今日同琴日都好正@@
收LOBBY好好玩..
但係見到拖得咁辛苦...但係之後又比人踩到污穢番,,,,,
唉...但拖完見到塊地好乾淨好開心^^
天氣反常....又熱又凍又濕又乾~~
嗚...小心身子啦朋友~成日毛毛雨係最易病...
SO要著多件3呀...(呀伯教落!!)
冇哂心機打波...去CAMP...因為天氣開始熱...最唔中鍾夏天但最中意又係夏天..
真係好矛盾~!!
呀雁好慘呀...比人強姦左~~
李詩韻愈睇愈索~~但未及嘉欣一半^^
E幾日追番鐵馬尋橋追到就黎死啦@@
真係好HIGH呀追劇個隻FEEL~
嗚嗚...就黎大結局冇得再睇LO
而家咩都唔想再想啦只係想快D追埋我的最愛"鐵馬尋橋"&"老公萬歲"
加上瘋狂買野....
哈...諗起都爽歪歪~
今日個死人天氣真係玩死人啦...
濕到冇朋友..
就咁行出屋企門口都有D汗出...
加上今日打波...嘩...成身濕哂...真係咩火都出哂但係好7.7
死狗偉又用狗招...連續幾次等人起跳就撞埋黎..
真係比佢撞死...又PK左次...隻手又再痛多次-.-
真係POE佢!!!
隻手仲好痛~~
咁仲好扮野唔洗做咁多^^(但真係郁唔到-.-)
今日叫左HUGO陪我去釘耳....但去到見到佢釘完我淆底-.-
最後比佢強行迫我釘左....
釘左之後我腳都軟哂....
真係想喊-.-因為唔知隻耳有咩感覺...
番到HOME老母係咁同我講扮乜鬼野型~~
遲D發炎你就知死...搞到我勁淆底LO~
係咁消毒消毒加消毒~~~!!!真係好驚會痛-3-
好痛好痛...又再次PK好痛呀
次次打波都係我P嫁...蝦Q我...
唔怪得老豆話今年生日完都唔比我考車牌啦
打波10次有9次受傷-,-
身體太差了..可能我已經去到7老80既時段...
身體機能開始下降~.~
今天開始努力唔洗錢....出糧第2日...好好紀錄了..1蚊都冇洗^^
希望今個月都可以係咁就好啦~!!!!
今日係暑假至而家最識利用既一日^^
一早又走去同膠偉打波..打到成身臭哂又走左去打機--太KAI了..
之後走去食成年冇食過既云貴川...
而家我唔係太LIKE食LU-.-
但之前真係好好食架=)
死啦...鐵馬尋橋上腦了...好想快D到聽日...聽日又好想快D到後日...
因為好想快D睇埋大結局呀!!!!>W<