繼續打埋前幾日既日記!! 
9月14 星期五
哈哈! 呢日係某人既生日牙!!! 我畫左一張佢既畫牙! 
呢日我公公黎左煮飯比我食牙哈哈!!
我既至愛 "番茄薯仔湯" 好味♡
食飽就返工‥HEA晒成個下午佢 ...
剩係係度無聊 然後5點幾
玉娟姐好似想搵我陪佢食飯!!!(◎_◎)!!
但我屋企有成大煲靚湯牙(*´∀`)所以都係返左屋企,,
飲左2大碗先返明愛坐COUNTER牙哈哈.... 
夜晚同玉娟姐一齊坐COUNTER‥幸福
又係一個空白既軀殼係度玩電腦.....
因為尋日發現左個新既遊戲好好玩.... 不停重複狂玩XDDDD
  怪物碰碰胡
http://www.ugameasia.com/i-game/play.php?ID=1462

Rednoon - 死蠢 香港BAND!!好好聽
Marilyn Manson - This is The New Shit 外國的, 很有名!
This Is Halloween 至少我所理解
mobscene 是這樣的‥
9月15 星期六
悲劇由這天開始。
今朝因為尋晚冇做過野所以返去做埋d野
但竟然 亞視 黎拍再生電腦( ̄□ ̄;;)!!
嚇到我即刻彈返出門口睇的士哥哥佢地種草 XDDDDDDD
剩睇唔幫既人 睇多陣麗娜都逃埋出黎
落明愛既最大目的都係搵玉娟姐比佢睇下我病之前狂食個隻梅梅
去左裕東.........見到小之子,佢話同我簽名 XDDDDD!!!!
坐到差唔多食飯(都係未做過野 )
諗住約玉娟姐 但佢已經約左人嚕... 算啦∼
同艾肥一齊叫外賣食
返到耀東就見到親妹落黎影印!!(◎_◎)!!
同麗娜同阿柱介紹左XDDD對!! 係親妹。
偷食左我個外賣幾口之後就走嚕( ̄- ̄;;)少少過份....
01. Fiona Fung - Forever Friend ('嵐岸半島' 廣告歌)
02. The Bells - Stay Awhile (翔龍灣廣告歌)
04. Cyndi Lauper - True Colors (Dove& quot; 廣告歌)
05. Karyn White - Superwoman (王菲 - 多得他 原曲)
※先前阿柱比左隻廣告歌既碟黎- -\
我有聽嫁哈哈哈(*-*)
下午忘了。
只記得夜晚同媽媽 和 爸爸去左新蒲崗食飯,,之後就去搵豹豹
食完飯返到家‥媽媽發現左d野..之後第2日就要去毀。
今日開始家庭破碎。
去到陽光一見到傻豹d眼淚又想跌.嚇到呆左!!!!
「拿!! 唔好喊牙!! 我走嫁!! 咩事唔開心牙? 唔講我又唔知, 講你又會喊, 都係唔好講啦.. 我真係會走嫁!!」XD
就係咁笑晒XDDDD好得意牙死仔(*´∀`)♡
試玩勁舞.我手腦真係協調得好差||||||||||
霸左傻豹個電腦一小時!! 等到12點就走嚕∼搭巴士去mk
接細佬柴放工...去到企左陣打比老婆講聲‥ 傾到冇電XD
今次真係等到啦!! 去左麥當當食野
之後一齊搭小巴返東邨 
返到去係家樓下傾多陣 返到家再玩陣電腦先訓。

9月16 星期日
為何我昨晚要那麼晚睡你知道嗎?
就是為了你‥為了不想看到你。
一大清早9時就打給 花花 打擾呢....哈哈,,
談了有一小時之多‥其實只是我不願掛線罷了..XP
多久沒有哭得像個小孩似的‥
多久沒有哭得氣也促了‥
多久沒有哭得淚也流乾了‥
對不起‥
非常對不起‥
當年我媽媽應該結束我那只有16歲的生命。
2時差不多‥就出去了,,
到4時‥不去舅婆家了.直接回家了。
晚上說好了跟豹豹去街,可是我放飛機了
臭小子對我態度何奇差 !!
10時差不多細佬柴打來可是震機所以沒發現
本以為他回家會再打來可是沒有了,今天也很早就睡了。
我果然還是一個只適合在溫室的草

9月17 星期一
一返工就被叫去對面幫阿柱坐COUNTER
鬱悶咁坐係度玩電腦度日......
坐到6點‥又未食飯但已經冇胃口咩都唔想食.
又唔想返對面坐COUNTER,, 只好同BILLY調
父皇擔心我即使放工都坐係度陪多我一陣(T_T)
個邊打黎同我媽傾。
就咁坐到收工,死死地氣過左對面放低晒野就即刻想走
冇他只因我唔想再留係度多一刻.
因為今日下午.劉佬打左黎同我講.
我已經冇得再留係明愛。
即使可以留都係調去老人/幼兒.NO。
就係咁.再見啦
咁我之前所做既野=白 費。
我唔會諗{做過係碼對自己有個交代}
我只寧可冇做過.就係咁我赤裸咁比人睇左我既歷史 最低!
放工扁晒嘴,見到阿香...哈哈‥好耐都冇比佢叫停陪佢放狗啦
家人今天說不想再看見我。
依家差唔多晚晚細佬柴都打黎- -死仔等訓

