★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2007 年 12 月 13 日  星期四★☆


【跟藏人的人熟了vV】 e53人間觀察

昨天我跟藏人的可愛女孩完全熟了!!!!!!!!!vV
知道了她叫 阿芳 v72

昨天食晏食飽飽後由洗水房出來就見到藏人的人來了
等到他們沒人排隊就衝過去同可愛女孩傾計XD
問完名字後再問埋可愛男孩的名字叫小強!!

多人的時候就同肥仔去左入面超市度行
見明明不太開心~ 買左D零食返去
DARK朱古力e419 請左明明同阿裕食之後就衝過對面請阿芳同小強食XD
終於同到小強講野啦!!

『好耐冇見你啦喎』
「有幾耐牙」
『好耐牙! 食唔食牙[遞]』
「好牙多謝[拿]」
『朱古力黎嫁!
「睇得出[炸笑]」
『!!(≧□≦)!!』

其實之前因經常性注視著他我們已經熟熟地嫁啦XD
會SAY BYEv428 有次他跟藏人那偶像男搞笑哇
再對著我哇一次, 一起爆笑XDDDDDDDDD

玩到我唔記得左原來我放個半鐘晏放左一個鐘就打左卡i239|||||
返返去收銀位既時候都仲係同阿芳隔空傾計XD
忍唔住寫左自己電話同MSN比阿芳v295 原來她也正有此意!!XD
不過她沒有紙用紙巾寫比我XDDDD


到5時他們要走了回新城市7樓的藏人
見他兩站在我們的大MENU前就說笑
『係咪想幫襯牙過黎啦』v156我係收銀
「喂係牙搵日啦[笑]」

記得以前我叫『いらっしゃいませ』他會學我叫- -
第一次是他去洗水房拎碟我叫完到佢叫
之後有次佢係章魚燒爐前面學我叫之後我望住佢佢低頭笑
有次我企收銀好開心係度叫『いらっしゃいませ,買拉麵可以加套餐喎』
佢就企係收銀隔離叫『いらっしゃいませ,埋邊睇下有咩岩食』
我同可愛女孩係度笑佢就逃返去整章魚燒XDDDDDD


依家終於同佢地熟左啦YEAHYEAH

阿芳跌左我比佢個張電話紙
我笑說 唔想要咪出聲囉唔屎跌左我張野牙(Q_Q)
之後收完銀就重新寫過張低頭寫寫寫, 突然叫我
「你唔諗住寫過張比我啦?」
真係可愛XDDD 不不不我寫緊陣間拎比你
拎比佢原來佢圍裙個袋穿左佢跌筆先知e149傾到佢有客都唔知

佢叫我過去藏人做XDDDD 哇咁光明正大挖人牙!!XDDD
明明話佢我地都唔夠人手啦你仲想挖佢?! XDDD

夜晚佢收工就打比我~ 不過埋數中‥
到我收工再打比佢
我先知原來唔係自己想就可以落秀吉幫手..
而且只係 3-5 呢個時段


阿婉辭左職嚕(◎_◎)
原本佢返11:30但佢以為自己返12:30|||||
到明明打比佢先知... 之後見佢1點都未見人明明就打比佢
佢竟然話 辭.職. ..........咁.. 就只係得返我同明明係樓面..翠兒放假....
下午明明仲要去開會.......( ̄□ ̄|||||)

明明食飯時就叫左阿芬出黎企樓面XDDDDDDDD
同阿芬熟左好多啦YEAH(*u*) 好開心牙
之後明明都係決定唔去開會得阿裕去開會

夜晚7:30左右翠兒返工..真可憐,,放假都要返工
之後我同佢收尾。

 

好啦... 今日放假啦終於~
要好好享受... 不如去剪頭髮囉... 呵呵

v52007-12-13 04:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 12 月 11 日  星期二★☆


【前2日好搞笑】 e53人間觀察

前日. 星期日. 十分搞笑

西田百貨無緣故停電!!!!

12時許, 做做下野, 冇啦啦停電!!
全場人一齊「哇――v405」一聲(※注意, 係顧客們 一齊 哇! 。XD)
待眼睛適應後‥ 仍未有電.......e286

之後廚房照做野整餃子XD 多左份我食晒佢i239
好奇怪只係我地賣野食呢度停電...
超市同新城市個邊都仲係有電嫁喎!! 得我地呢個地方停電‥
抽風停晒廚房好熱( ̄□ ̄||||||) 我只係放個頭係出菜個窗口位都覺得好熱||||

數分鐘後v21有返電啦!!
但唔夠2分鐘又停電v483..........( ̄- ̄;;)

之後又有返電~ 就冇再停電嚕

 

到7時差不多?
對面秀吉的章魚燒爐著火!!
雖而不是第一次了‥
但今次最搞笑的是!! 火警鐘響了!!!!!
火警鐘竟然響了!!!!!! 因為太大煙!!!!! 火警鐘響了!!!!!!!!!!

