......DAIRY'S......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 19 日 星期二
今日塔車車有靚仔... 即刻坐佢則邊@@'' 呵呵!! 全程車係到聽mp3訓教.... 我落車佢種未落!!!? 5似係系土瓜灣既學校BOR... 5通走左站???~!!!!KAKAKA'' ... 班到好正常... 有人冇番ja...''' lunch小息差一點又記名..]]] (我走得快...) 差一果咋!!! 5可以在記''
等等等等等等等
2006-09-19 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||