......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 11 日 星期一
今日同平時米差5多... 又係咁番學'' 不過因為某件事既原因,, 留係學校......... 遲左少少先去食野... 喔...不好意思呢'' 自修室.... 好相訓!!!!zzzzzZ'' m記集合!!!!!=] um.... 玩得開心呢..,, 但是禾先消失牙....]]'' 疏疏''!!
2006-09-12 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||