★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2007 年 12 月 23 日  星期日★☆


【累了. 人類. 討厭的生物】 e53人間觀察

我‥累了.......................。

... 人類... 真是一種討厭的生物。

拜託.. 你不喜歡我就直接說出來吧... 別跟我玩猜心遊戲好不好‥

好辛苦‥ 好累‥ 我最不善長就是 觀 人 臉 色

 

 

21日. 大清早 明明 就打來,, 通知我上班時間改 1時正 ............
可是.. 那時我已經準備完畢正想出門了i232
因為知道了我跟 阿章 都是12時上班的所以想一起上班~
但!! 他回我電話的時候他已出門走遠了....v106
好吧自己上班....。 可是又不甘寂寞所以找 細佬柴 一起吃早餐XD
但.那通電話只是變成了起床電話而已

晚. 阿章 打來(◎_◎)
因他不能跟我一起回家而打來謝罪XDDDD 搞笑..
好吧!! 就約好明天一起上班!!怎麼?! 好不願意嗎!?

 

22日v278 早早就起床了牙哈哈哈!!e35
可是.. 我sel我的死人頭太久了遲到了所以 阿章 沒有等我就先走了!!
11時半左右 阿章 打來...
『咦?!11點半啦咩?!(≧▽≦|||)』
「醒早過左啦![笑]」
如是者... 我 又 要 自己一個人 上班 了...。
今天換了一粒幼點的唇環~ 銀閃石唇環v352

到12時許 阿章 又打來.. 我已人在西田準備去2樓更衣室v324
原來死仔想喝咖啡e93.........好吧好吧。

晚上.. 因 細佬柴 放早而被迫去旺角|||||||||||||||||||||||||
換好身上所有衣物e335看一看自家電話e161......
阿芳曾經打來牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哇哇哇驚喜萬分XD 本想即刻回電!!v6 可是還是找 阿章 吧...
竟然要 殺 蟲 !! 好吧即是不用等他回家了.
在電梯處跟 阿裕 揮手再見v422 怎麼他的表情好像不太對勁-"-a
可是我已正在跟 阿芳 談電話了e266

好久沒見她下來秀吉了!! 因為已經有足夠人手了吧
她說她如有空會下來探我XDDe76
原來她下個月14日就辭職了!!!!!!!!!!!ビックリ!!
無緣故就約了下星期日12月30日一起去街街v349哈哈~

跟 阿芳 收線後.. 就打給 阿裕
原來他剛剛只是因身體不適突然想嘔所以才會那樣表情的牙..

在旺角街頭站了一小時之久...........
 細佬柴 才出來......v466v466v466v466v466真.是.的....
幸好!! 一出來就識相的自動自覺替我背袋
回東邨找 傻豹 ∼ 去吃炸醬河!! 現在好喜歡吃v266
在我家樓下玩到3時許才歸家...e514

等 細佬柴 期間踫見 湯曉 (*0*)!! 其實是沒兩句的中學同學e133

 

23日v297 即今天
終於等到可以跟 阿章 一起上班了( ̄□ ̄)
總是有錯覺這小子在逃我-"-

因跟 阿章 一起上班... 早了足足20分鐘...........e263
好吧早到好過遲到‥
返到去忙到碌左係度.................v356

下午放飯.. 去新城市找銀行看看自己帳戶還有多少銀v13
反正順道.. 就上多兩層去七樓藏人找 阿芳 v360
走了去盡頭.. 是泰國式的? 向反方向走去...v106
就這樣一直看著店舖向前走,, 突然看到某店入面有人激動起身!!
是 阿芳 發現我了XDDDDD 昨晚才通完電話這麼快就踩上門了XDDD

原來藏人比我們好多了v517
順便想見見 小強 ∼ 但他不是落場所以沒有見了~
在 阿芳 面前完全放鬆了自己..........................i267感覺好舒服...........
可能出了戶外坐... 好舒服i260... 坐到我不願走,, 遲到了XD

晚上.. 因出菜問題- -
 阿裕 好像生我氣了.. 好吧我要避跟你一起搭車... 快快手打掃完畢
回到3樓就踫巧見到 阿章 換好衣服了
好吧他今晚又要去MK( ̄□ ̄)自己回家
天公[]造美!!!!!!!!竟給我下雨!!!!!!!v279
一出門我呆了!! 怎麼...現在不是冬天嗎...怎麼會下雨的牙i282
好吧可能下車的時候會沒雨的了!!
可是.. 只是比上車的時候少了點... 也好。

