yumilee3
暱稱: YumI*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶__T0T''
終於..只剩下一個*期就...
快D喇`
海洋公 園`
勞動節 萬歲 唷`
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yOYo_*
婷''yo*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 11
今日人氣: 41
累積人氣: 641
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

            

       

     

 

                  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

 

          

            

 

 

2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天

                                    

       

            

 

        

唉**            
 
  

唉...

沉日又唔記得打日記lu..=="

補打番先】..

沈日本來牙心約左我出街,,順便一齊去改絛運動褲....但係我番到屋企就訓左lu..

訓醒之後就見到手機有兩個未接電話-_係牙心打架..

跟住第二日『即係今日』佢同我講,,原來佢打唔到俾我之後,,就搵左蚊Bee陪佢lu..

好彩za..如果唔係就係我累到佢冇得去lu''

都係講番今日喇..*

我今日成個中文堂都喺度訓--------+

好悶牙因為,,同埋我有本野又俾人偷鬼左喎___]]

搞到我都唔知miss up咩''

so,,我得閒都要buy番本野**哈....

我英文堂就啱啱同中文堂相反喔[]

因為今日有兩堂英文,,不過,,成兩堂都要騰文牙..

騰足兩堂牙#對手抽曬筋..><"

終於騰文完3篇文lu..

但miss又話要騰多一篇..問我地o唔ok..

咁就緊係唔得喇,,跟住全班都都反對..

好彩,,最後都唔使騰...唉*

真係俾佢嚇死牙..............

 

 

 

   

 

 

 

                                            

 

 

 

                         

 

 

                                      

                                          

                

 

                                                     

刊登時間︰2006-02-09 11:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

 



            

       

     

 

                  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

 

          

            

 

 

2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天

                                    

       

            

 

        

平凡嘅一日..            
 
  

今日都幾平凡咁過..

咁到左放學嘅時候,,我諗住同o靚妹去食飯///

但係最後都冇去到''

因為佢撞到佢媽咪...咁我咪唯有約d fd去嘍[]

哈_____________** 

就係咁..就過左一日lu..

   

 

 

 

                                            

 

 

 

                         

 

 

                                      

                                          

                

 

                                                     

刊登時間︰2006-02-07 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

 



            

       

     

 

                  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

 

          

            

 

 

2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天

                                    

       

            

 

        

yeah....*^^            
 
  

今日係下學期嘅第一日..

估唔到第一日就有好消息lu..>3<

我有一科拎第二名牙(全班啫*)

牙sir俾左盒*朱古力*我..

雖然我係好鐘意食...但係..唔知點解,,我睇到盒野都唔想食..

仲有d想嘔添..==

可能盒野樣衰得濟掛..同埋唔知又點解..我攞呢盒*朱古力*,,唔覺得光榮喎...

唉....

牙sir仲話盒野好貴,,話係貴野黎喎...

跟住d人問佢幾多$錢$,,佢就話:『都要成$20蚊架!!』....

就係咁..我就勁無奈咁望住佢............

   

 

 

 

                                            

 

 

 

                         

 

 

                                      

                                          

                

 

                                                     

刊登時間︰2006-02-06 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]