yu
myself
yuhong
暱稱: yuhong
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-13
2011-06-07
2011-03-20
2011-02-21
2010-12-07
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

今日冇啦啦又整多獲腸胃炎

一個月第2次啦....好辛苦呀~!!!!

個個月黎一次咁米死-3-

肚痛咩都事倍功半....

行左成日先買得整D野.....!!

what the duck!!!!

希望聽日可以食番野~!!!



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

11號~一個傷心既號數...

點解我對住你會講唔出野....

我真係太淆狗了~!!

講野我尊長...我都會咁.....點解呢~



2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


2010-02-08 驚訝 分類: 未分類

今日做左一樣好好好好好好好好好好好白痴既野/..\

就係我睇錯時間表番學...今日一起身我仲自滿咁著到咁有型...「其實不外如事」

照舊11點半出門口..但係今日早左..因為要去換番個雪糕

琴晚買左個熔左既雪糕番屋企...好柒柒呀

今日早左搭地鐵..仲以為好醒唔會遲到..點知有個電話.......

打黎同我講番9點呀頂佢....但係都上左車了~所以去左太子先啦唔好理...

去左M記等埋2條友仔..加多個JACK..

之後去左唱K~~~

唱到3點鐘..之後就去做買鞋大計~~

好多鞋都好貴呀....買唔落手..

又想去買3過新年...但係又唔岩WO..一係太貴一係太柒-3-

行行行行行...行左3個幾鐘..好鬼攰..之後去左上堂..

放左學又急急腳咁番TW睇下有冇鞋買...我見到有對500蚊OK既..但係未個隻色...

唉...買唔買好呢~_~

聽日又要早起去剪頭髮...還圖書...買鞋..多野做點做得切呀!!!!



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 無奈 分類: 未分類

我終於知道...人最緊要既...

係...係...係...係手指公~!!!!!

今日番工但係虧左2隻手指公..連個鋏都用唔到~~!!

刷牙隻手冇力刷-3-因為手指公發唔到力..推唔到..

番番下工又冇啦啦頭暈...暈下暈下暈下...可能因為琴日打波比人撞到個頭一下啦=(

次次打波都整親...真係太弱啦....!!!

又剪頭髮lu..咁難得先留到咁長~!!又要剪頭髮~~又要買3買鞋買褲過年...!!!

但係今年年初1~2~3都係自己一個留係home

屋企人去哂澳門...講真自己一個係屋企都真係有d驚~~~

鬼叫我唔想去澳門咩!!當你孤單你會想起誰!!

唔知今年幾時先有得收利是呢

 



2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


2010-02-05 分類: 未分類

2月5日大日子~~!!!約左班朋友出去露營...happy~~~

放左學去左m記吹下水先~~又吹左2個鐘~~

本先係去東涌既~唔知點解會去左大帽山lo哥哥- -

去到左荃灣...開始買野了~~終於氹到jack黎lo

買買買買買買~~!!!買到6點半...(膠咁鬼晏)

但冇所謂啦~可能個提意人搞camp經驗唔夠姐~~

頂~~我地幾個被邀請黎camp既人竟然要做苦力lo!!!

又冇所謂了~佢地幫我地準備營...當打個和啦~

上到山...真係好o咀lo

佢地自己開哂自己d營...唔幫我地開埋~問佢地又唔教人..

真係有d

起完個營lu

那那臨起爐bbq a_a

我地5個fd變成左火化爐..

d食物比我地全部可吞食....(哈哈哈)

我地有12個人去~但來來去去都係得我地5個人講野...諗住上去同其他人傾下計啦..

想大家fd下e d啦..

開頭我~hugo~jack勁講鬼故~!!!wow嚇死我啦真係...

但係佢地好似唔係咁想聽~~算吧...自己吹水算~~~

打左比一個好狗好狗好狗好狗既人...佢真係好狗呀...!!!!不能用說話表達

到左4點鐘~~好攰了~~要教教豬~~點知屎忽鬼avan用個鎖鎖q住我地係個營裡面...

但佢第一次鎖得唔好~!!比我走左出黎...哈傻仔~~

第2次..佢將呀jack鎖死左係裡面...個時jack哥好急尿>︵<

當時我...好眼訓..so去左第2個營訓唔理佢...

但擺多2擺...頂~~我留左條頸巾係個邊營呀頂!!!!

我那那臨飛番去個到拎..死jack死都唔肯比番我..明知係我命根咁都敢玩\_/

之後我嬲嬲地...將個營拆q左..

之後我都扮哂嬲咁叫番avan開鎖~佢咁先肯開...但係條屎忽鬼將條鎖匙掉左出營...

係草地到搵到好耐好耐..呀jack佢竟然喊~~~orz

好似做左衰人添....但係我真係驚佢整爛or otherthings條頸巾....

但訓教個時好彩我又氹番佢姐~~

5點鐘訓著左了~~但係7點半又凍哂左lo

凍到我震震震震~~~

我地一起身就準備好收營個d野啦~~個死人會長好pk lo

一個人訓一個8人營...叫佢同我地換又唔肯..真係唔知講咩好~!!!

最pk既係..我地唔係太識收營..問佢地佢地又係扮聽唔到lo!!

聽到之後又講左=冇講~~靠自己算..我唔識收只係唔想將佢地私家野收得咁核突姐~~

佢地唔介意咁我米用我既方法lo~~

死人會長..一個人訓個8人營...仲要我地5個人幫佢收一個營...

都唔知點解佢d fd唔幫佢收..坐哂係一邊..個2個女仔又係唔理...唔通做女仔既就唔可以幫手咩~

走個時...我地都比足哂面你地幫你地拎哂野..你地根本咩都唔洗拎啦~

仲要整多2個營要我地拎走~!!kai

分配工作方面做得唔好lo...我地係客但係又要叫客人拎哂d野~女仔就好似一定要男仔拎野~!!

你唔係我條女呀~我做咩幫你拎野呀~!!!!

之後去左番學..頂~~又要頂啦...原先想買個咸魚肉餅飯上去食..點知換左個老師...柒哂lo

我地入到班房但係又走q哂-.-真係o哂咀...之後走左去打波~~又整親2隻手指..今次仲要係2邊手既手指公lo!!!好痛呀..

搞到自己2隻手都用唔到力...成日廢人咁..!!!勁眼訓啦..要訓了~