今日一起身~~個鼻係咁塞塞塞塞塞....
D鼻涕流流流流!!!!個鼻都有D損損地~~~
冇啦啦會有感暈都有既~~放左學之後去唱K啦(上堂今日好唔留心><睇埋籃球火23~24集....)...唱個時都唔係好覺得唔舒服..只係有D鼻塞...唔理佢啦..
之後TONY叫我陪佢去律師樓整D野啦~~~嘩...一出k房...突然腳軟..我都唔知咩事~~
之後行行行..一路行..個頭一路好似轉下轉下咁...仲要係人群之中..真係好辛苦...上到律師樓等左tony9個字...就訓左半個鐘....
仲係個到借左一包紙布~.~番K房途中...我都知自己應該係病左了~~真係未試過有一種頭暈加攰既感覺...真係好辛苦...集中唔到精神~~
真係第2次既崩潰~.~一星期出現2次崩潰...唉..而家...真係好辛苦呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
辛苦橫辛苦...都要番工嫁...今日番工...好彩係做COUNTER^^因為裡面好鬼忙...好彩好彩...變態既呀樂冇啦啦同我講毛~.~
加拿大毛~.~又話要咩拉直呀..又話好似榕樹呀-.-游水個時d毛濕哂好核突~~最緊要佢話叫男友要留長d毛比佢hi下...佢話可以幫佢
擋太陽-.-hi下又好舒服~~~諗起都驚~~~
但係開心真係唔會太耐-.-佢條友...又shot錢....今次仲要係1000蚊....她媽的....呀大好似想喊...要佢嘔番1000蚊出黎...
好後悔自己一次既懶惰唔出去幫佢收錢...或者唔會發生e件事呢...真係經一事...長一智....仲有好多野等住我去錯~.~
唉唉唉...今日要早d訓啦...唔係聽日病到死左都冇人知..又冇人理wo~.~ |