★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2008 年 8 月 23 日  星期六★☆


【外表壞? 本質壞?】 e53人間觀察

紋身後第3天相安無事!

 

今日撞到鄭雅豬,話左比佢知我紋左身
佢好嬲‥ 嬲到裂開咁滯‥
佢又話我紋D咁顯眼既地方,但我覺得一D都唔顯眼因為根本冇人留意到
之後佢捉左我去裕東比玉娟姐睇,玉娟姐對我死心了
冇鬧我... 但傻豹黎左之後就係咁屈係佢帶壞我XDDD

對唔住傻豹我知你會為我食呢隻死貓嫁啦!!v411

而之前阿香經過明愛我都比左佢睇
佢以為假!但其實我自己都愈睇愈覺得似 印水貼紙 !! 冇錯你冇睇錯其實我呢個只係前幾日貼既印水貼紙!!XD

個紋身都開始結焦嚕~ 快D生返健康皮膚啦我會忍唔住好想r嫁

※近鏡

※傻豹隻3小時小腿!!

 

哇下星期好多約會牙!!

8月25日 - 豹豹生日去遊船河,晚就去唱通k
8月26日 - 晚上去MK 1E 班聚舊
8月27日 - 家建生日/烺烺生日會( ̄□ ̄||||
8月30日 - 鄭雅豬、玉娟姐打邊爐
8月31日 - 下午CHLOE、肥肥人家姐約會,晚舅婆家生日會

然後每天要返10am-6pm既工.........
鐵人生活!! 加油!!

 

 

 

今日6點放左工就陪左豹豹去土瓜灣搵阿東
之後佢地問細路借乒乓波黎打仲要賭$..||||||
哈哈不過最後都係冇比到因為豹豹輸左XD

之後我同豹豹由土瓜灣行返去東邨
路上不停傾無聊計 打打鬧鬧係度玩

我真係覺得你對我既關愛已經變質心跳了!!衰仔!!

v52008-08-24 12:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2008 年 8 月 21 日  星期四★☆


【人生第一次!!】 e53人間觀察

昨天8月20日。

本大小姐的第一次!!

紋.身 GET

紋了紋了紋了!!!!!!! おめでとう!![拍手]

事緣這天真的不想自己一個人過..
而且是不開心的事!!

所以我就想要紋身了其實不嬲都想
去了大陸 東門紋....好驚....不安全的感覺...|||||||
本想紋"遺"字在背部... 但看到傻豹的樣子好像很痛苦似的←當然了他紋的是整個小腿"
 
就非常害怕...

轉而紋了"Y"字在左手中指 因為我的"儀"字是Y字頭哦☆

好了開始紋了,,好緊張牙媽咪!!!!!!(≧﹏≦)
.............怎知........沒有想像中的那麼痛....| ̄Д ̄)y─┛~~
好吧但紋到最後因為忍太久了而且他不停狂刺我同一位置所以我想嘔了。[炸]

我很快就好了∼但傻豹的小腿‥足足3小時多 全程沒有休息都那麼久|||

 

為了保養漂亮的紋身它一星期不可碰化學物品,即沐浴露..
害我洗澡時要舉起一隻手而且要單手沖涼好辛苦牙( ̄Д ̄;)

 

 

....P.S.我好像喜歡了紋身....

v52008-08-21 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2008 年 8 月 17 日  星期日★☆


【12星座寫錯字時】 e53心理.質問.星座

白羊:居然寫錯了……我 不 做 了!!(一邊大叫一邊撕書發洩不滿情緒……) [令我想起了TOTO ]

金牛:真難啊!不過我就不信寫不出來,就算熬夜我也要把那字寫出來!!(牛牛的牛勁兒上來的時候誰都攔不住)

雙子:如果用中文的方法寫不到,那麼英文的方法呢?化學的呢?生物的呢?曆史的呢……(喂喂……你在寫字啊……)

巨蟹:哥哥,告訴我這個字怎麼寫啦!告訴我嘛,你說嘛∼(巨蟹的哥哥去想字了,蟹蟹們開心的想:呵呵∼哥哥就是用來幫忙寫數功課的∼)

獅子:什麼?我又寫錯了?不可能!!一定是本書印錯了!(然後忽略這個字,繼續寫下一個字)

處女:天啊!這張紙居然有個墨點!my god!中文書的封面居然皺了!這一定就是我寫錯字的原因!(兩者之間有關係嗎?)

天秤:寫錯字也不能沒有風度,微笑微笑…… [哈哈哈哈!!!!!!薰牙哈哈哈哈!!!!!! ]

天蠍:可恨的老師,你給我記住!等我以後當了你孩子的老師,我一定要給他寫更難的字,難死他!!(完全沉醉在復仇的快感中,把作業拋到爪哇國去了) [涼魔王..寒]

人馬:@@”那麼難啊……明天去學校找人抄抄好了∼要不叫媽媽來寫∼

山羊:這字一定是對的,就讓我從字裡推理過程吧!

水瓶:為什麼要加這筆劃呢?為什麼要用這個筆順來寫呢?為什麼我會寫錯呢?為什麼……(瓶子啊,你是在編《十萬個為什麼》呢還是在寫中文作業呢?)

雙魚:555好難好難……如果我有機器貓就好了~如果我是萬能人就好了∼如果……(開始做起白日夢了……)

v52008-08-17 05:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]