| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 4 日 星期五 |
 | |
好熱..........  |
|
佳仔:HAPPY BIRTHDAY>3<
今日好熱呀.....都唔知咩天氣忽冷忽熱...呢d咁既天氣唔病就其啦
今日11點幾起左身,沖埋個靚涼就出左去lu..之後打俾雞雞..haha
佢今日有番學喎....好野呀下
...同佢傾左陣就cut左lu..之後就坐車去目的地...本身諗住食野,但o個到太多人又冇食lu..都係出到旺角先食...首先就去左長沙灣,之後再出旺角...行到我隻腳都軟埋..之後先坐低食野,食完野就去整野,等左個半鐘...之後就拎得..wo..搞掂食碗麵...再行多陣就番屋企lu,番到屋企5點幾,玩左陣icq,二家姐上左黎叫我幫佢入歌,整到7點幾,食埋飯就走lu,之後同左西偉傾左陣...亨打黎叫我去打波,唔去lu.咁夜....之後冇野做o係到玩電腦..玩到12點幾之後同豆雞雞傾到點幾...之後個死8婆打黎,唉∼∼同d人傾傾下...d人..隻手..唉∼∼∼∼∼心都淡埋
 |
| 刊登時間︰2005-11-05 02:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 112 | »
|