今日係去南灣,,全f.4都係,,有人去bbq,,有人去野餐,,我就係野餐果群,,
果到附近都有d豪宅,,所以會見到一d鬼佬鬼婆,,
去到(a)玩下數字球,,之後係度自閉汁石仔,,又同d fd掘沙(b)玩攻城,,
冇幾耐又去扯大纜,,餘下既時間,,小弟就係更衣室度過,,
都幾悶,,其實根本就諗過係唔開心,,
開始覺得自己好寡,,唉,,冇計啦,,自己又唔係好玩得,,又唔係好識去氹女,,
(a同b係聽佢講既兩次野,,都係好傷心既)
返到學校,,落左籃球場鬥波,,唔知係唔係傷心過度,,
係咁自制籃板,,但係射極都唔入,有時大力左,有時細力左,,
其實我坐係一邊喊仲好,,唔洗打到pk都仲要彈返起繼續搶波係咁射,,
打到6點左右就去個fd屋企等今晚打邊爐(其實有人叫我唔好去,,但傷心過度),,
因為未夠秤,,所以叫左個醉雞湯底,,8個人去食埋單471(碟計),,每人60銀,,算係一般,,
全日黎講都算係ok,,但個心都仲係好傷,,
聽日早上7.55去灣仔標槍(唔想去),,
2.00返學校睇攀樹既活動(周sir話有美國鬼佬黎?!),,
晚上7.00要去粉嶺睇滅罪(張飛好似唔見左,,= =)
|