★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2007 年 9 月 17 日  星期一★☆


【9月11日~13日】 e53人間觀察

又過了那麼多天才打日記!!!!!!!!!- -
打口語快d完!!(ノ◎_◎)

 

橘慶太【FRIEND】01.FRIEND
          02.桜想ふ
          03.少年
          04.FRIEND-Instrumental-

 

9月12日 星期三
無緣故改左返早,,因為幫KINGking買物資
由於尋日KINGking同我講左佢平時想訓多陣既鬼計

所以我今朝係訓到點正先起身嫁!!
沖涼刷牙洗面‥都差唔多10點9啦本想食埋個早餐先但好似太過份所以我就出門口啦

本來諗住如果早多少少起身既話就去東成買野算嫁啦
但‥如果去咁近但咁遲返好似.....太那個啦XDDD
所以就行遠D去新蒲崗個間德永買10張紙 + 10卷膠紙啦


返去明愛放低呢2樣野,見到麗娜幫艾肥影緊印
(想當年我都有幫過艾肥影呢D野...

傾左陣就去福德個邊買 氣球 尼龍繩 飲管

好搞笑百佳入面個實Q一定係太得閒冇野做....
佢竟然係度拎D手推車出黎比人!!
遠遠望到已經覺得自己行錯路‥係佢前方2、3個身位已經轉彎兼拎頭唔需要車‥
最驚受到人地呢D太親切既恩惠......而且我只係入黎買飲管嫁咋‥

 

哈哈!返到明愛已經12點幾就食飯!咁就一個朝早啦!
所以我最鍾意返早買物資!!

 

 

 

但‥乃SIR佢今次唔止問我寫左未....仲好親切咁同我寫埋出黎比我....
哇!! 頓時覺得呢個世界係冇光明嫁

玩野咁即時畫左份連署出黎,,,諗住搞笑咁比人簽下名就算
點知ADA同我 玩 認 真!!Σ(○Д○`)!!!
ADA同WINNIE都好認真咁同我分析- -|||||||||汗....
之後艾肥叫我打份計劃書出黎

 

摩天楼オペラ【alkaloid showcase】01.alkaloid showcase
                  02.風の鳥
新興宗教楽団NoGoD【Shock Edge 2006】11.愚蓮
            【黒布教】02.激烈叫喚乱痴気教

下午.....都係冇諗過咩....
叫阿柱去幫ERICA整電腦‥佢竟然心情低落到話改期- -!!
對住部電腦發呆,,HEA到6點收工‥唔係好記得呢日做過咩。

 

 

 

 

 

9月13日 星期四(今日開始戴口罩
好不開心既一日。

今朝開會...玉娟姐講到好似我唔屎開會咁......(TAT)之後我澄清我要開嫁....

等等等時間一分一秒咁過去....乃SIR原先話唔屎等劉佬..
到劉佬黎左乃SIR又見緊人- -...........每次開會都係咁浪費時間。

等既期間我又話萬里冇禮貌,但佢好似左耳入右耳出咁聽完就算氣死我啦!
我地明愛呢個服務大眾既行業點可以咁冇禮貌嫁!!!(>_<)
之後教埋佢地寫OT...但我詞不達意,,佢地唔明

劉佬叫我地開會啦.個時已經11點啦( ̄□ ̄)..........
瓊姐都係度開會講晒所有問題出黎..但我諗唔到有咩問題。

開開下.乃SIR入埋黎.再講多陣野,一點放飯
玉娟姐放早,自己叫外賣.艾肥問我打好份計劃書未( ̄^ ̄;)
個外賣搭8先送到......慢慢食..之後坐埋出去食

 

電撃とまと【衝動買】∼嘘という名の真実∼
雅-miyavi-【咲き誇る華の様に/歌舞伎男子】01.咲き誇る華の様に-Neo Visualizm-
                     02.歌舞伎男子
彩冷える【エキュメニカル】01.Artifact

             
02.戦場カメラマンと最期
             03.masquerade
             04.ミスサンタクロース
             05.ハニーフレーバー
             06.七色の空のオクターブ

