......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 10 日 星期日
唉....懶死了... 第幾日冇寫牙??? 鬼知咩..淨知放左學好開心... 禮拜4比人放飛機了..... 下果禮拜5先去... 自修室去得多,入到去就訓'' 呵呵.. m記好好多— 禮拜5整親手指牙... 禾自己就覺得冇野啵.. fdfd們太好了.... 害我在自修室樓下喊sai口... 好鐘意你地牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>3<'' 愛死了//// 冇手指公係好煩的事,, 乜都唔想做... 未做sai功課架,, 仆街了....(不是粗口牙...=].) 不清楚有甚麼功課????!!!!!!!! 日日要落街洗頭!!... 突然變左有錢仔.... 卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡'' (曬命中....) Bye~* 小心曬死!
2006-09-10 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||