| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
節目豐富的一日!  |
分類: 未分類 |
今日節目非常豐富*0*
朝早係school聽sing con比賽@@
雖然今年變左係hall搞,,
但係氣氛都唔錯!!
我地班唱《同天空》好整齊-0-
人地B,C,D班唱得好搞野= =""
1C唱《陽光宅男》又扮女人,又化曬裝
低比佢地拎獎!
晏奏同左達哥,潘潘,青蛙,死火麟去睇《魔幻羅盤》
明明英文叫《Golden Compass》
唔係《黃金羅盤》咩= =??
點解叫《魔幻》= =??
我知台灣明明譯做《黃金羅盤》!!!
而且仲有Ella做代言添!!!
套戲OK啦!不過有d唔係好明!
夜晚一齊去左BBQ!
正呀!
大家玩得好玩心~0~
原來肥程同佢呀哥好似樣@@"
真係恭喜曬李嘉麟抽到個咁"靚"既袋= =""
玩到差唔多11點幾先返到屋企!!
真係充實呀今日!!!
|
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
有關張傑鴻發既言!  |
分類: 未分類 |
今日大家都沉著係張傑鴻評論學校既post果到,,
我自己就不致評論佢既做法啦...
只係覺得我地係學校既一份子,,
要做既應該要求自己將每一件事都做到最好!
去宣揚比人知聖芳濟中學既學生係盡責,勤力!
何況每一間學校得既排名都唔係由我地學生評鑑而定!
而係由教統局從學校本身既歷史,師資,成績各方面既才能評定!
所以如果真係要去評論人地,請先做好自己吧!
講番自己!
今日管樂團終於有新歌啦!
《土耳其進行曲》
我長笛雖然唔係主旋律
但係中間果part有d難,有挑戰性!
大家努力啦! |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
oral考得嘛嘛...  |
分類: 未分類 |
今日miss Liu無返!
唔通新婚太開心@@?
今日PE跑9分鐘,,我跑得17個卷~0~
未盡力!
我覺得我可以20!!!
算啦!
放學既oral考得好差..
明明我知自己可以講得更好
但係我就lag左lag...
仲好似講唔夠時間添...
點算呀!!!/-\ |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
魔間傳奇!  |
分類: 未分類 |
今朝去睇左套戲
《魔間傳奇》
嘩!好深既生物問題= ="
又咩基因改造,病毒變種= ="
講到全球死剩無1%既人類,,
其他變曬活死人(比病毒入腦)
要夜晚先可以出沒,,
唔係會比太陽紫外光射死 = =
同疆屍有咩分別- -"
個主角好店!
1個人帶住隻狗過左3年生活!
都無比D活死人殺死!!
不過最後為左救個女人同細路!!
自殺引爆手榴彈炸佢地!!
故事幾緊張又特別,
主角演技有水準!
值得大家一睇! |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
聽蕭鉞熙吹長笛  |
分類: 未分類 |
今日表演完啦!
由本來7點半既演出
8點散band...
變到8點半先到我地表現...
9點先走得...
好似d咩主禮嘉賓交通意外所以遲左...
表演整體大致唔錯啦!
我無吹錯音!
但係有件事我真係睇唔過眼,,,
平時dF.1,F.2唔乖都算...
今次表演之前呀SIR仲要同班友玩埋一份,,,
係等候室等緊果陣,,
一齊係度打psp nds...
係個課室度倒亂...
好睬D嘉賓或老師聽/睇唔到姐..
唔係怪責落黎都唔知點算...
仲有唔明點解有個中五既小提琴手...
平時排練又唔黎..
表演又好準時...
好似有咩功都要比佢領咁..
雖然佢拉得好,,
但我平時都練得好辛苦...
點解搞到好似對我地好唔公平!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|