最近還好嗎....?
昨天遠了..明天還長
回憶模糊但巨大
yuehei1993
暱稱: 背影<yuehei@612星球
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-05
星期四
《生日快樂》
3月的最後一天
唱K!
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
S.H.E blog
大眾論壇
心理遊戲
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


節目豐富的一日! 開心 分類: 未分類

今日節目非常豐富*0*

朝早係school聽sing con比賽@@

雖然今年變左係hall搞,,

但係氣氛都唔錯!!

我地班唱《同天空》好整齊-0-

人地B,C,D班唱得好搞野= =""

1C唱《陽光宅男》又扮女人,又化曬裝

低比佢地拎獎!

 

晏奏同左達哥,潘潘,青蛙,死火麟去睇《魔幻羅盤》

明明英文叫《Golden Compass》

唔係《黃金羅盤》咩= =??

點解叫《魔幻》= =??

我知台灣明明譯做《黃金羅盤》!!!

而且仲有Ella做代言添!!!

套戲OK啦!不過有d唔係好明!

 

夜晚一齊去左BBQ!

正呀!

大家玩得好玩心~0~

原來肥程同佢呀哥好似樣@@"

真係恭喜曬李嘉麟抽到個咁"靚"既袋= =""

玩到差唔多11點幾先返到屋企!!

真係充實呀今日!!!

2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


有關張傑鴻發既言! 驚訝 分類: 未分類

今日大家都沉著係張傑鴻評論學校既post果到,,

我自己就不致評論佢既做法啦...

只係覺得我地係學校既一份子,,

要做既應該要求自己將每一件事都做到最好!

去宣揚比人知聖芳濟中學既學生係盡責,勤力!

何況每一間學校得既排名都唔係由我地學生評鑑而定!

而係由教統局從學校本身既歷史,師資,成績各方面既才能評定!

所以如果真係要去評論人地,請先做好自己吧!

 

講番自己!

今日管樂團終於有新歌啦!

《土耳其進行曲》

我長笛雖然唔係主旋律

但係中間果part有d難,有挑戰性!

大家努力啦!

2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


oral考得嘛嘛... 感動 分類: 未分類

今日miss Liu無返!

唔通新婚太開心@@?

今日PE跑9分鐘,,我跑得17個卷~0~

未盡力!

我覺得我可以20!!!

算啦!

放學既oral考得好差..

明明我知自己可以講得更好

但係我就lag左lag...

仲好似講唔夠時間添...

點算呀!!!/-\

2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


魔間傳奇! 滿足 分類: 未分類

今朝去睇左套戲

《魔間傳奇》

嘩!好深既生物問題= ="

又咩基因改造,病毒變種= ="

講到全球死剩無1%既人類,,

其他變曬活死人(比病毒入腦)

要夜晚先可以出沒,,

唔係會比太陽紫外光射死 = =

同疆屍有咩分別- -"

個主角好店!

1個人帶住隻狗過左3年生活!

都無比D活死人殺死!!

不過最後為左救個女人同細路!!

自殺引爆手榴彈炸佢地!!

故事幾緊張又特別,

主角演技有水準!

值得大家一睇!

2007 年 12 月 14 日  星期五   落雪


聽蕭鉞熙吹長笛 開心 分類: 未分類

今日表演完啦!

由本來7點半既演出

8點散band...

變到8點半先到我地表現...

9點先走得...

好似d咩主禮嘉賓交通意外所以遲左...

表演整體大致唔錯啦!

我無吹錯音!

但係有件事我真係睇唔過眼,,,

平時dF.1,F.2唔乖都算...

今次表演之前呀SIR仲要同班友玩埋一份,,,

係等候室等緊果陣,,

一齊係度打psp nds...

係個課室度倒亂...

好睬D嘉賓或老師聽/睇唔到姐..

唔係怪責落黎都唔知點算...

 

仲有唔明點解有個中五既小提琴手...

平時排練又唔黎..

表演又好準時...

好似有咩功都要比佢領咁..

雖然佢拉得好,,

但我平時都練得好辛苦...

點解搞到好似對我地好唔公平!!!