| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|
2006 年 2 月 13 日 星期一  |

 |
“情 人節[[朱 古*力++
|
|
今日放學之後同細妹去M記度食野and去buy要煮嘅朱古力''
番到home就準備整朱古力喇,,啱啱開始整嘅時候仲以為好簡單,,好易添*
點知整落先知係好難整牙">N<"
可能係我第一次整掛==''
我整左好耐先得牙...
個樣仲好似會食屎人咁添牙///
o靚妹佢地仲叫我聽日帶d俾佢地食....x0x
不過算喇..第一次整係咁上下架喇..
呵*
唔理lu...>-<



|
|
刊登時間︰2006-02-13 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 12 日 星期日  |

 |
朱古力**
|
|
今朝我番學校拎完成績表之後,,就約埋何x同埋牙心去o靚妹屋企**跟住玩到5點幾又去左新港城//我地要buy整情人節
朱古力嘅野,,buy完之後又要去buy我對ALL START鞋...
跟住就係咁...又一日lu...我覺得d假好快過牙.><"
聽日又要番學lu''唉///||
又要早醒,,好辛苦牙*
鳴....
放學之後就番屋企整情人節朱古力喇[[



|
|
刊登時間︰2006-02-13 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 11 日 星期六  |

 |
去何x's屋企*
|
|
其實呢...我唔係唔記得打日記嘅...
係因為沉晚我冇野做...咁咪訓下嘍*點知一訓就訓到今日lu++
嘻嘻[] 都係講番今日喇.....
今朝o靚妹鬼咁早就打俾我牙..搞到我訓到10點幾..之後又訓唔著...........
唉..
咁再之後我見冇野做咪去沖個涼嘍*沖完就玩電腦lu!!冇幾耐..o靚妹又黎左我屋企''
因為之前我,o靚妹,牙心同佢絛仔都約好左去何x屋企..
今日就係咁上下過#
但我聽日要去buy d『架餐』同埋材料整情人節朱古力牙''so.....



|
|
刊登時間︰2006-02-11 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|