......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 7 月 28 日 星期五
今日去左..(標題//) 本身林住提早去...不過都冇.. 走左堂信仰...'''哈=] 排左一粒鐘.. 買左果少少野/// 不過啱啱買到CF特別版... 呵呵//// 大表姐比禾兩張免$飛... 禾應該會去多幾次.... yeah///////////!!!
2006-08-25 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||