這2星期發生了好多事.....
首先!! 5號! 星期一!! 就去中環返股票核對員.....
本來一大清早就出錯MTR出口就諗住 牙~那不就可以行錯路唔識去繼而不用上班!? 怎知我竟可以由反方向亂行返到去集合地
好啦咁就上班啦.... 做到6點就收工嚕∼
6號個日以為都要返工原來唔屎
搞到我一大清早就搭車去中環...
7號就去 UA MEGABOX 見工,順便去埋 8番拉麵 見工
當晚佢就打黎叫我聽日返工- -
『下唔得喎我聽日有野做牙』
「咁後日啦」
       下‥真係咁等人用咩...
8號就去 溫生 度畫公仔.兼講埋我要去拉麵度做
佢教我勞工條例 好人到炸XDD
9號就去 沙田新城市廣場 間 8番拉麵 做啦‥
12:30~10:30.............嘔晒血||||||||||
企成10個鐘牙媽咪!!!
夜晚執完野都成11:20啦.............. 好啦好啦去接埋 細佬柴 收工啦‥
哈一見面就比我個袋佢咩XDD 第一日返工唔慣好累牙
10號照返工..到11號啦‥
我無故曠工了!!
太辛苦啦實在唔岩我呢個大小姐牙(´□`)
點知星期一.12號返到去.
佢竟然冇話我‥ 仲叫我返工
我問曠工唔係會炒我咩佢就話你好想唔做咩
..............
今日被 阿瑜 起左個名叫“小呆”。
夜晚 阿瑜 帶我搭BUS 哈!可以平D嚕~
13號∼尋日!
返到去就見到 翠兒 不太好的臉 唉
明明 問我想做到幾時.哈
熟左返工都好玩d 中粟米彈!![爆笑]
但我唔小心飛左個蓋落豬骨湯度
阿瑜 帶左我去整臨時職員証
佢話我一係唔出聲一出聲就好搞笑.哈
好早就執晒野放工嚕!自己都估唔到咁早
對面 秀吉 比左2塊燒餅黎 食完好口渴( ̄□ ̄|||
頂秀吉個4眼貞子潤我睇我下次點整你!
去MK接 細佬柴 .佢搞錯 新之城 & 新城市 !!XDDDD
浪費左 $15 的士錢~
14號啦!! 就係今日啦 放假♡
訓到成 點先起身(*u*)幸せ


點解令仔既眼鏡就咁正常 哈!


哈別跟我說台面上那眼鏡是給小田切戴的!!!! XDDDDDDDDDDDDDDD

點解要開胸||||||||||||||汗

我對鞋! 我對鞋! 我對鞋! 看到沒?! 



哇頂!!!!!!!!!!!!!!!炸絕全場!!!!!!!!!!!
我冇諗過要MOE囉媽媽咪!!!!!!!!!!!!!!ともだちナ゛☆

おぉぉぉぉぉ――――――!!!!!ヽ(≧∀≦)ノ!!!!!!!!!!! |