記ソ
板
子
今日勁無奈! 今朝食包... 食左2個走人..=\/=" 搭2.. 倩衡遲左幾分鐘.. 佢..整親條腳筋/.\ 行路怪怪地.. 佢話琴日表演整親.. 我真係好想唱爆佢師博! 好衰.\_/.!! 買左一枝水水@w@ $3.00 節儉=v= 因為要進行一個計劃!.v."
返到學校.. 食早餐.. 見到xx 佢見唔到我到..呵呵 點解..又少左份報紙? 李老師唔記得帶書=o= 李老師個樣好搞笑嫁XD Art.. 落去.. MR.LO隻手污濁左=o= 行去洗手盤.. 我快過佢=v= 幫佢開水龍頭 幾乖.33.'" 第二小息.. 鎖櫃! 個扣卡住左! 搭5打鈴 黃xx黎睇房.. 問我做咩係度.. 我話鎖櫃lo! 佢話鎖櫃鎖咁耐ge咩? 玩野呀! 個櫃累我咋! 搞錯呀! d老師真係!!!!!!唉! 狂為人師! 聽日仲要比佢整到冇康文!! 哥哥遲左返@@ 買吉野家=[]="