......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 8 月 23 日 星期三
今日都係冇出街.... 本身就林住整下果qooza... (覺5覺太過白牙??) 點知變左打機一天...... -O-;
qooza D圖死SAI??'' 真驚雅'''//
系bor.. 水滴食字要書面語..... 系米用書面語好d呢?''' 但系吾順口bor.....?!!
真系吾相做功課牙!!!!!!!!!!!!! 好煩/// \ .. /''
2006-08-23 10:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||