......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 8 月 16 日 星期三
好貴牙.... D車$,, 不過都學左唔少野既,,, 幾好!!'' 但係唔記得sai講乜............................................... 完左米成班友(?)一齊去m記.'' 番左去二樓學吉他 心情好好因為食左m記雞,, 好耐冇食過喇,]]練得最好係今次 本身以為最後一堂 點知呢 又加開4堂啵 好啦,就咁啦'']]
2006-08-19 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||