| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
| 轉讀會體!! |
分類: 未分類 |
我今日返學遲到,,遲左25分鐘,,一起身見到個鍾,,好驚,,遲左好多呀,,
第1&2堂數學,,因為我入左附數,,所以唔上數學堂(我都唔知點解),,
但係我都係好驚個附加數學阿sir,,佢派左yesterday測既卷,,
佢話份卷總分40,,但係佢期望我地每次考附數只要攞到40%既分數就夠,,
但係我攞得個10分,,我即時唸到幾時去跳樓,,係大陸落黎讀書既個個都有3字頭,,
我地香港原居民最高得27,,我冇野好講,,真係想死,,
我全日既課餘時間都係度唸轉唔轉科好呢,,
肥智同巨B叫我轉去會體(會考體育),,話阿東都轉,,有fd就唔想我走,,
咁會體入面全部都係田徑隊同足球隊既人,,
不如我都跟大隊(我都係田徑隊既),,入會體,,
個人前傳:溫室小花
我小時,,正入讀小五,,在那時之前發生的事都不記得,,
我現在就認為是我懂事我開始,,
因為我成績不好,,爸爸便帶我參加補習班,,補習社是在村內商場的地下店舖,,
那兒像平凡的補習社一樣,,有學生在學習,,有不明白的地方就詢問補習老師,,
補習老師會用心的教我們,,而我加入了補習社,,成為像他們的一份子,,
每星期的一至五的午飯後都會到這裡上短短兩小時課,,這樣生活了一星期後,,
我一樣照常的到補習社上課,,但在坐位的後面了一位穿校服女生,,
大大的眼,,小小的鼻和嘴,,身形沒有什麼特別,,不胖不瘦,,像個正常的孩子,,
一眼看下去都是和我一樣是有問題的學生吧,,
上完補習班後,,我在門口的椅子休息了一會,,在不為意下聽到她的事,,
她叫彤彤,,彤彤一家是在加拿大回來香港居住的華人,,大約在這村子住了一年,,
她在英文方面掌握得很好,,但數學方面就沒什麼感覺,,
而且彤彤是不會自己一個到家外玩耍流連在溫室下成長孩子,,
過了幾個月,,考完了期中試,,
那時是小五的下學期,,我決定了要把這朵溫室小花帶出玻璃花園,,
我在補習班用教她數學為名親近彤彤,,她有時加減數都做錯,,
我就拍她的頭一下,,並做一條對的公式給她參考,,
時間久了,,就多問彤彤一些有關她自己的事,,
彤彤說自己在家裡時大部份時間都是看電視,,很少在村內見到她,,
在家中看到兒童樂園的同年紀的孩子玩得大笑不停,,
都想參與其中,,但又怕人太陌生,,和其他人合不來,,
於是我就說帶她在村中遊玩,,就約定了2月16日的下午補習班後,,
待續
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 開學日,, |
分類: 未分類 |
今日開學,,早左好多返學,,因為要睇下班房係邊(每年都唔同],,
早左返到去見到好多低年班,,好少高年班(因為我果級係最後用舊校服),,
開學好悶,,但又好好奇(因為多左好多f.1,,又有新老師,,但係睇完就悶死),,
一開始又係昇旗,,國歌,,校歌,,聽校長speaking,,又派上年d成績好既學生獎同獎學金,,
之後返到4c課室,,我果班有45個學生(+埋我),,唔迫死都焗死,,
上年留落既留級生好似有5,6個,,男有33個,,女得12個,,冇野好講,,
又係兩個班主任,,但係中四好煩,,要分組,,同一班既同學,,
同一堂去唔同班房同其他班既中四學生上堂(你地會贂到有d亂..),,
今日去附加數學集會,,個阿sir話聽日有個測驗,,睇下我地有冇入附數既料,,
比佢嚇左嚇,,之後英文集會,,個miss好鬼惡死,,一黎就要我地交英文暑期作業,,
我睇都冇睇過本野,,有d同學都係,,唔知聽日點死,,
返左半日學就返左去訓教,,
今日又要買皮鞋,,用左200,,唔著皮鞋學得唔得架,,
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|