11月22
唔見左鎖匙
11月23
唔見左PLAY BOY銀包
11月24
搵返PLAY BOY銀包
11月25
搵返鎖匙
哇!!!!!!!!!!!! 神牙!!!!!!!!!!!!!!!
怎可以這麼命運、神奇、奇妙、令人心情大起大跌的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哇真的是!!!命運!!!!
第一天因為我把鎖匙就這樣遺留在LOCKER的匙孔而被拔走了- -
我跟 翠兒 是共用LOCKER的嘛!! 我換衣服後就到她了. 相隔不到一小時就這樣不見了!!!!
因為換衣服的時候把銀包電話都放在LOCKER頂, 記得拎櫃頂唔記得拎鎖匙( ̄- ̄)
返到屋企摸褲袋先知
之後第2日拎住條圍裙行去換衫昸時候跌左- -
因為換衫既時候摸圍裙唔見左‥ 哇‥
個刻真係唔開心到大叫痴左線咁
真係坐左係地下尖叫- - 搞到阿裕都要坐低埋安慰我XDDD仲要拎紙巾比我! 哈!
夜晚傾電話係咁唉唉聲- -真係覺得呢個世界係黑色嫁
峰迴路轉
24日有人打去我家同我手提
不過我都冇聽到.. 之後親妹打黎‥
「好消息好消息~ 想唔想知點搵返個銀包呢?!」
哇!! 呢一句即明啦係咪牙!!!!!!(≧▽≦)b
原來係西田百貨d職員執到囉∼ 哇超開心!!
食飯個陣衝左去服務中心拎XDDDDDDDDDD但佢地冇執到鎖匙.....
算啦已經好開心啦∼
到25日啦!!!!! 明明 去換職員證
返到上黎就同我講「搵到你條鎖匙啦喎」
哇!!!!!! 即刻同阿裕講!! 開心到我牙!!!!!!!
頓時覺得世界仲係彩色嫁!!*嬉しい ☆
哩幾日呢∼ 真係∼ 好奇妙!
尋日翠兒打黎問我係咪有野= =
哈! 少少啦‥
今日好唔開心扁晒嘴.. 阿裕到放工先覺- -太. 遲. 啦..........
因為我又比大佬話‥ 牙!!!!!!!!唔開心牙
一出門口好大風, 阿裕即刻拎左件外套比我著!! 哇*
係咪我今朝同佢搭車個陣講過好凍流鼻水冇著褸牙?!XD
原來佢今日都唔開心,, 唔怪得見佢木口木面啦~
阿裕成日都好香~ 好好聞(* ̄‥ ̄*)
好啦好啦遲D再打~ 要訓覺聽日繼續返工- - |