原先話幫麗娜去青年閤碎紙嫁
但冇啦啦比人捉左去打自己既計劃書!!( ̄□ ̄;;)!!
坐左係車姑個位狂打字||||||

終於打完‥ADA話好好睇= =好時下青少年既心聲(◎_◎)
想再打既時候車姑就返黎啦‥再一次確定車姑係唔喜歡我嫁

直接去左裕東,,已經冇心情唔想食野啦。
麗娜走左之後比利仲坐係度做埋少少野佢係度整緊中心個網頁
全藍唔好睇........之後佢做多陣就走啦

玩陣電腦…已經冇晒所有心情啦
麗娜過左黎陪我佢今晚要去mk同朋友唱k唱天光


所以一齊去mk啦∼不過要等麗娜沖完涼先...企左好耐(≧A≦)!!
諗住SEND話唔想一齊去就算啦呢D悔氣說話既時候麗娜就出黎啦....

搭MTR,之後係新之城拜拜就行去潮特個邊啦
去買麥當當.碰到個奇奇怪怪既婆婆( ̄□ ̄||||||||
買完快快咁走驚嫁!! 上去潮特一樓搵細佬柴
然後係MK慢步咁等佢放工........11點- -
其間打左比阿柱傾電話。

點等到12點牙結果我因不安..打左比豹豹,,
最後..等到12點半。12點9細佬柴先打黎我喊了
最討厭比遺棄既感覺,比遺忘既失落感,孤單既不安感


返到屋企,本想訓住就咩都唔諗,訓低左一陣家建打黎
佢收線既時候講左句粗口‥雖然係對豹豹講既

但我母后就聽到醒左,狂問我岩岩個個係邊個,之後就到細佬柴打電話黎(◎_◎)!!

即刻起身出廳聽電話.母后又問呢個係邊個做咩要故意出廳聽電話- -!
細佬柴問我岩岩做咩喊,我就問佢咁快返到XD

係漆黑既廳度傾電話- -\ 最後用我病左既理由收線。

彩冷える【君の声と約束】01.君の声と約束
彩-イロドリ-【純粋ナル…】01.純粋ナル…02.失人
莓69。【君と僕の恋愛カテゴリー】01.オレンジパレード
秋葉原少年団☆電脳ロメオ【PHYSALIS】03.5 thルナ

 

好了‥遲點再打吧‥我記憶仲咁清晰已經唔錯嫁啦聽日請唔請病假好....我仲未病好‥病足一星期。

v52007-09-18 12:54 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 9 月 11 日  星期二★☆


【口語日記~】 e53人間觀察

本大小姐!! 真.的 .了!!!!!!!!!!

傷心慾絕牙!!!!!!!!

我今日穿長褲!! 以前明明會跌到好低嫁嘛!!
但今日!! 我竟然冇跌過條褲.....仲唔係屎忽大左....

唉.....................

 

LuLu【配布CD】01.理由

 

今日要返工返1點
因為晏就要入伍華workshop男校!XD
早早12點9 就返到啦!!!ADA都讚我

之後聽到有人禁門鐘
落到去就見到DICKY 跟 阿柱,,又見到間園藝野..
佢送貨黎‥叫我比錢(◎_◎)
唔係同DICKY一齊係元朗返黎既人黎嫁咩??||||||||
疑惑咁望望DICKY 原來係岩岩好嫁咋XDDDD
唔係一齊返黎

阿柱冇啦啦比左一舊我- -
話我嬴左.........下!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!←即明。
呢一叫嚇到CHARLES走出黎問我咩事

阿柱返到黎都12點10啦...陪佢去7仔食叮叮野肉醬意粉
我就食三文治路上比返一舊佢- -雖然我係有話過但我只係玩下唔係認真嫁Orz|||||||

冇啦啦KINGking打黎原來已經1點3啦
佢話係伍華後門等我地,,但我地係橋頭撞到啦哈哈


 

入到去就上6樓既社工室.然就去中6既課室
Sarah介紹左幾句之後就出返去啦... 入去既時候有d聲...
知,, 我明既,,(XD) 我 牙嘛!!!!!!!!172cm。

呢班都有唔少令仔牙!!哈哈~
清一色男仔。介紹既時候竟然有人叫姐姐!!- -
唔知係叫我定JAMIE啦...但我個時好想講話:我同你地差唔多年紀嫁咋!!!
但又會好似好尷尬咁所以都係算啦

 

LuLu【精神鎮痛剤】03.deep blue

※好好聽牙!! 有前途

 

我係負責計分同派野既寫到成手都係白粉
中6既.. 都幾唔留心- -到後期真係有玩XDDD
到3點就可以走嚕~
出到去見到其他人都完晒
拎返晒D野去社工室就走嚕
但咁岩得咁Q架LIFT壞左!!!!!!!迫我地行樓梯!!

