yu
myself
yuhong
暱稱: yuhong
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-13
2011-06-07
2011-03-20
2011-02-21
2010-12-07
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 5
今日人氣: 6
累積人氣: 373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 26 日  星期五   陰天


2010-02-26 分類: 未分類

25號番工...個日好早就番到荃灣了...唔想咁早番屋企就走左去樓下打機....

打打下...狗偉突然出現..仲有幾個FD係到...真係要講番次「驚」!!先得啦

見咁耐冇一齊打機...SO陪下佢LO

點知條友..一陪就要我陪到點半.....真係WHAT THE.......

26號...今日仲要係番9:00

好彩冇遲到..如果琴晚冇沖涼就會遲到了......

但係太臭...過唔到自己個關...!!!!!!!!!!!!!!!!

今日番學都幾輕鬆~冇咩野做....之後走左去打波....打左4個幾鐘..

之後好耐沒見的YK又叫我今晚出黎打波....我梗係冇問題啦...

8點半去到搵佢地...打22...比死人ATM撞到成日個訓左係地...

左面手臂擦到流哂血...O..好痛~!!!!!但痛又點~.~

之後去左M記吹左陣水...HEHE..又開心咁過左一日



2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


2010-02-24 分類: 未分類

今日上堂ON__咁就過左了~番早..

差D起唔到身LO-3-

又教番我同HUGO最鍾意既紅酒白酒名...哈哈/....

唔洗講梗係我地2個搶答啦...

好悶好悶好悶...去左老麥坐....(日日都去坐....頂!!!)

JOE鮑要番去賣鮑魚(同屋企人食飯)

但係我地唔比...又扯左佢去老麥..!!

之後食左個肉柳漢堡...9蚊2個..抵~!!!!!!!

JOE鮑食完想閃人...我地搶Q左佢個袋..

要佢答到我地答既問題先比番比

問左20幾條...問到我地火都黎...最後問左條1+1=?

比左5秒佢佢都答唔到...答案米係2lo~.~

同一條問題再問多次...佢又要load..又比5秒都答唔出....頂x2

之後佢扮發脾氣走左...其實入左樓下百佳

我提出不如扮汁到個袋令去counter比d經理..

當然唔係我做啦..我地搓包剪揼....哈哈...之後joe鮑死死氣打番比我問我個袋係邊...我地話係counter佢話冇...

條友去左m'coffe個邊問-.-我頂x3!!!!!!!!!!!!!梗係去搵經理啦...搵個d人有q用咩...我地到左朗豪坊笑到差d訓埋係地下-___-

今日要番工...hehe..新年快樂呀各位呀姐=)多謝利是先...

但有不足之處今日番工...就係件3....初一放到今日...好臭...自己都頂唔順...嘔



2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 愉快 分類: 未分類

今日呀SIR又冇番...去左打波...E幾個星期好似成日都做好多運動~

超出哂我預計~.~

今日又係咁...打左5個鐘...打到身體都虛脫啦-_-膠膠膠X10000

好耐冇去借讀書睇添...好想快D去借...突然之間~.~

岩岩食番多月冇食既冷面...一樣冇變...唔好食-3-

但係又鍾意買黎食先死~~

今日打波...HUGO冇啦啦問我有咩係鍾意做既....追求D咩既..

頂...真係諗唔到添PK

當時既我只係諗到原來自己係一個毒男...唉~~

要快手解毒啦~~唔係中毒太深拔都拔唔出黎~



2010 年 2 月 22 日  星期一   晴天


2010-02-22 分類: 未分類

一日如一日~日日如事~事事如日~~~~

我既人生就係過住日日一樣既日子-_-PK!!!

嗚嗚~點解要生到我咁低能呀!!!

個腦唔係用黎讀書...而係用黎諗埋D膠野~~

日日都係咁~煩Q住我訓教~~~~真係要拎個腦出黎睇下

係唔係咁多KAI野係裡面....

一個問題諗幾百次幾千次..諗勁多可能性....

他媽的..我如果用個腦黎讀書可能都有10幾廿分~唉

但係有D野係咁就係咁...冇得改變~死人腦...用唔到黎讀書...比D能量舊屎都好過你個死人大腦\_/

要繼續嗎...講真我唔想...但係大腦唔比~~

買野既念頭愈黎愈多...但去到買又買唔到心頭好....因為想同做係2回事........!!!sorry______!!!



2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 愉快 分類: 未分類

今日..成日走左去拜年...利是錢終於向上爬了...但係又會爬得幾多-3-

年~~又過年..共慶歡樂年~!!!

今日睇左呀伯打麻雀..佢真係..

令大家爆肚~!!明明係食5同..但係出面打左7同佢話食糊~.~

之後佢自己睇番收都收唔切..全場爆肚...勁膠..咁就輸左$320..哈哈..

聽日就要番學了~~唉.....放假個種無休無慮..真係好開心..好ENJOY呀~!!好似係天上飛咁-3-(太誇了)

搵錢搵錢搵錢....!!!