今日去左做職工運動會裁判,,負責趣味遊戲,,
同我一齊既有李啟宏(好似係咁寫,,),何燕妮,吳朝高,陳志成,,
包括競技項目有:扯大纜,,跳大繩,射龍門等,,
由8點做到5點,,包早餐,,220做全日,,
d大人又煩,,覺得唔公平又要理論又要嘈,,煩到嘔,,
其實,,佢地攞獎有獎金既~~,,項項金牌都有千幾銀,,
個個都搏晒老命咁,,{小心呀!你等陣抽筋唔好搵我呀,,}心諗="=,,
連出場都有二百,,= =大公司...,,
但係見到佢地玩得好開心,,比賽激烈既話,,我都唔知點解會變左做觀眾,,
又擔心又笑又拍手又幫人打氣,,自己好似傻左,,
我到大個真係可能好似佢地咁,,又肥又老,,一頭白髮,,又有魚尾紋,,
又有一首歌岩e個情境,,[男子組],,
今日就係咁~~
仲有仲有~~上次同人嘈,,佢第二日就同我say sorry,,
真係好難得,,佢好少同認錯,,其實我唔係好想同佢一齊,,
因為佢好煩又係咁講我同其他人,,又肥又串,,最衰係佢好要面,,
我都唔想講咁多,,
係咁啦~~this all~~
thank you~ |