| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|
2006 年 2 月 9 日 星期四  |

 |
唉**
|
|
唉...
沉日又唔記得打日記lu..=="
補打番先】..
沈日本來牙心約左我出街,,順便一齊去改絛運動褲....但係我番到屋企就訓左lu..
訓醒之後就見到手機有兩個未接電話-_係牙心打架..
跟住第二日『即係今日』佢同我講,,原來佢打唔到俾我之後,,就搵左蚊Bee陪佢lu..
好彩za..如果唔係就係我累到佢冇得去lu''
都係講番今日喇..*
我今日成個中文堂都喺度訓--------+
好悶牙因為,,同埋我有本野又俾人偷鬼左喎___]]
搞到我都唔知miss up咩''
so,,我得閒都要buy番本野**哈....
我英文堂就啱啱同中文堂相反喔[]
因為今日有兩堂英文,,不過,,成兩堂都要騰文牙..
騰足兩堂牙#對手抽曬筋..><"
終於騰文完3篇文lu..
但miss又話要騰多一篇..問我地o唔ok..
咁就緊係唔得喇,,跟住全班都都反對..
好彩,,最後都唔使騰...唉*
真係俾佢嚇死牙..............



|
|
刊登時間︰2006-02-09 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 7 日 星期二  |

 |
平凡嘅一日..
|
|
今日都幾平凡咁過..
咁到左放學嘅時候,,我諗住同o靚妹去食飯///
但係最後都冇去到''
因為佢撞到佢媽咪...咁我咪唯有約d fd去嘍[]
哈_____________**
就係咁..就過左一日lu..



|
|
刊登時間︰2006-02-07 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|


|
2006 年 2 月 6 日 星期一  |

 |
yeah....*^^
|
|
今日係下學期嘅第一日..
估唔到第一日就有好消息lu..>3<
我有一科拎第二名牙(全班啫*)
牙sir俾左盒*朱古力*我..
雖然我係好鐘意食...但係..唔知點解,,我睇到盒野都唔想食..
仲有d想嘔添..==
可能盒野樣衰得濟掛..同埋唔知又點解..我攞呢盒*朱古力*,,唔覺得光榮喎...
唉....
牙sir仲話盒野好貴,,話係貴野黎喎...
跟住d人問佢幾多$錢$,,佢就話:『都要成$20蚊架!!』....
就係咁..我就勁無奈咁望住佢............



|
|
刊登時間︰2006-02-06 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|