......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 2 日 星期六
好5鐘意屋企有人食完訓咁,, 一定要十點熄機比你訓.. 乜都讓你'' 5讓你又比你吠... 唉...'' 訓廳5得牙... 我返學都6點几起身LA... 都可以夜訓... 你乜屋企野都5洗做'' 飯又5係你煮... 猪咩~家陣你... _______________________ 今日返教會... 有2個禮拜冇返'' 有d默生tim'' 有2果新朋友牙=] 完左比人昆左去食''大大隻牛肉包''.... 其實係細細隻牛肉餅...$9 不過好好味牙'' 上左十樓食... 之後去左買野不過搵5到... 入m記食雪糕...坐左好耐... 坐坐下小小歡的一果fd泥左...(算5算都係我ge fd呢??) 一齊頃.. 某某人d fd話某人好多野講,好煩呢!!'' 禾5會咁覺得架,某人!!! 小小歡... 你有多多fd呢.... 羡慕死我了....'' 對了... 真的用xg好??? 有好多人用牙.!! 我5慣bor'''''' _______________ 琴日買CF'' 比某某人x2話....話我''細 路 仔'' 牙~ 漫畫泥架... 我要睇丫 =]
2006-09-02 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||