......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 8 月 17 日 星期四
今日仲要去灣仔既** 點知呢@@ 醒起要學畫~~ 好啦就變左唔去灣仔啦!! 今朝起唔到身啵'' nor爆了,, 就唔番學畫%% 就一直訓,訓到2點打木幾YvY'' 遲左出黎報道啵//'' ................................... 口恩,咁上下啦]]
2006-08-19 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||