哈!哈!哈!
咩意思?
下?
咩意思?
原來 翠兒 同 阿裕 係一齊緊嫁囉
今日
個新同事 阿婉 打黎話佢頭痛
咁我咪叫佢打返去請假囉, 不過冇糧嫁喎
你返12點半咪12點打返去囉, 你搭九出門先唔會遲到咪11點半個陣睇下仲舒唔舒服而請假囉
一返到去, 翠兒 黑面到炸. 阿婉 唔想返搞到 翠兒 狂搵人返工
之後2點幾 阿婉 返黎啦, 之後仲唔屎搵人返工添
初初我都唔知咩事嫁. 唔知點解佢全程黑面嫁. 直到. 肥仔 叫我去傾計
原來 阿婉 屈我教佢今日唔好返工曠工請假囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哇!!!!!!!!!!! 個下慶到火屎!!!!!!!!!!!!!! 即刻對住 肥仔 爆Q晒粗
咩事牙依家!!!!!!!!!!! 至憎人屈我嫁啦!!!!!! 家陣係咪搞小圈子牙!!!!!!!
直到今晚打比 阿裕.
哈! ok啦! 知道左啦! 原來你2個一齊!
即係 翠兒 佢吃醋啦!!!!!!!!! 原來佢一直睇我唔順眼嫁!!!!!!!!! 頂!!!!!!!!!
為左條仔針對我囉!!!!!!!!!!! PK!!!!!!!!!!
咩事牙依家即係? 咩意思牙下?
BUT! 唔緊要。我 們 只 是 同 事.
翠兒 佢我依家講咩佢都唔會信嫁啦.. 哈哈= =
冇計啦~ 睇我唔順眼嘛∼ 唉
佢深信不疑咁信 阿婉 係我教佢今日曠工囉
哇我有咩好處牙? 肥仔 同我講因為我想同 阿裕 一齊收工囉
哈! 阿婉 佢未返黎個陣我忙到仆左係度啦!!!!
叫佢唔返我有咩好處牙!! 就係為左一齊收工搭車!? 可笑!!!!!
邊個話我教佢曠工嫁!!!!!!! 仲唔係佢自己本人!!
即係點牙? 咁點解你又要同我扮FRD牙?
點解你要同我懶熟牙?
肥仔 一問我「係咪你教阿婉佢今日曠工放翠兒飛機嫁」
哇你咁問我即明啦係咪牙!! 即係有人屈我教佢曠工啦!!!!!!!!
都係個句啦!!
教佢曠工我有咩好處牙!!
沖茶、針汽水、出野、對飛 嘜Q野我都自己做晒我好撚開心牙!!?
痴鬼線!!!!!!!!!
愈打愈唔高與牙!!!!!!!!!!!
唉‥ 不過‥ 點同 翠兒 解釋都冇嫁啦= =
佢都聽唔入耳...................佢根本一整個就係針對我啦
我原先仲諗住 唔好有誤會而離開
但
依家
冇啦....∼
講咩都等於廢話.
知道左佢地2個既關係之後‥
諗返之前本人既所作所為- - 的確會令人誤.會.|||||||||||||||||
日日一齊返工放工.食晏又一齊.又傾電話
...........||||||||||||||||||||||||||||| |