yumilee3
暱稱: YumI*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶__T0T''
終於..只剩下一個*期就...
快D喇`
海洋公 園`
勞動節 萬歲 唷`
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yOYo_*
婷''yo*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 11
今日人氣: 2
累積人氣: 588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

            

       

     

 

                  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

 

          

            

 

 

2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天

                                    

       

            

 

        

um.....            
 
  

唉..

都仲係好掛住大陸牙''

好好玩牙..

真係好唔捨得番..

但我玩到唔得閒打日記牙..

我地仲成日放煙花添**

所以好好好唔捨得番嘍...好掛住果度[]

算喇..

都係講番今日喇..

今日都好似冇咩特別事發生lu##

因為我今日成日都喺屋企,,但係夜dd就同媽咪出街buy鞋...

就係咁..之後都冇野lu...

   

 

 

 

                                            

 

 

 

                         

 

 

                                      

                                          

                

 

                                                     

刊登時間︰2006-02-05 10:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

 



            

       

     

 

                  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

 

          

            

 

 

2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天

                                    

       

            

 

        

好唔捨得牙...>~<"            
 
  

呢幾日都冇打日記..

係因為番左大陸牙**本來果度係有電腦嘅''

但係我都唔得閒玩電腦喇..

because好玩到唔捨得去打日記唷[]

但係個假又咁快完..(好少假牙")

so...今日番H.K嘅時候,,都好唔開心..

好唔捨得''

又唔知幾時先見到佢地lu..

好掛住佢地牙____//

好掛住...好掛住...好掛住..好掛住...好掛住...好掛住...好掛住...好掛住..好掛住...好掛住牙..

又好miss英國姐姐,,豬紅仔哥哥,,寳華仔哥哥,,晴晴,,b仔,,CoCo囡,,CoCoB.....(CoCo囡同CoCoB係dog黎架)

[但係CoCoB唔舒服牙..好擔心佢...hope佢快d好番喇**]

總之果度嘅所有野都好掛住喇..

嗚...

勁唔想番黎..果度勁好玩牙..

我地仲成日放煙花添..真係好開心..

好想快d放假..又番去牙..(期盼中____*)

   

 

 

 

                                            

 

 

 

                         

 

 

                                      

                                          

                

 

                                                     

刊登時間︰2006-02-04 11:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

 



            

       

     

 

                  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

 

          

            

 

 

2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天

                                    

       

            

 

        

大頭蝦..*            
 
  

我真係好大頭蝦牙..

沉日竟然唔記得打日記添,,]]

呵**

算喇...其實都冇咩事發生ge..

打番today架喇''

我今日同左father,,sister and brother去行街..

陪佢地買3...

都買到ge..仲比我想像中好添..

我細佬今日發脾氣wor..

仲學人離家出走添**真係俾佢激鬼死牙..==

because佢要買唔知咩喇..總之都係類似遊戲ge野喇..

要$600幾..以佢ge性格都係玩下就唔要架喇,,so..my father唔俾喇..

跟住佢就離家出走喇**

我驚佢有事咪同我細妹跟埋去lor...

凍左成晚..佢都唔肯跟我地番去...

咁最後就我地拖佢番lu..

跟住都冇乜特別事發生喇...

打住咁多先喇...bibi**

 

   

 

 

 

                                            

 

 

 

                         

 

 

                                      

                                          

                

 

                                                     

刊登時間︰2006-01-28 12:11 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]