9月18 星期二
12點幾阿柱打黎我訓都未訓醒- -\
再訓返之前睇到電話有SMS,但繼續訓。
其實我2點返工XD
返到去比錢娟英,娟英問我拎[手指]
再一次確實咁感受到我係要 離 開 .
落到去COUNTER.. 玉娟姐傾傾下抱住我
就係咁眼淚又不自由主咁流左落黎.......雙魚女真係水造嫁!!!!!!!!!(T^T)
同CHLOE SEND多個SMS我個臭電話就冇電啦
實在太食電啦討厭........
5點幾傻豹打黎...又話5點半黎搵我- -
點知等到5點9都未出現‥我就返左家拎差電器....
返到明愛差 電!!XDDDD 6點死傻豹先出現- -
冇啦啦玉娟姐過左黎0.0!!
我捉左傻豹同我過去對面幫玉娟姐坐COUNTER..
傻豹都叫我要長大嚕... 不過佢話我串左牙哈哈哈!!XDDD
咁咪好囉即係個腦轉快左啦哈哈!!
返到對面.... 冇啦啦電話響,但我又傾緊明愛個公事電話
唯有叫傻豹幫我聽啦XDDD
7點幾傻豹就走嚕.原先搵杰哥哥黎..
但杰哥哥要陪其他FRD.. 諗諗下都好耐冇見
DICKY落黎... 拎住一袋二袋...
牙..........LAST DAY啦.....好不捨
然後KINGking又落埋黎.同JAMIE 4個人一齊企係度傾計
笑說KINGking走既時候要帶埋我整既野走XDDD
想同KINGking一齊出去,但counter又冇得出,, 算啦~
最後就揮手道別 同事們一個一個咁走.....明愛不再是明愛。
細佬柴打黎.. 心血來潮去接佢收工... 只因你說不想再看見我
又記起先前豹豹叫我收工去搵佢,就去接佢啦.
夜晚同JAMIE一齊坐COUNTER
我就係度睇地圖王.. 我依家先發現原來呢本野都有幾多野睇
展翅既SEXY兩女子黎左, 搵佢地玩波子棋
玩到收工.玩到勝利為止!!XDDDDDD
去搵傻豹,拉左佢落去陪我食擔擔麵 依家好喜歡食牙YEAH!
食完霸左傻豹電腦玩一陣,, 又唔想接細佬柴放工啦...( ̄□ ̄)....
等佢電話..... 12:30am... 之後傻豹送左我落樓
行去22座度等細佬柴.......................等到12:50就歸家了。

9月19 星期三
今日開始唔屎再返工嚕....~ 放大假..
訓到成4點先起身‥ 大 足!
沖涼食完野母親就打黎啦
「你做咩依家變成咁嫁」
.….‥..…....‥?
細佬柴打黎,落明愛
落到去拎個轉背就見到阿柱!!XDDDDD好搞笑
一齊寫埋更表佢...最後一次更表(;_;)
柴上左去搵車姑傾計... 幫佢叫外賣..
之後豹豹都黎埋!!(≧▽≦)
麗娜見到我同柱返左黎都好驚訝(≧3≦)!!哈哈////////
埋頭打辭職信- -\不停有錯字重打好幾次||||
外賣到啦....死人頭細佬柴態度差....唔幫佢拎上去!!
搵左阿柱幫手( ̄▽ ̄)/而我就出去幫佢買野飲~
最後連杰哥哥都黎埋啦!!! 好耐冇見啦!!(*´∀`*)
不停對阿柱咳玩傳染!!XDD 好好玩
阿柱走左
冇野玩......苦悶咁坐係度
之後睇下邊個坐對面....哇係玉娟姐牙!!  
即刻打去問下玉娟姐飲唔飲野!!
之後就過去搵玉娟姐啦
坐左陣傾左陣...
擔心緊細佬柴佢地會唔會留低左唔記得左我- -\
坐係裕東望到耀東門口既位...
見到佢地落左黎係度打鬧緊 出左門口.....
之後見到好似有2個人跑緊..原來係細佬柴同杰哥哥跑過黎牙!!!
冇唔記得我牙!!!!!  之後傻豹跑最後~
開心笑說冇唔記得我佢地即玩野轉身走人( ̄0 ̄)!!
出到去先覺得岩岩個飯貴....... 啦啦啦~
行圍村條黑暗路,唔小心踢到d樹下面個d石屎
低頭望腳佢地3個就不停拍我個頭,之後我講野佢地聽錯我踢到舊屎 !!
追住死傻豹打XDDDD 不過跑姿比細佬柴說柒
行去陽光 細佬柴同杰哥哥玩..
坐低終於望到自己隻腳冇左塊肉仔- -\難怪咁痛..
坐到10點幾...因為肥綱所以傻豹有得執
回家路上杰哥哥同細佬柴不停取笑$39- -
到我家樓下坐傾計....
杰哥哥生日去邊‥小一入學‥
我多數係聽... 哈哈…坐多陣就返家嚕~
原先今日係睇戲嫁但冇啦啦冇去睇嚕
杰哥哥咁耐冇見靚仔左好多-///-
呼!!!! 終於打完咁多日日記啦!!!!
辛苦晒!! XDDD 去睇愛團既野啦(*´∀`)ノシ

|