最近還好嗎....?
昨天遠了..明天還長
回憶模糊但巨大
yuehei1993
暱稱: 背影<yuehei@612星球
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-05
星期四
《生日快樂》
3月的最後一天
唱K!
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
S.H.E blog
大眾論壇
心理遊戲
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 16
今日人氣: 2
累積人氣: 885
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


城門水塘一遊 滿足 分類: 未分類

今朝未夠9點比呀爸呀媽take左去翠華食早餐...

食完過左對面坐小巴去左城門水塘行一圈..

由於媽咪做完手術無耐,所以行得比較慢,呀爸就陪住佢..

我就遙遙領先佢地..

一路行一路見到好多d行山/跑山活動..

阿爸仲話下年不如又去參加= =""

今日天氣唔錯,好舒服!所以行左個半鐘就行完..(其實可以再快,不過要等埋阿媽)

行完番左黎屋企,,

依家溫緊Bible..

"What is the Bible??"

↑差唔多搞店!!

對聽日test都有d信心..

不過最緊要字要寫得快!!

陣間就出發去 女麻女麻 到食飯

今晚凱鋒,樂頤佢地都去..又會好熱鬧!!!

番黎想睇"公主小妹"-0-

就快測驗,仲有心情睇,,我真大膽= ="

好啦,講住咁多

2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


依幾日好忙 不安 分類: 未分類

依幾日忙到呀媽都認得我= =

星期二管樂團...呀sir發火罵F.2..好恐怖~"~

下星期二我長笛part練1:00pm~1:25pm好野!!!

星期三放學首先重默

(又要青蛙提我幾隻字)~"~

得75分..悲哀,,,,

跟住比miss lee 趕我去交$入美術學會,佢仲問一句"做咩入地獄?"= =

之後係一遍搞笑之中刻我既木板畫

刻完之後試印...嘩!成間鬼屋咁= =""

潘潘果個鬼鐘樓,有相為證XD":

"

幫埋miss lee清潔到6點半就番屋企...

今日星期四放學未去音統之前去汁汁幅畫...

好睬有5添偉幫手..先趕到4點半前搞店趕去學笛...

今日學笛呀sir話我高音唔得- -""

個口開得太大,,所以話我低音先好聽~"~..

測完驗要研究點收緊d個口=0="

 

額外提供一張我地班某位同學同佢家人溫馨合照@@

估下佢係邊個@@?

2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


張傑鴻屋企... 愉快 分類: 未分類

今日11:30am去左張傑鴻屋企做音樂project,到去達哥同Tim同佢掛住係到打FM...我咪借張傑鴻d 數學CW同HW參考@0@

到左差唔多2點我地去左"椰林閣"食下午茶..本來講笑叫張傑鴻請...點知佢真係行..但最後我都自己比...

之後做到大約4點到就番黎啦!!!

依家背緊"岳陽樓記"救命呀= ="

聽日放學又要管樂團..好忙呀..邊有時間溫書...

依排都會溫書要緊..會小d打blog...

唉~繼續背,唔講啦

2007 年 10 月 11 日  星期四   陰天


抄抄抄抄抄.... 感動 分類: 未分類

嘩~!今日食完飯連續3堂都係抄抄抄抄抄=0=""

特別係世史,d同學好似手好耐無運動,急住寫完去同miss Liu加分= =

miss Liu又要求多多,又要快,又要字靚,格式又唔可以錯,又一定要足本.....

講真,開學咁耐堂堂都係跟佢抄果d所謂筆記.....

完全都無教過下書...最多同你間下書咁....

我所指既教書係講下書入邊既內容,"第一次大戰"既起因,經過,結果...等等

可能佢有講過..,不過係一路講一路要人抄,邊會有人聽到入腦....

我到依家完全都對第一次大戰無咩概念....

係咪真係記熟佢d所謂筆記就可以pass個test??

唉,真係無眼睇.....

 

長笛班今日少左幾個人黎...呀sir隻腳又整親,唔知佢有無事呢??

今日吹果幾首歌去第三8度,差d斷氣....

 

潘潘:

快d諗下數學project做咩topic啦!!!

仲有,話你無練琴係講笑,唔洗太介懷...我知你有練既^^"

 

呼,聽日星期五又到,好開心*0*

2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


我係大哥哥!!!=0= 滿足 分類: 未分類

今日週會去左禮堂聽個關於毒品既講座,又係一篇熱鬧氣氛中渡過...

原來答中警長果條問題拎果枝筆係識著燈同變色=0=(因為Tim Tam拎黎用)

放左學之後去左開"大哥哥計劃"幹事大會..我被排到第一組,仲要同Tim Tam一組- -"""

我地組要負責d另類活動=0="""

首先係陸運會負責Halloween派糖(可能要扮鬼)= =

係2/11(Fri)2-4:30pm陸運會後果日番來做"中一迎新日"

14/12(五)又開會= =

1月既親子遊未知有無份....

2月由我地組搞最煩既"新春邊爐宴"..我諗要準備好耐= =

之後仲有Day Camp,保齡球活動,運動日,煮食樂,功課輔導..一大堆= =""

嘩..忙死人啦= =

早知唔參加啦~"~

唉...