今日上堂ON__咁就過左了~番早..
差D起唔到身LO-3-
又教番我同HUGO最鍾意既紅酒白酒名...哈哈/....
唔洗講梗係我地2個搶答啦...
好悶好悶好悶...去左老麥坐....(日日都去坐....頂!!!)
JOE鮑要番去賣鮑魚(同屋企人食飯)
但係我地唔比...又扯左佢去老麥..!!
之後食左個肉柳漢堡...9蚊2個..抵~!!!!!!!
JOE鮑食完想閃人...我地搶Q左佢個袋..
要佢答到我地答既問題先比番比
問左20幾條...問到我地火都黎...最後問左條1+1=?
比左5秒佢佢都答唔到...答案米係2lo~.~
同一條問題再問多次...佢又要load..又比5秒都答唔出....頂x2
之後佢扮發脾氣走左...其實入左樓下百佳
我提出不如扮汁到個袋令去counter比d經理..
當然唔係我做啦..我地搓包剪揼....哈哈...之後joe鮑死死氣打番比我問我個袋係邊...我地話係counter佢話冇...
條友去左m'coffe個邊問-.-我頂x3!!!!!!!!!!!!!梗係去搵經理啦...搵個d人有q用咩...我地到左朗豪坊笑到差d訓埋係地下-___-
今日要番工...hehe..新年快樂呀各位呀姐=)多謝利是先...
但有不足之處今日番工...就係件3....初一放到今日...好臭...自己都頂唔順...嘔 |