......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 8 月 19 日 星期六
今朝8點起左身,,(發左神經咁)]]'' 因為琴日約左11點係10樓等!! 點知成班人遲曬(無奈______ ______'') 12點倒先到齊///// 同牙冰一齊上10樓啦~~ 一入門口就比人嗌牙7"@@ 嚇到我變態,, 未適應到環境架麻__ 睇睇下功課呢* 牙歡係到講琴晚打麻雀WIN左喎= =; 即刻O左''&0&'' 肥樂即刻踢爆'' 唔可以賭!!.\ /. 原來歡歡佢唔知架[['' 太可愛喇@@XD 今日唱歌時,''好興奮,,,,, 雖然次次禮拜六都係咁上下_____'' 不過今次好特別 講道果個又好好笑=]'' ''六點果陣又去M記 講左好多野啦 例如某某人壞話(有咩??!) 係囉,唔講喇...
2006-08-19 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||