★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2007 年 11 月 21 日  星期三★☆


【返工近況→高興的】 e53人間觀察

好開心牙(*^-^)/ 現在與八番拉麵的人都熟絡了★”

由其是 阿裕 , 原來我之前弄錯了他的名字XD
以為是 阿瑜 ( ̄U ̄;;)

前晚星期一晚因我倆星期二一起放假所以談電話由2時到4時||||||
我 絕 少 會跟人談電話談這麼久的........e338
星期一開始就被人笑說我們是一對i202
事緣我星期一遲到了整整一小時!!! 大佬 叫 阿裕 「快d打比你女朋友問佢幾時浦頭啦?!」e399!!
今天我織自己的冷帽又被笑是否織給 阿裕 的e268
哈~ 現在晚晚也有人陪搭車e446

不過 原來 阿裕 以為我是壞女孩- -

我只是有一粒小唇環罷了(´∼`) 才不是壞女孩!!!(炎口炎)


被 阿裕 經常性笑我白痴低b搞笑- - 外加得意\(´∀`*)/.::☆°

今天幸好有 阿裕 的morning callv6 才沒有遲到呢∼

 

現在都習慣了上班,不過有時候都會出錯野
最怕出錯野v406 害 大佬 被上面的人說教....
「阿妹!! 別依自己喜好出野牙!!」
係!! 知道!!!!!!!!

 翠兒 讚我 肯聽教、肯做 就已經好好啦!!!!哇好高興!!

 

不過好不喜歡我們的店長‥
哇‥ 整個就是一個PETER同事的翻版牙媽媽咪!!!!!!!

 

 

少了時間碰的親愛的電腦...我的精神食糧牙‥ 嗚…

v52007-11-22 12:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 11 月 15 日  星期四★☆


【習慣拉麵店】 e53人間觀察

好悲痛- -
我人生第一次洗地‥ 就這樣獻給8番拉麵了‥


今天比平常更忙了呢( ̄□ ̄;;)!!
不過現在已經差不多可以應付了vVv290

 明明 都讚我ok啦哈哈~
終於問清楚 翠兒 沒有討厭我啦e328


對阿欣有莫名的感覺(!?)e455
同 明明 好似好傾左v424 同公司同事好似愈黎愈好e287
問 明明 老大有沒有要求我除了唇環v73 幸好沒有牙...e267

今日又請左個新人嚕i248

 

 

點解‥點解係PINK.......... - -|||||||||||||||||||

DORO PINK 既姿勢好攞命牙!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDD
點解要死揸咖哩飯v374.....- -

 

 

 

想手織頂冷帽比自己嘻嘻
但又怕自己的圓頭會更圓算了吧織出來再算!!v352

v52007-11-16 01:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 11 月 14 日  星期三★☆


【多事的2星期】 e53人間觀察

這2星期發生了好多事.....

首先!! 5號! 星期一!! 就去中環返股票核對員.....
本來一大清早就出錯MTR出口就諗住 牙~那不就可以行錯路唔識去繼而不用上班!? 怎知我竟可以由反方向亂行返到去集合地e268
好啦咁就上班啦.... 做到6點就收工嚕∼

6號個日以為都要返工原來唔屎i232
搞到我一大清早就搭車去中環...e399

 

 

7號就去 UA MEGABOX 見工,順便去埋 8番拉麵 見工
當晚佢就打黎叫我聽日返工- -
『下唔得喎我聽日有野做牙』
「咁後日啦」
e263e263e263e263e263e263e263e263下‥真係咁等人用咩...

8號就去 溫生 度畫公仔.兼講埋我要去拉麵度做v390
佢教我勞工條例v405好人到炸XDD

 

9號就去 沙田新城市廣場 間 8番拉麵 做啦‥
12:30~10:30.............嘔晒血||||||||||
企成10個鐘牙媽咪!!!e455

夜晚執完野都成11:20啦.............. 好啦好啦去接埋 細佬柴 收工啦‥
哈一見面就比我個袋佢咩XDD 第一日返工唔慣好累牙v406

 

10號照返工..到11號啦‥
v32我無故曠工了!!v32

太辛苦啦實在唔岩我呢個大小姐牙(´□`)
點知星期一.12號返到去.
佢竟然冇話我‥仲叫我返工
我問曠工唔係會炒我咩佢就話你好想唔做咩
..............
今日被 阿瑜 起左個名叫“小呆”。
夜晚 阿瑜 帶我搭BUSv95 哈!可以平D嚕~


13號∼尋日!
返到去就見到 翠兒 不太好的臉i232
 明明 問我想做到幾時.哈

熟左返工都好玩di237粟米彈!![爆笑]
但我唔小心飛左個蓋落豬骨湯度i202
 阿瑜 帶左我去整臨時職員証
佢話我一係唔出聲一出聲就好搞笑.哈v14

好早就執晒野放工嚕!自己都估唔到咁早e442
對面 秀吉 比左2塊燒餅黎v271食完好口渴( ̄□ ̄|||
頂秀吉個4眼貞子潤我睇我下次點整你!

去MK接 細佬柴 .佢搞錯 新之城 & 新城市 !!XDDDD
浪費左 $15 的士錢~

 

 

14號啦!! 就係今日啦放假♡
訓到成v136點先起身(*u*)幸せe414

點解令仔既眼鏡就咁正常哈!

哈別跟我說台面上那眼鏡是給小田切戴的!!!! XDDDDDDDDDDDDDDD

點解要開胸||||||||||||||汗e351

我對鞋! 我對鞋! 我對鞋! 看到沒?!v352v154

哇頂!!!!!!!!!!!!!!!炸絕全場!!!!!!!!!!!
我冇諗過要MOE囉媽媽咪!!!!!!!!!!!!!!ともだちナ゛☆

おぉぉぉぉぉ――――――!!!!!ヽ(≧∀≦)ノ!!!!!!!!!!!

v52007-11-14 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]