★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2007 年 12 月 3 日  星期一★☆


【朋 友】 e53気持ち♥雜文

11月30日

不高與

因為 阿裕 和 翠兒 給我的感覺都是討厭我
那一刻真想辭職

當晚打給朋友們哭訴

第一 是 CHLOE, 打不通- -

然後是 父皇
佢話陣間過黎沙田搵我

『下! 唔好啦晒車錢牙』

「比個心出黎交朋友如果係為左個幾蚊而唔去見佢會唔會太乞兒左D牙」

 

哇! 個下真係喊得仲厲害牙!!XD
好感動牙媽媽咪!!!!!!!!!!!!!!!(T_T)

 

最後搭車去美孚
第一次見母后呢XD

 

別放在心上!!
他們只是同事罷了

不是什麼重要的人。

 

尋日同左肥仔傾計,心情釋疑左唔少
「廚房冇同事討厭你, 出錯野少事啦」

好吧!! 人與人既關係係要用時間黎建立嫁!! 努力!!

v52007-12-04 01:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 11 月 26 日  星期一★☆


【命運!? 神?!】 e53人間觀察

11月22
唔見左鎖匙e120

11月23
唔見左PLAY BOY銀包e139

11月24
搵返PLAY BOY銀包e139

11月25
搵返鎖匙e120

 

 

哇!!!!!!!!!!!!神牙!!!!!!!!!!!!!!!

怎可以這麼命運、神奇、奇妙、令人心情大起大跌的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


哇真的是!!!命運!!!!

 

第一天因為我把鎖匙就這樣遺留在LOCKER的匙孔而被拔走了- -
我跟 翠兒 是共用LOCKER的嘛!! 我換衣服後就到她了. 相隔不到一小時就這樣不見了!!!!
因為換衣服的時候把銀包電話都放在LOCKER頂, 記得拎櫃頂唔記得拎鎖匙( ̄- ̄)
返到屋企摸褲袋先知

之後第2日拎住條圍裙行去換衫昸時候跌左- -
因為換衫既時候摸圍裙唔見左‥ 哇‥
個刻真係唔開心到大叫痴左線咁
真係坐左係地下尖叫- - 搞到阿裕都要坐低埋安慰我XDDD仲要拎紙巾比我! 哈!
夜晚傾電話係咁唉唉聲- -真係覺得呢個世界係黑色嫁

i248峰迴路轉i248

24日有人打去我家同我手提
不過我都冇聽到.. 之後親妹打黎‥
「好消息好消息~ 想唔想知點搵返個銀包呢?!」
哇!! 呢一句即明啦係咪牙!!!!!!(≧▽≦)b
原來係西田百貨d職員執到囉∼ 哇超開心!!
食飯個陣衝左去服務中心拎XDDDDDDDDDD但佢地冇執到鎖匙.....
算啦已經好開心啦∼

到25日啦!!!!! 明明 去換職員證
返到上黎就同我講「搵到你條鎖匙啦喎」
哇!!!!!! 即刻同阿裕講!! 開心到我牙!!!!!!!
頓時覺得世界仲係彩色嫁!!*嬉しい ☆

 

 

哩幾日呢∼ 真係∼ 好奇妙!

尋日翠兒打黎問我係咪有野= =
哈! 少少啦‥

 

今日好唔開心扁晒嘴.. 阿裕到放工先覺- -太. 遲. 啦..........
因為我又比大佬話‥ 牙!!!!!!!!唔開心牙
一出門口好大風, 阿裕即刻拎左件外套比我著!! 哇*
係咪我今朝同佢搭車個陣講過好凍流鼻水冇著褸牙?!XDv313
原來佢今日都唔開心,, 唔怪得見佢木口木面啦~

阿裕成日都好香~ 好好聞(* ̄‥ ̄*)

 

好啦好啦遲D再打~ 要訓覺聽日繼續返工- -

v52007-11-27 02:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 11 月 21 日  星期三★☆


【RENTRER EN SOI】 e53お知らせ!!

我終於改板面了‥
終於可以‥e286

再見啦J家板v422

 

其實這張圖前幾天已整好- -
可是沒時間改......v406

怎樣!?e267
又不會太黑暗!!e267
滿意程度就不太高啦 不過應該不會太快換的了吧~

好了要睡了‥

v52007-11-22 01:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]