......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 15 日 星期五
返左去... 老師竟然話我:[你都升到班????白嘉豐都留wow...] ////////下????? 冇奈... 雖然超扯車邊... 5洗咁廣掛....'' 田sir又係,, 話人''咁ge樣!!!'' 己經好正經啦'' 不過冇野ge... 田sir好好'' .../// 除左我地返去.. 種有前幾屆ge返.. 比譚海話佢地樣佢地老.. 呵呵呵呵呵呵'' -v-''
2006-09-18 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||