yu
myself
yuhong
暱稱: yuhong
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-13
2011-06-07
2011-03-20
2011-02-21
2010-12-07
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 369
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


2010-01-19 分類: 未分類

今日大日子....MISS冇番...可惜可惜..又少左個見MISS既機會>.<

一大班KAI子一聽到可以走既消息又即刻跑去籃球場~~~打到好Q攰呀-3-又熱WO...好彩今次識除3...唔係又臭死人~~~~

今日約左木木~但係我遲到左~.~真係唔想再遲到啦~~~~~!!!!!!!!!改改改!!!!!

今次真係真係真係真係真係真係真係真係最後一次講啦~唔會再有下次...廢事你不[膠先]~

唔知係唔係個天要笑我呢~~~放工番屋企一連播左幾首歌:

後悔--曹格

超喜歡你--飛輪海

愛不疚--林峄

聽到真係大POE左幾聲~~落井下石~~~~

但係OK啦~~聽歌真係有D幫助既....唔好再亂諗LU..E個星期黎...每晚都要靠飲下老豆D紅酒黎幫助ZZ(SLEEP)ZZ~~但係可能唔洗LO而家^^因為夠哂清楚LU

將後悔同掛念轉作為努力讀英文同打好籃球既能量!!我要打好籃球...講好英文~~~!!!!!!(但我也會繼續掛念^^因為你已經係我人身中佔左一個好重要既位置LU...可能係因為我覺得性格夾得黎掛-.-)大家做番朋友~順其自然..好好過而家既生活先@@將來事將來算~

仲有不能不提~~竟然有D男人溝唔到果一個女仔就要屈果個女仔同第2個有女既男仔有野....真係好狗呀.....SARA我支持你~~



2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


2010-01-18 傷心 分類: 未分類

後悔...?係冇用架...

時間過去就係過去...當自己發現自己既錯既時間...時間已經過去啦..

唔識得珍惜...只會令到自己後悔

令到一個明明好愛自己既女友都要決絕咁講分手....E種感覺..真係好難受更加好後悔.....

當初只係覺得佢愛自己係好正常...搞到自己對佢既感覺變得唔係咁好...

我係一個只係識用口去愛人既男友~唔能夠同唔識得保護..關心..了解自己女友既一個人,,,

我都唔知點解我今次會對女友你有咁既行為...真係好唔正常...我知我而家既道歉已經冇用.....因為

我傷得你太多太深~~~一個唔識好好保護自己女友既男友..真係太過份

可能你會對我失去哂信心...好憎我咁對你...

但對唔住呀進木~~我希望既....只係可以比多次機會我去關心你..了解你...同最重要既保護你...

今次令到我學識愛一個人...要既...係你用真心既對待....而唔係用講過幾百次既說話去愛一個人...

進木~~我唔想你係我手機上「呂貧柚」E個名除去......

我真係想有多一個機會....機會再多一次就夠啦~~之前你比左咁多機會我我都唔識珍惜....我真係好對唔住.....

但係我而家只係知....我心裡面除左你一個之外.....我冇再掛住第2個啦.......

我......而家得一樣野想做.....就係重新一次咁去好好愛我中意既人~!!

 



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2010-01-18 滿足 分類: 未分類

今朝又冇啦啦訓得唔好~9點幾起左身之後就訓唔番~~真想死

不知可解..只覺得煩惱~!!

琴日既教訓令我唔再信人..要信自己~~so今日番工自己洗埋d碗

但係攰死人~番工既時候條腰痛到不能企直...一宜扒係個電飯煲上面死守~~!!

放左工~~ceci同candy叫埋我去樓下唔知咩鬼睇3同袋~ceci話好中意一個袋~~

但係得番2個算係好多dusty既袋..所以最後都冇要到~~睇睇下以為走左一段時間既呀龍同呀雞

冇啦啦殺入黎問我地...原來係借錢搭車-.-"真係搞笑~之後又要行好耐好耐同搭很久很久先番到屋企~~!!



2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


2010-01-17 呆滯 分類: 未分類

今日好Q攰呀~~平時訓開8~9個鐘既我今日訓左5個幾鐘就要起身~

上上下堂比MISS既引誘~走左落街買外買番班房食...美味沖天!!!!

班房既電腦真係太吸引...令我再次重溫彈珠台既歡樂~~拎左100M分MISS叫人滾開~~!!!

掃興!!!!!!~~~

最憎人時間觀念差到爆爆爆爆爆....死人JOE約你1點出到黎你3點先泡頭~~

底你比我地蝦@@

放學去左打波~~又撞番上次一齊打波既人~~條友今次吹左雞..叫多左2個黎打~~但可惜..2個都係矮仔

打波打到出哂汗~~仲整到成身臭臭臭臭臭

番到KFC可以話係冇哂力~成個呀伯咁灣哂腰~~7.7

最KAI既係今日11點2X分先KO加換埋3

真係好耐未試過~好攰好攰~~但係都係要睇多1~2集劇先訓^^



2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-16 無奈 分類: 未分類

今日以為係完美既一日啦~~

因為可以約到我中學時期最中意既女仔出街~~~

但可惜人算不如天算....佢甩左我底~~~但係唔梗要既=)

因為我都係對佢冇之前個種感覺~FD姐SO冇問題^^

之後叫左死人BILL頂上

條友仔話行出黎中途比人捉住加老母叫佢番屋企...

唉...唯有一個毒男買2張飛自己入去睇啦~~

但係阿凡達E套野又真係唔差WO~~

睇完之後搵左呀BILL去打機傾下計..

發現佢又做左2星期毒男~冇出過街

今日16號添~~唔記得交學費..要罰5蚊添...

唉~~..