好彩仲有第2架LIFT...XDDDDD落到地下,有2班係度上緊體育堂
見到 肥撈!!!!!!!(ノ◎_◎)+佢竟然行左過黎同我地傾計
發現原來 阿盛 同 肥撈 係同班嫁XDD 唔怪得上次見佢地2個一齊啦←2男です。

問阿盛做咩人地上體育堂而佢就著校服咩書包
原來係因為冇帶體育衫XDDDDDDDDD

走個陣好似聽到有人大叫我個名唔知有冇聽錯

 

 

返到明愛.本係上樓幫車姑同KINGking做野
但冇啦啦阿柱來電佢遺下左隻老鼠仔!去大成‥
無賴咁跟埋上去XDD 不過拎住部電腦主機上5樓真係好累|||||||||
好重..上到去已經喘晒氣,, 好唔掂XDDDDDDDD

阿柱就幫ERICA整電腦.我就坐低HEA呵呵
前面張台上面放住福苑酒樓既外賣盒..
本以為空既原來係有既!!Σ( ̄□ ̄;;)
ERICA叫我清左佢XDDDD有雞翼、叉燒包、蘿蔔榚但凍左.......
食飽飽!(哈哈都唔知我黎做咩嫁!!)

幫手拎袋垃圾落地下...哇…我個袋超級重||||||||||
拎到我上氣唔接下氣連個垃圾袋都穿埋!! 真係好重呢....

坐坐下冇啦啦細佬柴打黎
岩岩好艾肥有野想比佢

整完電腦之後就拎返一式一樣既野返明愛- -
主機、打印機、key扑老鼠、MON、外加多一個mon"
仲有2箱襪||||||賣物會物資.....
唔屎ERICA送,,因為爬5樓真係好累

 

The Pumpkin Head【エド・ゲインにおめでとうって言われた。】全2曲.zip

 

返到明愛即走啦.因為5點放食飯
去西園細佬柴等緊去到見到有個不知名既女仔!!
佢叫阿菜!!!! XDDDDDD我係阿草
食完之後同阿菜SAY BYE後就去買鬧鐘
「唔該我要最嘈個個!!」XDDDD
真係買左呢款嫁!!→好吵耳,應該可以嘈醒長眠既柴少既

之後細佬柴返家放低d野.就返明愛啦
而我就去叮左父皇個飯啦!!!哈哈
冇啦啦豹豹都黎埋啦!!XDDD呵呵

4個一齊係度傾海洋公園D鬼屋係豹豹起嫁
我講左上次去既時候我嚇到係咁叫走但個FRD拉住我唔比我走既趣事佢地聽
依家細佬柴好肆無忌憚咁入COUNTER坐- -\
聽日就係細佬柴返工既日子啦!!!! 豹豹都想去做XP填表先

 

 

夜晚過左對面拎報紙
因為萬里用電腦好似好用神所以我都唔好意思叫佢上去做啦- -\
自己係度分報紙。

因為教麗娜D郵票放邊.所以上左去
點知原來KINGking搵我!!XD
坐係度傾計好高興~聽日幫KINGking買物資
執物資同入學校好好玩牙好想繼續做....................。
希望真係如ADA所說新人事新作風啦PA!!

 

今日一整日個喉嚨都好似比火燒咁好辛苦牙.........(≧□≦).......||||||||
然後耳仔又鳴鳴地好似塞住左咁聽唔到野....
之後依家一路打日記一路流鼻水...仲不時打哈次...
唔係真係病牙||||||||唔想睇E生牙...好麻煩,,
希望依家訓場覺冇事啦!!!!!! 晚安!!

v52007-09-12 01:43 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 9 月 11 日  星期二★☆


【砂月wallpaper】 e53お知らせ!!

哈哈哈!!........

更新了日記呢

是美麗的砂月公主呢!!!!自製的哦!!!

繼續去聽歌/看片...........→

 

 

怎麼都沒人去我的音源集似的- -好灰,,

http://blog.qooza.hk/blog.php?user=yuyaizaki

v52007-09-12 12:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]