| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|


|
2006 年 2 月 21 日 星期二  |

 |
送黎lu...*
|
|
期待已9'''
終於等到嚕___^
部電腦送黎喇...
唉...
但係又要等到聽日先on喎-
勁無奈牙..\\\
好想改下個板牙...用左好耐喇個樣**依家都覺得唔靚嘅...
|||不過又唔得閒喎*==
........................................
番到屋企得個『訓』字...
呵*
算喇....聽日再打lu..
bibi!!



|
|
刊登時間︰2006-02-22 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 20 日 星期一  |

 |
又番學嚕_____+[]
|
|
今日又要番學嚕...
好唔想番牙''
聽日就係部電腦送黎屋企嘅日子喔*/\/\
哈...
好期待喲_______##
今日好悶牙''
因為冇乜女仔番學牙...
.............................................
今日俾d男仔搞個頭..=="
都變態....><||
放學之後,,出街食完野之後就番屋企訓嚕!!!



|
|
刊登時間︰2006-02-20 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 19 日 星期日  |

 |
買電腦.....
|
|
今日我同屋企人去買電腦,,但係媽咪冇去到//
因為媽咪佢要番工牙麻**
之後我地就去豐澤『簡』喇,,
喺途中竟然撞到已經好耐冇見嘅christy喎....(同埋見到佢個fd)
咁耐冇見,,佢個樣都冇乜變到牙...都係咁靚!!
不過好奇怪''佢d頭髮都係咁長喎++
唔知佢係咪剪過d頭髮呢]]]]
咁我同佢咪hi下嘍..咁再之後就各行各路嚕~
去到豐澤,,我地就開始『簡』喇,,
『簡』左好耐之後就決定買銀色果部''
都好靚靚架..
哈x2.....
咁之後我地覺得仲唔係好夠侯!!!!!
就買多部影印機...
但係d職員話星期2送黎,,,星期3先裝牙..
唉''等到絛『竟』都長埋....=="
買完呢d野之後又同daddy去買d人參....
成日都冇停過________*



|
|
刊登時間︰2006-02-19 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|