- [[一個男孩
男孩的牌,,決定了命運 ]]
yuhoming
暱稱: - []花月夜[]獅仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I'm raining,,,
,,,
just is it,,,
good for u,,,
我就係咁冇用嗎??
文章分類
全部 (35)
Lover,,, (2)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
你是我的幸福嗎?
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 713
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


轉讀會體!! 分類: 未分類

我今日返學遲到,,遲左25分鐘,,一起身見到個鍾,,好驚,,遲左好多呀,,

第1&2堂數學,,因為我入左附數,,所以唔上數學堂(我都唔知點解),,

但係我都係好驚個附加數學阿sir,,佢派左yesterday測既卷,,

佢話份卷總分40,,但係佢期望我地每次考附數只要攞到40%既分數就夠,,

但係我攞得個10分,,我即時唸到幾時去跳樓,,係大陸落黎讀書既個個都有3字頭,,

我地香港原居民最高得27,,我冇野好講,,真係想死,,

我全日既課餘時間都係度唸轉唔轉科好呢,,

肥智同巨B叫我轉去會體(會考體育),,話阿東都轉,,有fd就唔想我走,,

咁會體入面全部都係田徑隊同足球隊既人,,

不如我都跟大隊(我都係田徑隊既),,入會體,,



個人前傳:溫室小花

我小時,,正入讀小五,,在那時之前發生的事都不記得,,

我現在就認為是我懂事我開始,,

因為我成績不好,,爸爸便帶我參加補習班,,補習社是在村內商場的地下店舖,,

那兒像平凡的補習社一樣,,有學生在學習,,有不明白的地方就詢問補習老師,,

補習老師會用心的教我們,,而我加入了補習社,,成為像他們的一份子,,

每星期的一至五的午飯後都會到這裡上短短兩小時課,,這樣生活了一星期後,,

我一樣照常的到補習社上課,,但在坐位的後面了一位穿校服女生,,

大大的眼,,小小的鼻和嘴,,身形沒有什麼特別,,不胖不瘦,,像個正常的孩子,,

一眼看下去都是和我一樣是有問題的學生吧,,

上完補習班後,,我在門口的椅子休息了一會,,在不為意下聽到她的事,,

她叫彤彤,,彤彤一家是在加拿大回來香港居住的華人,,大約在這村子住了一年,,

她在英文方面掌握得很好,,但數學方面就沒什麼感覺,,

而且彤彤是不會自己一個到家外玩耍流連在溫室下成長孩子,,

過了幾個月,,考完了期中試,,

那時是小五的下學期,,我決定了要把這朵溫室小花帶出玻璃花園,,

我在補習班用教她數學為名親近彤彤,,她有時加減數都做錯,,

我就拍她的頭一下,,並做一條對的公式給她參考,,

時間久了,,就多問彤彤一些有關她自己的事,,

彤彤說自己在家裡時大部份時間都是看電視,,很少在村內見到她,,

在家中看到兒童樂園的同年紀的孩子玩得大笑不停,,

都想參與其中,,但又怕人太陌生,,和其他人合不來,,

於是我就說帶她在村中遊玩,,就約定了2月16日的下午補習班後,,

                                                  待續



2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


開學日,, 分類: 未分類
今日開學,,早左好多返學,,因為要睇下班房係邊(每年都唔同],,

早左返到去見到好多低年班,,好少高年班(因為我果級係最後用舊校服),,

開學好悶,,但又好好奇(因為多左好多f.1,,又有新老師,,但係睇完就悶死),,

一開始又係昇旗,,國歌,,校歌,,聽校長speaking,,又派上年d成績好既學生獎同獎學金,,

之後返到4c課室,,我果班有45個學生(+埋我),,唔迫死都焗死,,

上年留落既留級生好似有5,6個,,男有33個,,女得12個,,冇野好講,,

又係兩個班主任,,但係中四好煩,,要分組,,同一班既同學,,

同一堂去唔同班房同其他班既中四學生上堂(你地會贂到有d亂..),,

今日去附加數學集會,,個阿sir話聽日有個測驗,,睇下我地有冇入附數既料,,

比佢嚇左嚇,,之後英文集會,,個miss好鬼惡死,,一黎就要我地交英文暑期作業,,

我睇都冇睇過本野,,有d同學都係,,唔知聽日點死,,

返左半日學就返左去訓教,,



今日又要買皮鞋,,用左200,,唔著皮鞋學得唔得架,,