今日,,體育堂玩賽艇機,,我1分鐘有243米,,東有261米,,智少我一米,,巨b最勁有291米,,
但係人地話男仔要300米先達標,,真係好難,,到金仔做完之後,,我地就玩4人4分鐘接力,,
換人果時,,時間係唔停所以換人要快,,一開始東就係咁爆,,第二個到智佢就係咁死頂,,
第三個到我,,坐左上去,,東就禁住我隻腳禁得好大力好痛,,我冇理到,,係咁划,,
最後到巨b,,佢做得好盡,,爆晒力,,
最後我地攞左第一,,(p.s.巨b係F.4一分鐘划得最勁果個,,加上我地四個都係田徑擲項,,)
食完晏之後就係一年一次既越野跑,,年年F.1都一定要跑,,係強迫性,,
第一組(2:10)跑先既係男丙女丙,,第二組(2:40)係女甲女乙,,
第三組(3:10)就到男甲男乙,,我就係岩岩升上男甲既小朋友,,
真係好唔公平,,一樣都係田徑擲項,,點解我要跑,,其他就要做服務生?!,,
唔跑又比阿SIR小,,平時分又CUT左D,,唔理喇快D換33去熱身,,
落到去有好多F.1仔,,(因為新舊,,好易認,,)係其中見到阿顏AND阿月,,
因為佢地兩個既名得一個字唔同,,所以我地認為佢地係兩姊妹,,(底有寫佢地既事,,)
而我就去左田徑FD果邊,,個個都係徑項,,個個都咁跑得,,我一定死緊,,
我又唔係日日練長跑,,所以我就跟人去熱身,,到比賽果陣,,見到阿松黎左,,
(P.S AGAIN阿松係上年體育老師,,越野跑開辦人,,唔係好老,,三十幾歲,,
E+開左搞婚禮既公司,,做老闆,,)
D人見阿松都好開心,,個個都係咁大叫[阿松!!],,比賽完左,,之後,,
我地會體既手足就去聽阿SIR既檢討會,,之後就各自歸巢,,
咁就一日LO~~
(最後P.S again 阿顏同阿月係暑假一次體能測驗認識,,
我同東果日返學校幫手做[SIT-UP]位,,
係幫D F.1禁腳,,而我既第一個就係阿月,,東就係阿顏,,大家都好怕羞,,
之放左學果陣 東 就想請佢地飲檸檬茶,,但阿顏就話[唔洗喇,,唔該],,
東係好失落咁走返黎,,之後仲隻手喳爆果包檸檬茶,,淋到自己一身都係,,
仲話要溝到阿顏,,阿顏之後就有左[檸檬茶]E個花名,,東一手指埋黎,,話我都要去溝阿月,,
我就睇佢面色話好,,之後見到我地都會用野擋住我地視線,,)
|