yu
myself
yuhong
暱稱: yuhong
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-13
2011-06-07
2011-03-20
2011-02-21
2010-12-07
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 5
今日人氣: 4
累積人氣: 371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


2010-01-24 不安 分類: 未分類

今日起身..一如以住...換3番工~~~但係雙腳都係冇力~

番到去...頂...突然有D肚痛.....就去左廁所啦...以為只係普通野冇啦啦肚痛啦..冇理~!!!

繼續上班....過左幾個鐘...第2次既肚痛又黎啦...今次真係頂唔順...柯到七彩....!!!手同腳都冇哂力...頂點做野呀!!!

唉..之後只可以早走...太辛苦了...慢慢行慢慢行...終於比我行到去西鐵站啦...入到車裡面霸位訓教....之後出番西鐵站啦...對腳又唔聽洗了...

頂頂頂...搞到我地搭的士番屋企..未試過肚痛痛到行唔到...番到屋企啦...即刻同媽媽講唔食飯..因為根本食唔到..

番上床SLEEPING LO...但係頂....一次又一次既肚痛搞到我訓唔到...由早上8點半開始至晚上7點幾到啦...加埋去左10次...真係虛脫!!

第一次咁辛苦...今日真係冇力去掛住你啦...唯有聽日先再掛住你啦^^



2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


2010-01-23 疲倦 分類: 未分類

日日都好似訓極都唔夠咁~~今日又用左3包紙巾~頂!!窮啦~

今日上堂睇哈利波特...唔知睇左D咩出黎-_-

睇完之後講番個人感想之類既野~!!第一次比MISS鬧~.~上堂係咁張D紙巾同紙拋黎拋去+不斷高呼~~唔鬧就有鬼~口~

番左學咁耐~只要有一日冇JOE鮑番學就會覺得差咁D野...因為冇左佢比我地蝦

真係見到佢就想打佢2拳=)

 

唉...死啦~~琴日同細佬打波都會整親...隻手指「種」哂..右手2隻手指都虧了...我真係好失敗呀!!!!

做咩都咁鬼屎!!!把咁好聽既聲仲要變左做老牛聲...唉唉唉...

死啦..琴晚發夢夢見你...你又係到扁咀..好可愛呀...之係仲係到MET你..真係想MET死你

唉!!!!!!!掛掛掛掛掛掛掛住你呀

 



2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


2010-01-22 疲倦 分類: 未分類

一日衰過一日lo!!!琴日只係頭暈暈....

今日係頭暈暈加腰痛加腳痛加手指打波打到郁唔到~~!!!!

唉...咁我點打籃球呀...我仲要練好D我既籃球架...!!!!!求求你...

希望我今日訓醒之後咩都好番哂...

唉~~心煩不能集中已經算啦...而家仲要四肢都廢埋~~

點算呀~~之後日子會唔會仲多野身體問題黎架...我唔想呀-_-!!

我只想要你=)

死啦死啦...掛住你掛上腦添~~同個基佬拖住手影相 ..膠-_-



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2010-01-21 鬱悶 分類: 未分類

唉!!今日個頭仲係好暈暈呀~~!!真係好好好好辛苦呀-_-~!!!!

心痛都夠煩了,,,加上頭痛...真係好難集中~!!!心不在然...

上堂冇心機...玩都冇咩心機~~真係唔係咁易話放低就放低....

只可以係心裡面講掛住你..我愛你...

哎喲....我只係掛住你一個差D唔記得左一樣野呀!!!(其實已經唔記得了~!!)

雖然過左..但係都可以講番聲...家姐生日快樂呀!!=)佢生日竟然我有得益^^

好野好野好好野~~~



2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


2010-01-20 疲倦 分類: 未分類

今日一起身~~個鼻係咁塞塞塞塞塞....

D鼻涕流流流流!!!!個鼻都有D損損地~~~

冇啦啦會有感暈都有既~~放左學之後去唱K啦(上堂今日好唔留心><睇埋籃球火23~24集....)...唱個時都唔係好覺得唔舒服..只係有D鼻塞...唔理佢啦..

之後TONY叫我陪佢去律師樓整D野啦~~~嘩...一出k房...突然腳軟..我都唔知咩事~~

之後行行行..一路行..個頭一路好似轉下轉下咁...仲要係人群之中..真係好辛苦...上到律師樓等左tony9個字...就訓左半個鐘....

仲係個到借左一包紙布~.~番K房途中...我都知自己應該係病左了~~真係未試過有一種頭暈加攰既感覺...真係好辛苦...集中唔到精神~~

真係第2次既崩潰~.~一星期出現2次崩潰...唉..而家...真係好辛苦呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

辛苦橫辛苦...都要番工嫁...今日番工...好彩係做COUNTER^^因為裡面好鬼忙...好彩好彩...變態既呀樂冇啦啦同我講毛~.~

加拿大毛~.~又話要咩拉直呀..又話好似榕樹呀-.-游水個時d毛濕哂好核突~~最緊要佢話叫男友要留長d毛比佢hi下...佢話可以幫佢

擋太陽-.-hi下又好舒服~~~諗起都驚~~~

但係開心真係唔會太耐-.-佢條友...又shot錢....今次仲要係1000蚊....她媽的....呀大好似想喊...要佢嘔番1000蚊出黎...

好後悔自己一次既懶惰唔出去幫佢收錢...或者唔會發生e件事呢...真係經一事...長一智....仲有好多野等住我去錯~.~

唉唉唉...今日要早d訓啦...唔係聽日病到死左都冇人知..又冇人理wo~.~