呼∼今日本應想跟親妹去教會 的!
但係,好似去黎都冇野玩所以都係唔去嚕~
因為睇完 クルル 熱愛 カレー 個集所以今晚去左吉吉島食飯★
因為睇 "ごくせん" 好想CUT圖!! 終於忍唔住自己去搵程式啦
就係上 YAHOO!知識 搵啦
搵到個 KMPlayer 好好用哦!!!!!
起勢咁cut圖...........XDDDDDDDD

好似小朋友哦

夾成功左笑得幾咁得意

這張!!!!!!カコイ

好高好高好高....

好似‥ 全都係 速水 既同一場戲‥

哈哈... 冇睇錯牙~
 我覺得速水!! 就係因為唔捨得睇呢集搞到我遲遲都未睇完ごくせん!!XD

十分牽強的笑容XDD 不過其實係笑緊嫁!

小池呢個頭好好睇哦

每次看完都覺得最後播NO MORE CRY好感動
好高興我終於有一個方便的CUT圖程式了[淚]
睇YAHOO知識個陣知道 FOXY 1.9(←好似係1.9 ....)有病毒...( ̄□ ̄)
仲話貌似係"木馬" 哇!嚇到我先前不停重DL又重DL都唔再做啦..XDD
之後先發現原來我家那個什麼AVG係防毒程式黎嫁♪
我搵到 森川智之 係 春を抱いていた OVA1 的OP牙 
我不明白就這樣一套B漫會有前世篇這樣複雜的事!!Σ( ̄□ ̄)
-+-+-+-+可悲的分隔線+-+-+-+-
可是!!!!!!!! 剛剛!!!!!! 看了漫畫!!!!!!
牙真的跟OVA1內容一樣的牙!!!!!!!!!!!!!!
我犯花痴了!!!!!!! 腦海自轉配音!!
「イワキさん…」
『カトウくん‥』
牙!!!!!!!!!!暴走*!!!!!!!!
炸燬粉碎了................。
而且一路睇一路播住 private truth (* ̄‥ ̄*)
そう!沒錯就是OVA1的OP啦
現在我好想把 [漫畫動畫] 全都看了!!!!!!!!
我把剛剛那句話收起!! 有前世篇真是太好了!!! [炸毆]
(前後不到5分鐘‥)
還有看了 THE ALFEE 上 堂本兄弟 
アルフィー 3人本身就很搞笑啦 看日本綜藝節目很開心牙XDDDD
3人的關係看得出好好呢∼
然後剛說要開記者會那笑死我啦!!XDDD
「可能又會有各種猜測了」
きゃぁぁぁぁぁ―――――ヽ(*´∀`)ノ――――――あああああ♡!!!!!!!!!
真的覺得 亮君 的毒舌不是一般的沒禮貌‥
佢撈金魚 個陣對個位バンバ好直接 兼第一下個無奈好爆笑XDD
還有還有 EXCITE!! 的 亮內 單人片段!!
小內真不是普通的優雅牙媽牙  
跳舞的每一個動作都好優雅牙怎麼會這樣的!!!!!!!!!!!
還束髮了真要命

現在好喜歡 Heavenly Psycho 這首歌牙
亮君 那個 カメラ 拍得太近了所以不太好看
不過有看到 亮君 對 小內 笑牙哈哈哈哈哈
今日花花打黎
約好了一起回羅中∼
好了繼續看片了 バイもん♡  |