......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 8 月 28 日 星期一
今日早起//(比預期'') 起身開電腦.....面都未洗.....(= ='' 食完Lunch要去自修BOR 約左3點啦/// 4點幾先到.... 腳指已經抄SAI,,(5係好明當時情況....) 扲左泥抄啦,, 6點到搞點..功課告一段落.!! 成班人(有幾多牙...)去''大家樂''食飯飯... 去埋''新公''行一圈就走喇..... ps:有條友好克人真!!!! 同牙歡上去搭車車.. 買左杯''某某牌子''勁抄''某某牌子''的果肉雪榚.. ''幸運地''食到2粒果肉.. 比某某人多一粒..呵呵''
2006-08-30 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||