★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2007 年 11 月 5 日  星期一★☆


【討厭的人生】 e53気持ち♥雜文

不知怎的‥
我就是想上來打打字☆

現在已是5時了.待會就要返一份我好唔情願既工啦唉(T_T)
早知就唔接啦‥

 

就是

股票核對員

[炸]

 

牙牙牙牙牙牙牙牙牙要坐足咁耐牙不如推我落東京灣仲好啦!!!!![抱頭]
返8點半牙!! 仲要人多既中環牙!![暈]
真係唔知要迫幾耐車先去到..........................Orz

 

 

 

今日無聊係度執係日本買返黎既碟
哈哈講起都狂我5月去日本就掃晒5月既ROCK雜誌返黎[爆]
碟都買左好多返黎~ 有2隻華族!! 仲有也也D舊碟
仲有仲有隻 Kagrra, 隻舊碟, 同埋【FIGURe;】個2隻碟

今天本來想拍照留念可是家人都在‥
即是沒有位置讓我發瘋拍照..XDD
所以還是算了。

 

 

 

 

 

 

 

現在11月了啦[遠目] 時間過得真快..............
我的唇環跟我一起就快一周年了!!!!(≧▽≦)

11月18日牙!! 記好這日子vV

 

 

好了‥
我要去面對那地獄了‥
真討厭。

v52007-11-05 05:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 11 月 4 日  星期日★☆


【內回関ジャニ∞無望[跪地]】 e53新聞/NEW RELEASE

[2007.07.17]復工慶新生內博貴與草野含淚求諒


復工慶新生內博貴與草野含淚求諒
大公報   

人氣組合「NEWS」的前成員內博貴與草野博紀,於本月九日以研修生的身份為「少年隊」的舞台劇演出。
無望重返NEWS   

兩人因未成年飲酒而被雪藏,現時終於復工,他倆日前在舞台上含淚道歉。內博貴表示:「我能夠再次得到機會,雖然不知要花多少時間,但我會由低做起。」而草野則說:「我為了找尋自己的未來而來到這裡,謝謝大家。」

雖然兩人已經復工,但要回歸「NEWS」卻是「無得傾」。尊尼事務所的社長喜多川表示,即使兩人復工,也只能以個人或其他組合的成員身份出現,不會考慮將兩人調回「NEWS」或「關Johnny8」(內博貴為兩隊組合的前成員)。看來「NEWS」要回復當初的八人陣容,已經沒有可能了。

 

牙........我就係等緊 小內 返 関ジャニ∞ ..............
點解唔比佢返呢..............○| ̄|_
唔開心牙我要 8人 既 関ジャニ∞ 牙
頓時覺得再睇 関ジャニ∞ 已經冇咩意思
NEWS的話‥ 對NEWS沒感覺。

BUT!! 一定要搵『少年隊 PLAYZONE2007 Change2Chance』睇!!!
因為係小內回歸既第一次露面(?)別延期了快給我出牙!!

v52007-11-04 07:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 11 月 3 日  星期六★☆


【ごくせん∼土屋】 e53人間觀察

呼∼今日本應想跟親妹去教會v259的!
但係,好似去黎都冇野玩所以都係唔去嚕~v431

因為睇完 クルル 熱愛 カレーv374個集所以今晚去左吉吉島食飯★

 

因為睇 "ごくせん" 好想CUT圖!! 終於忍唔住自己去搵程式啦v398
就係上 YAHOO!知識 搵啦v21
搵到個 KMPlayer 好好用哦!!!!!e414
起勢咁cut圖...........XDDDDDDDD

 

好似小朋友哦e446

夾成功左笑得幾咁得意e278

這張!!!!!!カコイ

好高好高好高....e255

好似‥ 全都係 速水 既同一場戲‥

哈哈... 冇睇錯牙~

我覺得速水!!e287就係因為唔捨得睇呢集搞到我遲遲都未睇完ごくせん!!XD

十分牽強的笑容XDD 不過其實係笑緊嫁!i278

小池呢個頭好好睇哦v283

每次看完都覺得最後播NO MORE CRY好感動i228

 

好高興我終於有一個方便的CUT圖程式了[淚]

睇YAHOO知識個陣知道 FOXY 1.9(←好似係1.9 ....)有病毒...( ̄□ ̄)
仲話貌似係"木馬"i60 哇!嚇到我先前不停重DL又重DL都唔再做啦..XDD
之後先發現原來我家那個什麼AVG係防毒程式黎嫁♪

 

 

 

我搵到 森川智之 春を抱いていた OVA1 的OP牙e328
我不明白就這樣一套B漫會有前世篇這樣複雜的事!!Σ( ̄□ ̄)

 

-+-+-+-+可悲的分隔線+-+-+-+-

 

可是!!!!!!!!  剛剛!!!!!!  看了漫畫!!!!!!e100
牙真的跟OVA1內容一樣的牙!!!!!!!!!!!!!!
我犯花痴了!!!!!!! 腦海自轉配音!!e268
イワキさん…
カトウくん‥

牙!!!!!!!!!!暴走*!!!!!!!!

炸燬粉碎了................。

而且一路睇一路播住 private truth (* ̄‥ ̄*)
そう!沒錯就是OVA1的OPv41
現在我好想把 [漫畫動畫
] 全都看了!!!!!!!!
我把剛剛那句話收起!!  有前世篇真是太好了!!!e420[炸毆]
                      
(前後不到5分鐘‥)

 

 

 

還有看了 THE ALFEE 上 堂本兄弟 i84
 アルフィー 3人本身就很搞笑啦e35 看日本綜藝節目很開心牙XDDDD
3人的關係看得出好好呢∼v434
然後剛說要開記者會那笑死我啦!!XDDD
「可能又會有各種猜測了」
きゃぁぁぁぁぁ―――――ヽ(*´∀`)ノ――――――あああああ♡!!!!!!!!!

 

 

 

真的覺得 亮君 的毒舌不是一般的沒禮貌‥
佢撈金魚v520個陣對個位バンバ好直接e351兼第一下個無奈好爆笑XDD
還有還有 EXCITE!!亮內 單人片段!!
小內真不是普通的優雅牙媽牙
跳舞的每一個動作都好優雅牙怎麼會這樣的!!!!!!!!!!!

還束髮了真要命v26

現在好喜歡 Heavenly Psycho 這首歌牙

 亮君 那個 カメラ 拍得太近了所以不太好看
不過有看到 亮君 對 小內 笑牙哈哈哈哈哈

 

 

今日花花打黎
約好了一起回羅中∼v440

 

 

 

 

好了繼續看片了 バイもん♡

v52007-11-04 04:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]