2月5日大日子~~!!!約左班朋友出去露營...happy~~~
放左學去左m記吹下水先~~又吹左2個鐘~~
本先係去東涌既~唔知點解會去左大帽山lo哥哥- -
去到左荃灣...開始買野了~~終於氹到jack黎lo
買買買買買買~~!!!買到6點半...(膠咁鬼晏)
但冇所謂啦~可能個提意人搞camp經驗唔夠姐~~
頂~~我地幾個被邀請黎camp既人竟然要做苦力lo!!!
又冇所謂了~佢地幫我地準備營...當打個和啦~
上到山...真係好o咀lo
佢地自己開哂自己d營...唔幫我地開埋~問佢地又唔教人..
真係有d
起完個營lu
那那臨起爐bbq a_a
我地5個fd變成左火化爐..
d食物比我地全部可吞食....(哈哈哈)
我地有12個人去~但來來去去都係得我地5個人講野...諗住上去同其他人傾下計啦..
想大家fd下e d啦..
開頭我~hugo~jack勁講鬼故~!!!wow嚇死我啦真係...
但係佢地好似唔係咁想聽~~算吧...自己吹水算~~~
打左比一個好狗好狗好狗好狗既人...佢真係好狗呀...!!!!不能用說話表達
到左4點鐘~~好攰了~~要教教豬~~點知屎忽鬼avan用個鎖鎖q住我地係個營裡面...
但佢第一次鎖得唔好~!!比我走左出黎...哈傻仔~~
第2次..佢將呀jack鎖死左係裡面...個時jack哥好急尿>︵<
當時我...好眼訓..so去左第2個營訓唔理佢...
但擺多2擺...頂~~我留左條頸巾係個邊營呀頂!!!!
我那那臨飛番去個到拎..死jack死都唔肯比番我..明知係我命根咁都敢玩\_/
之後我嬲嬲地...將個營拆q左..
之後我都扮哂嬲咁叫番avan開鎖~佢咁先肯開...但係條屎忽鬼將條鎖匙掉左出營...
係草地到搵到好耐好耐..呀jack佢竟然喊~~~orz
好似做左衰人添....但係我真係驚佢整爛or otherthings條頸巾....
但訓教個時好彩我又氹番佢姐~~
5點鐘訓著左了~~但係7點半又凍哂左lo
凍到我震震震震~~~
我地一起身就準備好收營個d野啦~~個死人會長好pk lo
一個人訓一個8人營...叫佢同我地換又唔肯..真係唔知講咩好~!!!
最pk既係..我地唔係太識收營..問佢地佢地又係扮聽唔到lo!!
聽到之後又講左=冇講~~靠自己算..我唔識收只係唔想將佢地私家野收得咁核突姐~~
佢地唔介意咁我米用我既方法lo~~
死人會長..一個人訓個8人營...仲要我地5個人幫佢收一個營...
都唔知點解佢d fd唔幫佢收..坐哂係一邊..個2個女仔又係唔理...唔通做女仔既就唔可以幫手咩~
走個時...我地都比足哂面你地幫你地拎哂野..你地根本咩都唔洗拎啦~
仲要整多2個營要我地拎走~!!kai
分配工作方面做得唔好lo...我地係客但係又要叫客人拎哂d野~女仔就好似一定要男仔拎野~!!
你唔係我條女呀~我做咩幫你拎野呀~!!!!
之後去左番學..頂~~又要頂啦...原先想買個咸魚肉餅飯上去食..點知換左個老師...柒哂lo
我地入到班房但係又走q哂-.-真係o哂咀...之後走左去打波~~又整親2隻手指..今次仲要係2邊手既手指公lo!!!好痛呀..
搞到自己2隻手都用唔到力...成日廢人咁..!!!勁眼訓啦..要訓了~ |