天我要暴走了!!!!!!!!!!!!!!
點解可以咁好聽嫁!!!!
Clavier∼クラビア∼ 同 Daizy Stripper
愁耶有愁耶既溫柔!! 夕霧有夕霧既狂野!!
天牙!!!!各有各好!都好正牙!!!  
風弥!! 可以比我追隨一下你嗎!!??(≧﹏≦)
多久沒有被VR歌感動了牙!!!!!!!![淚]←枉你講得出口‥
真係太 太 太 太 太 太 太 正 啦!!!!!!!!!!!!!
原先聽緊Clavier∼クラビア∼...之後搵下睇下...
發現Daizy Stripper...個名好熟..原來我先前已擁有2張了!! LUCKY&HAPPY!
好正............ 好正.........[倒地] 我要繼續沈淪啦.............. |