| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|
2006 年 2 月 5 日 星期日  |

 |
um.....
|
|
唉..
都仲係好掛住大陸牙''
好好玩牙..
真係好唔捨得番..
但我玩到唔得閒打日記牙..
我地仲成日放煙花添**
所以好好好唔捨得番嘍...好掛住果度[]
算喇..
都係講番今日喇..
今日都好似冇咩特別事發生lu##
因為我今日成日都喺屋企,,但係夜dd就同媽咪出街buy鞋...
就係咁..之後都冇野lu...



|
|
刊登時間︰2006-02-05 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 4 日 星期六  |

 |
好唔捨得牙...>~<"
|
|
呢幾日都冇打日記..
係因為番左大陸牙**本來果度係有電腦嘅''
但係我都唔得閒玩電腦喇..
because好玩到唔捨得去打日記唷[]
但係個假又咁快完..(好少假牙")
so...今日番H.K嘅時候,,都好唔開心..
好唔捨得''
又唔知幾時先見到佢地lu..
好掛住佢地牙____//
好掛住...好掛住...好掛住..好掛住...好掛住...好掛住...好掛住...好掛住..好掛住...好掛住牙..
又好miss英國姐姐,,豬紅仔哥哥,,寳華仔哥哥,,晴晴,,b仔,,CoCo囡,,CoCoB.....(CoCo囡同CoCoB係dog黎架)
[但係CoCoB唔舒服牙..好擔心佢...hope佢快d好番喇**]
總之果度嘅所有野都好掛住喇..
嗚...
勁唔想番黎..果度勁好玩牙..
我地仲成日放煙花添..真係好開心..
好想快d放假..又番去牙..(期盼中____*)



|
|
刊登時間︰2006-02-04 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 1 月 28 日 星期六  |

 |
大頭蝦..*
|
|
我真係好大頭蝦牙..
沉日竟然唔記得打日記添,,]]
呵**
算喇...其實都冇咩事發生ge..
打番today架喇''
我今日同左father,,sister and brother去行街..
陪佢地買3...
都買到ge..仲比我想像中好添..
我細佬今日發脾氣wor..
仲學人離家出走添**真係俾佢激鬼死牙..==
because佢要買唔知咩喇..總之都係類似遊戲ge野喇..
要$600幾..以佢ge性格都係玩下就唔要架喇,,so..my father唔俾喇..
跟住佢就離家出走喇**
我驚佢有事咪同我細妹跟埋去lor...
凍左成晚..佢都唔肯跟我地番去...
咁最後就我地拖佢番lu..
跟住都冇乜特別事發生喇...
打住咁多先喇...bibi**



|
|
刊登時間︰2006-01-28 12:11 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|