- [[一個男孩
男孩的牌,,決定了命運 ]]
yuhoming
暱稱: - []花月夜[]獅仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I'm raining,,,
,,,
just is it,,,
good for u,,,
我就係咁冇用嗎??
文章分類
全部 (35)
Lover,,, (2)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
你是我的幸福嗎?
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


今日跑完喇,, 分類: 未分類

今日,,體育堂玩賽艇機,,我1分鐘有243米,,東有261米,,智少我一米,,巨b最勁有291米,,

 

但係人地話男仔要300米先達標,,真係好難,,到金仔做完之後,,我地就玩4人4分鐘接力,,

 

換人果時,,時間係唔停所以換人要快,,一開始東就係咁爆,,第二個到智佢就係咁死頂,,

 

第三個到我,,坐左上去,,東就禁住我隻腳禁得好大力好痛,,我冇理到,,係咁划,,

 

最後到巨b,,佢做得好盡,,爆晒力,,

 

最後我地攞左第一,,(p.s.巨b係F.4一分鐘划得最勁果個,,加上我地四個都係田徑擲項,,)

 

食完晏之後就係一年一次既越野跑,,年年F.1都一定要跑,,係強迫性,,

 

第一組(2:10)跑先既係男丙女丙,,第二組(2:40)係女甲女乙,,

 

第三組(3:10)就到男甲男乙,,我就係岩岩升上男甲既小朋友,,

 

 真係好唔公平,,一樣都係田徑擲項,,點解我要跑,,其他就要做服務生?!,,
 

 唔跑又比阿SIR小,,平時分又CUT左D,,唔理喇快D換33去熱身,,

 

落到去有好多F.1仔,,(因為新舊,,好易認,,)係其中見到阿顏AND阿月,,

 

因為佢地兩個既名得一個字唔同,,所以我地認為佢地係兩姊妹,,(底有寫佢地既事,,)

 

而我就去左田徑FD果邊,,個個都係徑項,,個個都咁跑得,,我一定死緊,,

 

我又唔係日日練長跑,,所以我就跟人去熱身,,到比賽果陣,,見到阿松黎左,,

 

(P.S AGAIN阿松係上年體育老師,,越野跑開辦人,,唔係好老,,三十幾歲,,

 

E+開左搞婚禮既公司,,做老闆,,) 

 

D人見阿松都好開心,,個個都係咁大叫[阿松!!],,比賽完左,,之後,,

 

我地會體既手足就去聽阿SIR既檢討會,,之後就各自歸巢,,

 

咁就一日LO~~ 

 

(最後P.S again 阿顏同阿月係暑假一次體能測驗認識,,

 

我同東果日返學校幫手做[SIT-UP]位,,

 

 係幫D F.1禁腳,,而我既第一個就係阿月,,東就係阿顏,,大家都好怕羞,,

 

之放左學果陣 東 就想請佢地飲檸檬茶,,但阿顏就話[唔洗喇,,唔該],,

 

東係好失落咁走返黎,,之後仲隻手喳爆果包檸檬茶,,淋到自己一身都係,,

 

仲話要溝到阿顏,,阿顏之後就有左[檸檬茶]E個花名,,東一手指埋黎,,話我都要去溝阿月,,

 

我就睇佢面色話好,,之後見到我地都會用野擋住我地視線,,)
 



2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


日日都好大壓力呀!! 分類: 未分類

真係好辛苦呀!!

 

上英文堂又跟唔到,,阿sir要我去跑越野,,

 

田徑擲項只係得我一個去跑,,其他做服務生,,

 

又話我體型比其他人好,,好睇得起我,,

 

所以近排係咁操返自己,,真係好累,,

 

我仲要係跑甲組,,我一定攞二三十名,,之前乙組就話15名姐,,

 

今時唔同往日喇,,我身邊d人都係咁高,,我都仲係個14歲細路咁,,

 

真係有d自卑,,係標槍方面仲想死,,以前乙組就話好,,

 

e+升左上甲組,,700g標得個二十幾米,,阿東都有三十四,五左右,,

 

 唔計阿東,,仲有巨b,,近四十米,,今年攞牌冇望lo,,