天牙天牙天牙天牙天牙天牙!!!!!!!(T_T)
鍾小朋友我真係好愛你牙!!!!![大力抱]
幫我幫到 盡 !!!!!!!!! 又唔屎我煩惱!!!!!!!
我!永遠都咁愛你嫁!!!!!
幫我問周圍既人借$還$ 之後仲唔屎我還返比家建!
我愛你♡我愛你❤我愛你♡我愛你❤我愛你♡我愛你❤
貼晒之後先發現.....原來我完全冇打過『生日快樂』
「お誕生日おめでとう」之類既野...........(;; ̄∀ ̄A
HAPPY BIRTHDAY牙セイゴ★
我特登買左粒壽桃比你嫁XDD 請笑納
好耐冇畫畫啦//好彩....
一個成功的動畫.........
就是它有一個好的 OPENING SONG !! [屁]
天牙!! ZOMBIE-LOAN 的 OP 多麼吸引我牙!!!!!!!!
更重要的是!! 鈴村健一 & 櫻井孝宏 仲有森川智之嗚!!
每次開之前都想:不如丟了好了‥
但一開!一播OP!我就陣亡了.............
まぁまぁ。。好的動畫不怕留!! 怕只怕電腦沒有位........