yu
myself
yuhong
暱稱: yuhong
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-13
2011-06-07
2011-03-20
2011-02-21
2010-12-07
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 5
今日人氣: 1
累積人氣: 377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-02-01 分類: 未分類

今日番工好忙好忙好忙...

日日聽到大家講大家壞話...你唔煩我都厭啦..!!!

不如講下偉文中意呀真米仲好

又聽到突然好想你...每次聽到都想起你~!!!唉

有人話..飲酒可以忘記一切...但事實上真係咩....我唔覺lo

飲酒只係用黎作逃避既工具!!~~

今日冇睇終極三國添...太唔夠時間了...!!!點算....



2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


2010-01-30 分類: 未分類

今日一起身就去左郵局幫家姐寄野...

~~~人生既第一次係1月30日比左荃灣郵局LU

第一次寄野咩都唔識....呆企左10幾分鐘

好彩都能夠完成任務...人生又冇左一個第一次了

今日放學..個個屎忽鬼都話唔得閒打波...真係好膠LO

唔得閒就唔好話得啦...搞到我同HUGO2個人打左4個幾鐘!!!

自從輸左波之後就冇哂打波既動力啦你地...

唔識得未雨綢繆既你地..輸波都係好正常姐~~

以為靠比賽前練幾日就得....太睇少其他人LA

好想打番場正式既比賽呀!!!~~好想快D打好籃球呀!!!



2010 年 1 月 28 日  星期四   驟雨


2010-01-28 不滿 分類: 未分類

唉~!!今日番工好唔鋸呀!!呀龍又甩底...最憎人甩底....

搞成我啦...忙到嘔~~~~

宜家日日如事...可以做咩都好安心咁好似~~

可能病個時咩都做唔到~~

但係好似都係差咁D野~!!

呼呼呼...好耐冇打籃球了...

好耐冇溫英文了....

好耐冇見過呀妹了...

好耐冇見你了....

仲未追番海派13呀!!!聽日一定要睇埋佢....



2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 愉快 分類: 未分類

哈哈哈...!!隔左成日幾冇食野..今日要大開殺戒

但係都驚食完會再肚痛SO唔係食左好多~~~

今日去左打羽毛球~~唉...渣哂渣哂...狂輸..點算/_\

唔通要買塊千幾蚊既拍先會打得勁a_a?

聽日可以早放...又可以唱K LU....正抖=)

要「草」錢「草」錢....!!!!



2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-26 不安 分類: 未分類

身體很差..不想多言...唉~~

點解會咁...!!會唔會有一日身體差到要死架-0-

我仲年輕唔想死住呀

今日好KAI咁見到2個傻仔FD去左買貴拍-.-

真係KAI..唔係太識打波(羽毛球)洗鬼買咁貴咩-3-

一個1099..一個738..真係有錢洗唔哂咩...洗唔哂比我洗啦...

今日見到1件fingercoxx褸減到240炸...仲要件3減到120...真係好想買左佢地..

但係要草錢做D更重要既野-_-!!算吧..都唔係太岩我心水姐~~

聽日打波...唔知會唔會又打打下肚痛咁膠呢..第2日了...不用進餐的感覺真係幾難受-.-

見住D FD食野自己又好想食..但又唔肚餓+唔食得WO!!慘

唉..好想快D好番呀..星期3一定要好番之後去唱K唱K唱K!!!上次唱得唔夠盡興...

自從上次整親之後有成4日冇練籃球了...我一定要打敗你個死stephen呀...上次咁串咀\_/

冇力了冇力了~!!!!!