......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日
哎... 今日去跳舞啦... 好點地(?)跟得上...= ='' 有件NOR爆了滴事,, 吾想提tim... 比某人笑LOR... O左..._________ _________'' 不過吾該SAI牙BE啦.. 種有Tiffny(冇串錯?)啦... 下個禮拜同樣時間種要反牙.. 塔完火車.. 出左月台果陣啦.. 後面有兩個人係度講..: [用我張F.3學生證~,我都唔用架啦,刪左個名改F6!!,,貼自己張相落去,,米得囉] [不過張學生證有過膠個啵] [用個膠套笠住佢米得囉................................................] 我覺得好好笑 佢張學生證一定好型= =''
2006-08-20 11:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||