忍..
今日係一個好特別既日子-3-"
講下je
其實今日係和諧日喎=3=''
個個乜鬼show要講野
><"背左台詞
不過都係驚驚驚
不過雞雞真係超爆令呀><"
好令女呀佢
妒忌的我xd''
講下JE
雞雞唔好嬲啵XD''
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
跟住就係綵排啦
-3-""超爆無奈
又比人玩一餐
同埋發覺某DDDDDDDDD人係超爆高- -"
綵排唱歌個時
D淚水想擁出黎
=3="我唔俾XD""
但係畢業禮..
唉
喊就梗LA*
畢業LA**
雖然話就話唔係識左好多人><"
但係6D既回憶真係好甜架-W-''
唸下唸下甜死左== "
畢業係成長的階段
亦係我地最重要的一刻
係呢個階段入面
我經歷左好多野
有樂..亦有悲..
有喜..亦有哀
有失..亦有得
係呢一年裡面..
我真係學識左好多..
無論係學業定係任何的方面
其實數學進步左真係要多謝好多人
要多謝趙SIR*比機會我
要多謝雞雞*不厭其煩咁教我
要多謝思珩*令我學識左好多..明白左好多
最後..要多謝所有支持我的朋友
多謝你地不但無去睇少我
仲鼓勵我~
特別係JANIS同埋布偶貓*
亦都要多謝WING..
聽我訴苦
無左你地..
就等於無左一切GA LA*
要多謝SONIA(MY FAVOURITE 「老公仔」>333<")
成日跟我周圍走
要多謝游游..
陪我一齊
要多謝敏賢..
有時比我抄野
要多謝穎曦&朱古力
同我吵嘴..等我無咁悶>V<"
係哩一年裡面..
真係要多謝好多人
而家要走LA*
希望大家有緣可相見
朋友仔*
多謝你地
係哩段日子裡面..
係你地陪我一齊去走過
雖然舉步艱難
但係有你地既扶助
幾多的挫折都可一一跨過
E+就係我地各展所長的時候啦
各位..珍重*
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 42 | »