,
但係點都無諗過比d「大哥哥」叫去什麼"聯誼"
本來12:10pm放學,,
比佢咁一搞,
要到2:00pm先走得...
同d所謂大哥哥又唔係熟喎...
又要一齊食飯,一齊活動..
咩增加合作性= =""
曬氣啦= ="
聽日5點就要番到School rehearsal,,
有少少緊張咁啦!
不過我已經慣曬..
又唔係第一次表演...
又係一定班F.2人又搞破壞...
希望聽日佢地醒醒定定啦..
我又轉左背景音樂啦!
係S.H.E既《愛來過》
收錄係《鬥牛要不要電視原聲帶》入面!
一首中國調色既古典歌!
Hebe越唱越好聽!!
|
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
上緊電腦堂!  |
分類: 未分類 |
依家上完電腦堂無聊上下網,
打下Blog!
7/12聽到隻碟啦!
超正!
想聽既Msn問我拎! |
2007 年 12 月 6 日 星期四  |
來不及!!!  |
分類: 未分類 |
嘩嘩嘩~!!!
正呀!
Hebe新獨唱歌終於聽到啦!
來不及聽《來不及》!!!
今次轉新唱腔變女Rocker@@
為《鬥牛要不要》又落力演,又獨唱插曲,仲係自己填詞添!
真係辛苦曬佢!
今次無左Selina同Ella一齊,唔知佢慣唔慣呢?!
請大家多多支持《鬥牛要不要》啦!
聽日就出《鬥牛要不要》原聲帶
有S.H.E 星光幫 Tank
華研出動最有實力夢幻卡司組合!
依張原聲大碟應該非常精彩!
雖然聽日只係台灣出售,,
我只係DOWNLOAD黎聽,,
但當到黎貨香港我就會立即買番張黎聽!!!
好啦賣完一大堆廣告,講下自己
今日音樂考試有小小失手呀!
中間有幾個音lag左...
不過整體我自己都滿意既~
不過聽人講Miss Wong好似唔滿意,,
算啦,都考左囉..
..食完飯果陣比人撞低既汽水整到條褲=0=
好彩唔係好明顯=0=
今日放後去音統!
好耐無7個人一齊番齊啦!
今日終於番齊!
大家有講有笑,呀sir好幽默呀XD!
我仲聊到果個自自地閉既男仔講野~0~
我同潘潘星期一1齊夾啦!加油!
恭喜曬潘潘喎!拎到第2!
終於由一個果實長成樹啦@@"
繼續努力啦!
我轉左背景音樂,
由光良+曹格唱既《少年》
幾好聽嫁,有和音,有d似泳兒既《感應》
歌意係叫我地珍惜少年既時光.
聽下啦! |
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
我又黎囉!  |
分類: 未分類 |
嘩今日12月4號啦!
咁快又到年尾,,
時間過得真係快!
前日朝早學校open day我番去表演,
唔錯唔錯@@
琴日既SFXS day又去彌撒= =
又唱歌,吸塵,念經....
跟住返到學企左成個鐘....
,,之後無聊咁同青蛙+叮噹去VA room睇一套電影
《公主復仇記》
雖然內容悶左d,,
但係呀嬌係入面既造型好令女呀*0*
今日中文背默100分!Ya!
放學之後大家試大合唱《同天空》@@
算係咁啦!
我放學仲要管樂團...
我無聊到吹曬其他樂器果幾part= ="
雙簧管,士色phone+小提琴....- -"
12月14日畢業禮大表演啦!"
到時加油@@
潘蘋果,星期四加油啦!
今日見你都唔錯,不過可以再大聲d!
希望你會拎獎啦! |
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| 懶到我呀! |
分類: 未分類 |
嘩成個星期有多無打blog...
真係好懶呀我,,
加因最近我都無咩特別事發生..
都係咁...
所以無咩心機/事令我衝動想打...
今日上PE教手球同一d體能訓練= =
算係咁啦...
之後自由活動玩籃球,,
同潘潘+青蛙+叮噹玩得好過引!!!
叮噹真水皮,,
落堂前幾分鐘先有一球入= =""
Lunch Time咩德育及公民周活動,,
玩蒙眼傳球,,
有學生+老師份XD
d人出曬千,,
蒙眼仲識踏停波= =""
所以佢地果組贏左...
*(果組好似係童軍,唉....哈哈)
Winne今日都有份落場@@
仲同彭Sir有d好曖昧行為,,哈哈XDD
常日叫人唔好亂講,,
自己又做埋d咁既野,,
低比人話@@"
星期日(2/12)我地管弦樂團9-10am表現..
大家得閒返黎school睇我支持支持!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|