| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 4 日 星期一 [['::.晴天*']] ''
YEAH.... 
最近一次.......
1.訓覺 : 一陣訓...
2.番學 :今朝早
3.食乜 :凈米....
4.喊 : 琴日.....'''
5.仆街 : 冇BOR...鬧人....
6.最燸: 唉///燸...
7.搭幾多號車 : 85
8.飲咩 : 可樂''
9.講電話 : 巴士上
10.講咩 : 鬼知~*
11.睇戲 : DATHE NOTE
12.同邊個出街 : 成班啦]]''
13.番咩學校 : 你5知???
14.鬧人 : 頭先
15.嬲邊個 : 冇~* =]
16.考試 : 未;;
17.去左咩網 : YAHOO,,QOOZA,,眷戀壇,,
18.唔見野 : 一支筆''
19.淋雨 : 今朝返學;;
20.唔夠錢洗 : 而家**
琴日發生乜事己經全忘了!!!!
今天早落狗屎....
完全沒有介備的我,變成了落湯雞'''
快遲到了才到學校...
回到班房又是等遲到的2位班主任....
如果平時上堂也遲來實在大好,,
明天要開始上課...
功課未完成!!!!呵呵呵
今天全日班務...
跟我無關!!!/////
不過沒甚麼特別事...
在自修室好好好好挽.....''
然後一起陪小歡剪發]]
...
回到家 申請了XANGA ID
一點點也不會....
算了..
只是想用來可以留言給FD,,..!!''
2006-09-04 10:22 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 44 | »
|