梳利.....咁耐冇打日記=3=''
今日星期六,,
一朝早起身..
諗緊..倩衡有冇約我呢??!!
好似有..好似冇..有定冇呢....
最終決定!-----打電話!
佢工人話佢唔係到...
打佢手提..
佢話係M記..
佢話約左..?
唔覺ge=[]="
sorry倩衡>.<"
食左幾啖麵,,
就出左去=.=...
餓....
算啦!.!"
去到M記
倩衡話撞到好多老師..
毛老師見到佢
扮打倩衡..=.="
倩衡先叫..
毛老師!_!"
毛老師問倩衡做乜
倩衡就話等我....."
跟住毛老師就走左lu....
傾計. . . .
返到去...
小一派位!
上禮堂...
倩衡做功課=[]=
上去..
點名...
造句..
無啦啦比人call咪落去..
話無點我名...?
上去.
啊sir話有點我名.
玩死!!
走lu..
12:15
同琳姐起程!去三毛~~(商務)=v="(甄甄甩我地底=^=")
睇下有冇[我的希望天使]@@"(雖然琴日問左李老師借..but都想睇下@v@)
冇!
買左君比ge書..
[請不要愛我]
君比作ge一定好睇@.@"嘿嘿
去KFC食野..
LAM姐玩NDS
食完返教會..
甄甄&W!INGB都未返=^=
悶...
打電話比佢地..
話係..教會OFFICE
入左去..
個哥哥話去應許樓...
途中,,甄甄係咁話:到未呀..?
個哥哥話:你好似每25秒都問一次徺
笑死.!"
JILING姐姐都係到,,
玩動物橫町..
玩到3點3.
返教會..
某某黎左..
唱歌唱得勁大聲lo!
扮聲~
臻講道
SEND左D野比某某"
得W!NGB知邊個係某某=V="
甄&R想走..
W!INGB話唔好=.="
4:30
走啦..
R走先!
勁講.."
係咁SEND野比某某!
哈哈~~
5:10
去M記食野..
買左麥樂X!"
勁講XD"
買多個麥旋風
搞左勁耐先比我地!
無奈..
走人"
唔打喇~~BIBI
  
|