 

 

 

好討厭猜心... 我一點也不懂得猜一句說話背後的意思..
所以你說什麼我都會直信... 拜託..
真的討厭我就出聲吧... 討厭假人假義...................

v52007-12-24 02:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 12 月 20 日  星期四★☆


【識埋秀吉既人啦vV】 e53人間觀察

哇‥ 今日已經 20 號 啦 . . . . . . . 。
時間過得 真 係 好 快......... 唔經唔覺我又好耐冇打日記XD
其實先前有好多野想打嫁但我

已經好多日冇見過 小強 同 阿芳 嚕(´-`)
先前好似係16號個日,, 夜晚企收銀. 低頭發呆. 抬頭就見到!!
 小強 冇啦啦係前面經過同我「hi」牙!!
仲係好似好害羞 咁 好 可 愛 牙!!ヽ(*´∀`*)ノv352
好可愛好可愛好可愛真係好可愛牙!!!!!/////(≧□≦)/////
睇佢係拎轉身行就即係佢係等我抬頭發現佢啦!! 真係好可愛牙(;口;)e415


17號個日,, 因為先前埋錯數比 大佬 話.. 所以 翠兒 放左工都返黎睇住我計數..
其實我都諗到佢唔係為左我而留低嫁啦哈( ̄▽ ̄)/
叫佢地走先.. 而本大小姐就慢條斯理咁換衫, 慢條斯理咁行去v95巴士站..
但咁都比我撞到佢地牙哈哈哈哈哈哈哈哈哈∼∼∼∼∼∼∼!!
佢地走先咁多都比我呢個咁慢既人撞到即係佢地吹左好耐風啦呵呵v352

搭車故意唔坐 阿裕 隔離,坐開一個位.費事啦‥
落車,其實等巴士個陣已經見到 阿章 企係前面嫁啦∼
所以落車見到佢係前面就上前拍佢一齊行返家啦!(≧∀≦)ノe329
佢叫我去 秀吉 做XDDDD 「至多我教你啦!」
不過打對面唔係咁好...。


18號個日我去完廁所行過body shop既時候就撞到 阿章
『今晚一齊放工牙(≧∀≦)/』
「唔得牙我今晚要去旺角牙」
『(´□`)下~~~~(`-´)哼!』
「聽日啦i201聽晚先啦(^-^i202)」
返到去我都不停 佢XDD 隔住個行人道...

當晚佢用眼神係 秀吉 入面問我食唔食炒麵XD 我用手整左個圓形v426
佢以為我要..............( ̄□ ̄)..................
你明唔明牙? 圓形既野牙! 即係章魚燒牙!!!(>_<)
之後我就等... 等佢行到去整章魚燒既時候XD 佢再用眼神問我要唔要
但見 阿章 再望望 廖生 既時候我又覺得好似唔係幾好意思....||||
即刻拎轉身對住我地廚房個出菜位...XD.... 直到聽到對面有D笑聲
望過去見到 阿章 係度整緊章魚燒牙!!!(*u*) 衝過去i246

Σ( ̄□ ̄||||)!!好多醬!!!多到連章魚燒都睇唔到||||||||||||
佢仲比埋 奄列炒麵 同 2個大判燒 比我牙
『咁多野?!』
「你個邊多人嘛」
『我拎唔晒咁多野牙( ̄□ ̄|||)』
偉哥「唔緊要佢幫你拎過去[笑]」
行返去8番..
『聽日返幾點牙?』
「12點」
『唉牙我返1點牙無緣啦』v156欠打既表情同語氣
「咁放幾點牙??」
『11點囉(0_0)』
「哦..」

昨天.19號
 阿章 企收銀係度叫「いらっしゃいませ」我就即笑XDDD!!
佢把聲好搞笑而且叫錯!! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈
之後佢D企姿.....- -....真係....SEXY|||||||||||||||||||

夜晚因約好左一齊收工,, 但見 秀吉 執咁耐.. 所以我都慢慢黎..~
慢到廚房做晒野 阿裕 換好晒衫我先洗完地沖好地‥
慢慢做野既感覺真∼好∼e287
同 翠兒 一齊去更衣室換衫,換完行到去電梯就再見嚕
『我返上去囉,再見v422
「返上去做咩牙?等阿章牙?」
『嗯‥‥‥‥。』
其實我唔想被 阿裕 知...- -

