yu
myself
yuhong
暱稱: yuhong
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-13
2011-06-07
2011-03-20
2011-02-21
2010-12-07
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 378
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


2010-02-20 分類: 未分類

2月19日~去左踩單車..

本身有8個人話去既...點知得番4個人..

咁去到先甩底..冇計啦...

我地自己踩啦..

琴日好凍..8度左右...踩個時隻手係最凍..因為唔洗郁-_-

10點就去到...等下人..等到11點半先開始出發...太膠了~~!!!!!!!!

今次係我踩得最吃力既一次...因為今次踩左唔同既路線...

先係科學園...再去到大埔公園(指定路線)

之後入左粉嶺(開始黎料了)

我未入過去...所以跟大隊...踩最後..

佢地3條友仔...係咁踩得好快好快...佢地仲帶我踩上山..入埋個D村出面個D路...勁ON9-3-

之後由粉嶺踩去鹿頸....E條路...係玩命...條路窄到冇咩位行...地下十分難行...最緊要.....個到近黎有勁多貨車行過...

我仲記得...琴日有個位我仲諗緊我過唔過到..

差唔多去到個時...我都係選擇停車慢慢行過去...個陣時...突然有架貨車係我耳邊車過...!!!!

個下我真係驚到柒下柒下....如果我過既話我可能比個倒後鏡撞到了...

之後我又地再踩....去到鹿頸了...唉...安全左DDDDDD了.....

再踩下踩下踩下....第2個挑戰黎了...要上山-3-

我架車轉唔到波點上山呀...一開始我死頂...頂呀頂呀頂...頂到都要落車推....推推下仲見到有2隻牛望住我勁KAIa_a

上到山了...第3個挑戰...落山.!!!

琴日我先發現...我有落斜既恐懼証......每次我落斜我都好慢好慢...慢到隻龜咁....真係驚...踩下踩下..番到大尾督了.....

番到個到自己熟哂...可以一氣爆番去LU

都算開心既..但係有D驚驚地-3-

HEHE~下次再去個D山路唔好叫我...唔岩我~.~



2010 年 2 月 18 日  星期四   陰天


2010-02-18 愉快 分類: 未分類

前2日...太攰了...同很久沒見的文狗偉再次會面...當然仲有大佬ROY啦~

琴晚話出黎睇戲...雖然好耐好耐好耐好耐冇見...但大家既決擇心仲係冇變...都係講左一日但行動未能成功..唯有明天請早..

多謝各位~!!

琴晚冇得睇戲...出左黎食飯加打波...打到2點幾3點-3-仲比狗偉打傷左..ROY哥都係~~

大口比我叫埋落黎..冇見大半年...個口一樣咁大...

呀係...打波之前比ROY同偉2個叫左去打灣岸~~輸到老母都唔認得-.-之前王者既我今天收了皮了~

今日...出左去睇72家租容..OK好笑...因為有鍾嘉欣=)

但係都有唔鋸既時候..

就係王祖籃強吻鍾嘉欣...真係睇到全場大叫!!!

之後又走去做毒男野打機...今日都好嬴到2場...但嬴唔嬴對我黎講其實唔係咩問題

小小錢姐~玩得高興that ok!!

唉!!6日了...i miss u very much~唉呀~

又做番之前既老人家啦...成身都痛...唔知會唔會就咁而__呢~!!??



2010-02-18 愉快 分類: 未分類

前2日...太攰了...同很久沒見的文狗偉再次會面...當然仲有大佬ROY啦~

琴晚話出黎睇戲...雖然好耐好耐好耐好耐冇見...但大家既決擇心仲係冇變...都係講左一日但行動未能成功..唯有明天請早..

多謝各位~!!

琴晚冇得睇戲...出左黎食飯加打波...打到2點幾3點-3-仲比狗偉打傷左..ROY哥都係~~

大口比我叫埋落黎..冇見大半年...個口一樣咁大...

呀係...打波之前比ROY同偉2個叫左去打灣岸~~輸到老母都唔認得-.-之前王者既我今天收了皮了~

今日...出左去睇72家租容..OK好笑...因為有鍾嘉欣=)

但係都有唔鋸既時候..

就係王祖籃強吻鍾嘉欣...真係睇到全場大叫!!!

之後又走去做毒男野打機...今日都好嬴到2場...但嬴唔嬴對我黎講其實唔係咩問題

小小錢姐~玩得高興that ok!!

唉!!6日了...i miss u very much~唉呀~

又做番之前既老人家啦...成身都痛...唔知會唔會就咁而__呢~!!??

 



2010 年 2 月 16 日  星期二   陰晴不定


2010-02-16 開心 分類: 未分類

 

HEHE!!今日好開心呀..

北上做左人生既第一次..真係好爽

做緊個時狂係到叫..真係痛到叫~!!!

成個日好似冇哂力~仲好想訓教教豬添

有機會真係要黎多次=)

仲記得上過琛圳2次...加埋E次...

本身都唔係好想去...因為上次有一個慘痛既經歷

好多好多次發生之後老豆番港之前話唔要我拋我去大陸...個樣仲好惡

之後就唔敢去LO~~KAIKAI地-3-

今次又係一家人去.....今日北上...一家大細一齊上!!

上左去揼骨...正抖呀!!

一路做一路叫..唔叫唔得...因為痛到媽媽聲...

呀妹仲好笑....按左2個鐘...就笑足2個鐘...KAI-_-

番到屋企好眼訓-3-

唉...大陸呀大陸....還給我____.........



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2010-02-12 開心 分類: 未分類

今日都幾幾幾幾幾開心既~~

打籃球同街D人打...算係技術交流下

但係佢地就串左少少LO

細佬佢唔見左個袋...比人偷左先岩

下次打波一定會更加小小小心心心!!!

食左好多野...但係仲有D肚柯..唔知又幾時先好番-3-