實在太搞笑啦v41哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 v156失禮。
不過好嘈‥ 抽風抽走晒D煙都仲響‥ 好嘈.......
而且響既時候係 完 全 冇人行我地同秀吉之間條路嫁!!!!!XDDDDD
因為就正正係我地之間個火警響XDDD d人排開晒企係度唔知做咩[炸笑]
到停左又有返人行...i239


夜晚行去搭車
落樓梯轉角位e118 咦i84 前面個個人對鞋咁熟樣既..
側面都好熟樣............... 原來是可愛的DICKY sir牙!!!!!!i237

哇竟在這碰見!! 原來DICKY sir住大圍經常都會去沙田( ̄□ ̄;;)
現在他名副其實是DICKY sir
傾到我車到~ 我一輪嘴係咁講野XD 真係好喜歡以前

 

昨天, 星期一
我跟藏人的可愛女孩熟了♡

原來她一直聽錯8番拉麵博多拉麵v313

玩野咁食晏時去秀吉買大判燒~ 她竟說不做我生意!!XDD
之後買完夾大判燒既人知道係我之後再夾多個比我食YEAHYEAHe76

好久沒見粗眉睫毛長的可愛男孩了~

夜晚放工
同陳奕●頭同一個站落車‥
行同一條路‥|||||||||||| 最後去到東頭邨牌左右不見了‥

行行下隨意望對面馬路架巴士‥ 113.... 等緊紅燈
見到下層有對情侶係度擁吻,, 不以為意咁望返前面..
再望返巴士‥ 佢地對我揮手v422

原來係 KINGking 同 JOYCE家姐 !!!!!!!!!Σ( ̄口 ̄)
做左8番之後成日見到佢地|||||||||||

 

下個月一定要買到NDS啦!!!! 同埋我好想要既.. TATTOO....。

v52007-12-12 01:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 12 月 4 日  星期二★☆


【被屈。凸】 e53人間觀察

哈!哈!哈!

咩意思?

下?

 

咩意思?

 

原來 翠兒 同 阿裕 係一齊緊嫁囉

 

今日
個新同事 阿婉 打黎話佢頭痛
咁我咪叫佢打返去請假囉, 不過冇糧嫁喎
你返12點半咪12點打返去囉, 你搭九出門先唔會遲到咪11點半個陣睇下仲舒唔舒服而請假囉

一返到去, 翠兒 黑面到炸. 阿婉 唔想返搞到 翠兒 狂搵人返工
之後2點幾 阿婉 返黎啦, 之後仲唔屎搵人返工添
初初我都唔知咩事嫁. 唔知點解佢全程黑面嫁. 直到. 肥仔 叫我去傾計


原來 阿婉 屈我教佢今日唔好返工曠工請假囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

哇!!!!!!!!!!! 個下慶到火屎!!!!!!!!!!!!!! 即刻對住 肥仔 爆Q晒粗

咩事牙依家!!!!!!!!!!! 至憎人屈我嫁啦!!!!!! 家陣係咪搞小圈子牙!!!!!!!

 

直到今晚打比 阿裕.

哈! ok啦! 知道左啦! 原來你2個一齊!
即係 翠兒 佢吃醋啦!!!!!!!!! 原來佢一直睇我唔順眼嫁!!!!!!!!! 頂!!!!!!!!!

為左條仔針對我囉!!!!!!!!!!! PK!!!!!!!!!!

咩事牙依家即係? 咩意思牙下?

BUT! 唔緊要。我 們 只 是 同 事.


 翠兒 佢我依家講咩佢都唔會信嫁啦.. 哈哈= =
冇計啦~ 睇我唔順眼嘛∼ 唉

佢深信不疑咁信 阿婉 係我教佢今日曠工囉
哇我有咩好處牙? 肥仔 同我講因為我想同 阿裕 一齊收工囉

哈! 阿婉 佢未返黎個陣我忙到仆左係度啦!!!!
叫佢唔返我有咩好處牙!! 就係為左一齊收工搭車!? 可笑!!!!!

邊個話我教佢曠工嫁!!!!!!! 仲唔係佢自己本人!!

即係點牙? 咁點解你又要同我扮FRD牙?

點解你要同我懶熟牙?

 

 肥仔 一問我「係咪你教阿婉佢今日曠工放翠兒飛機嫁」
哇你咁問我即明啦係咪牙!! 即係有人屈我教佢曠工啦!!!!!!!!

都係個句啦!!
教佢曠工我有咩好處牙!!
沖茶、針汽水、出野、對飛 嘜Q野我都自己做晒我好撚開心牙!!?

痴鬼線!!!!!!!!!
愈打愈唔高與牙!!!!!!!!!!!

 

唉‥ 不過‥ 點同 翠兒 解釋都冇嫁啦= =
佢都聽唔入耳...................佢根本一整個就係針對我啦

我原先仲諗住 唔好有誤會而離開

依家

冇啦....∼

 

講咩都等於廢話.

 

知道左佢地2個既關係之後‥
諗返之前本人既所作所為- - 的確會令人誤.會.|||||||||||||||||

日日一齊返工放工.食晏又一齊.又傾電話

 

 

...........|||||||||||||||||||||||||||||

v52007-12-05 01:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]