身體很差..不想多言...唉~~
點解會咁...!!會唔會有一日身體差到要死架-0-
我仲年輕唔想死住呀
今日好KAI咁見到2個傻仔FD去左買貴拍-.-
真係KAI..唔係太識打波(羽毛球)洗鬼買咁貴咩-3-
一個1099..一個738..真係有錢洗唔哂咩...洗唔哂比我洗啦...
今日見到1件fingercoxx褸減到240炸...仲要件3減到120...真係好想買左佢地..
但係要草錢做D更重要既野-_-!!算吧..都唔係太岩我心水姐~~
聽日打波...唔知會唔會又打打下肚痛咁膠呢..第2日了...不用進餐的感覺真係幾難受-.-
見住D FD食野自己又好想食..但又唔肚餓+唔食得WO!!慘
唉..好想快D好番呀..星期3一定要好番之後去唱K唱K唱K!!!上次唱得唔夠盡興...
自從上次整親之後有成4日冇練籃球了...我一定要打敗你個死stephen呀...上次咁串咀\_/
冇力了冇力了~!!!!! |