......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 18 日 星期一
今天覆診.. (醫生好好挽..) 等第2果小息sin返學...!!!@@ (冇做到功課..係美心mx做!!) ... 班入面... 唉....^'' 成日挽哥施.. 米啦.... 人地好慘慘...]]'' ... 第一次同2b友食lunch''!!! 好好笑////'' 午休班人挽d人ge書包... 搞到禾5鬼敢出房門...''!11''''' 變態友......... 數學超攞命..= =''
2006-09-18 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||