上到去,, 轉彎位見到 秀吉 D女拎袋去換衫v324
再行前D望下 阿章 係咪度i84 哇見到佢個肉背-//口//-!! 佢係收銀後面個牆位度換衫
見佢換完仲唔走就崔佢啦(`-´)!! 佢就答我好快好快- - 但一D都冇想走既意思..
佢就問我飲唔飲野.. 飲!!當然飲!! 因為8番竟然冇我最愛既 橙汁 飲(T_T)
一插支飲管落去!!! 插唔入......................好.大.舊.冰‥
好抵死 阿章 轉一轉個杯插入去... CHECK袋個陣 阿章 幫晒我地所有人拎汽水XD
我個陣先知原來個度有塊鏡( ̄□ ̄)e420

去到帝都橋飲晒杯橙汁比 阿章 睇. 拿!! 幾咁大舊冰!!
佢就問我地D冰唔係差唔多嫁咩
『我咁細心緊係打砰D冰先比客人嫁啦!![威]』其實我地D冰係佢地D一半
「我夠會碎D冰比客人囉」
哈哈哈哈哈哈哈哈XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD好爆笑!!!!!!!!

原來 阿章 20歲多D 我以為佢同我同年...||||||||||||||||
由巴士上層行落下層,我就叫 阿章 幫我拎外套,我咩返好個袋
落左車我就叫佢幫我咩袋我著外套XDDDDDDDD
最後就順便叫佢幫我咩埋啦 路上佢都不停拉返高個袋XD
好唔慣咩袋啦?! 比你咩下啦哈哈哈哈哈
知左 阿章 真名 同局長同名XDD

行到去佢家樓下... 再向自家行既時候醒起.. 即轉身叫停佢XDD
問佢拎電話個時我先知.. 原來我電話有2個未接來電1個SMS.....都係 阿裕 ...
..................我摸袋個陣 阿章 就知我係想問佢拎電話.....
佢又知我電話係袋?? 睇時間應該都係 阿章 幫我咩袋個陣嫁??
因為搭車個陣我冇可能FEEL唔到震嫁? 仲要震3次

 

.......

 

.....................可能因為我褲袋空所以佢估到啦哈哈

 

今晚...  阿裕 打黎我又聽唔到........||||||||||||||||||||||||||||
因為入左房同母親大人增進家人感情..... 所以聽唔到...
直到就黎2點我想影野先知有個未接來電..........i282
搞到好似存心唔聽 阿裕 電話咁i282i282i282i282i282i282i282SOR.........。v436

BUT!! 就係2點半既時候!! 阿裕 打左比我啦...冇野啦哈哈~

好啦聽日返12點正........................要訓啦。
希望聽日又係開開心心既一日啦(^-^)

v52007-12-21 02:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2007 年 12 月 14 日  星期五★☆


【日記被揭!?】 e53人間觀察

- -

今晚

翠兒同我講

大佬同佢講話有同事係網上打8番既野比上面d老細見到

 

唔會係我掛..............................[大滴汗]

 

但我岩岩睇返我都冇話過沙田呢間好得閒.. 又冇講過真係做得好開心.. 因為睇返都係打唔開心野- -
而且我好無聊咁係YAHOO搵搵搵都搵唔到我呢個BLOG....-"-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

算吧!!不關我事的啦!!!!

 

 

今天晚上本應是去MK看投名狀的
但. 死傻豹. 竟然為左墨香
而唔睇戲.........................................................去死吧。

 

今早跟陳奕●頭一起搭車返工牙(*u*)!!
同一個站上車. 不過到下車的時候我才跟他搭話呢~ 手指一野刺落佢個肚度
原來秀吉的PART-TIME們返一天工就走了(◎_◎)嫌太辛苦了
之後他竟可惡的說出羨慕我們 空 閒 ( ̄□ ̄|||)!!
我們也有繁忙時牙!!!(>_<)
知道了他叫阿章!!他好像很怕生(怕我?)般不看著我說話...- -
原來他真的住東頭邨的牙!!!!!!!!!!! 住我隔離隔離那座......( ̄□ ̄)......

 

今天因大佬在場‥ 沒有跟阿芳說話她就不知不覺回藏人了

v52007-12-15 02:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]