哇‥ 今日已經 20 號 啦 . . . . . . . 。
時間過得 真 係 好 快......... 唔經唔覺我又好耐冇打日記XD
其實先前有好多野想打嫁但我懶
已經好多日冇見過 小強 同 阿芳 嚕(´-`)
先前好似係16號個日,, 夜晚企收銀. 低頭發呆. 抬頭就見到!!
小強 冇啦啦係前面經過同我「hi」牙!!
仲係好似好害羞 咁 好 可 愛 牙!!ヽ(*´∀`*)ノ
好可愛好可愛好可愛真係好可愛牙!!!!!/////(≧□≦)/////
睇佢係拎轉身行就即係佢係等我抬頭發現佢啦!! 真係好可愛牙(;口;)
17號個日,, 因為先前埋錯數比 大佬 話.. 所以 翠兒 放左工都返黎睇住我計數..
其實我都諗到佢唔係為左我而留低嫁啦哈( ̄▽ ̄)/
叫佢地走先.. 而本大小姐就慢條斯理咁換衫, 慢條斯理咁行去
巴士站..
但咁都比我撞到佢地牙哈哈哈哈哈哈哈哈哈∼∼∼∼∼∼∼!!
佢地走先咁多都比我呢個咁慢既人撞到即係佢地吹左好耐風啦呵呵
搭車故意唔坐 阿裕 隔離,坐開一個位.費事啦‥
落車,其實等巴士個陣已經見到 阿章 企係前面嫁啦∼
所以落車見到佢係前面就上前拍佢一齊行返家啦!(≧∀≦)ノ
佢叫我去 秀吉 做XDDDD 「至多我教你啦!」
不過打對面唔係咁好...。
18號個日我去完廁所行過body shop既時候就撞到 阿章
『今晚一齊放工牙(≧∀≦)/』
「唔得牙我今晚要去旺角牙」
『(´□`)下~~~~(`-´)哼!』
「聽日啦
聽晚先啦(^-^
)」
返到去我都不停 哼 佢XDD 隔住個行人道...
當晚佢用眼神係 秀吉 入面問我食唔食炒麵XD 我用手整左個圓形
佢以為我要..............( ̄□ ̄)..................
你明唔明牙? 圓形既野牙! 即係章魚燒牙!!!(>_<)
之後我就等... 等佢行到去整章魚燒既時候XD 佢再用眼神問我要唔要
但見 阿章 再望望 廖生 既時候我又覺得好似唔係幾好意思....||||
即刻拎轉身對住我地廚房個出菜位...XD.... 直到聽到對面有D笑聲
望過去見到 阿章 係度整緊章魚燒牙!!!(*u*) 衝過去
Σ( ̄□ ̄||||)!!好多醬!!!多到連章魚燒都睇唔到||||||||||||
佢仲比埋 奄列炒麵 同 2個大判燒 比我牙
『咁多野?!』
「你個邊多人嘛」
『我拎唔晒咁多野牙( ̄□ ̄|||)』
偉哥「唔緊要佢幫你拎過去[笑]」
行返去8番..
『聽日返幾點牙?』
「12點」
『唉牙我返1點牙無緣啦』
欠打既表情同語氣
「咁放幾點牙??」
『11點囉(0_0)』
「哦..」
昨天.19號
阿章 企收銀係度叫「いらっしゃいませ」我就即笑XDDD!!
佢把聲好搞笑而且叫錯!! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈
之後佢D企姿.....- -....真係....SEXY|||||||||||||||||||
夜晚因約好左一齊收工,, 但見 秀吉 執咁耐.. 所以我都慢慢黎..~
慢到廚房做晒野 阿裕 換好晒衫我先洗完地沖好地‥
慢慢做野既感覺真∼好∼
同 翠兒 一齊去更衣室換衫,換完行到去電梯就再見嚕
『我返上去囉,再見
』
「返上去做咩牙?等阿章牙?」
『嗯‥‥‥‥。』
其實我唔想被 阿裕 知...- -
上到去,, 轉彎位見到 秀吉 D女拎袋去換衫
再行前D望下 阿章 係咪度
哇見到佢個肉背-//口//-!! 佢係收銀後面個牆位度換衫
見佢換完仲唔走就崔佢啦(`-´)!! 佢就答我好快好快- - 但一D都冇想走既意思..
佢就問我飲唔飲野.. 飲!!當然飲!! 因為8番竟然冇我最愛既 橙汁 飲(T_T)
一插支飲管落去!!! 插唔入......................
好.大.舊.冰‥
好抵死 阿章 轉一轉個杯插入去... CHECK袋個陣 阿章 幫晒我地所有人拎汽水XD
我個陣先知原來個度有塊鏡( ̄□ ̄)
去到帝都橋飲晒杯橙汁比 阿章 睇. 拿!! 幾咁大舊冰!!
佢就問我地D冰唔係差唔多嫁咩
『我咁細心緊係打砰D冰先比客人嫁啦!![威]』其實我地D冰係佢地D一半
「我夠會啃碎D冰比客人囉」
哈哈哈哈哈哈哈哈XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD好爆笑!!!!!!!!
原來 阿章 20歲多D
我以為佢同我同年...||||||||||||||||
由巴士上層行落下層,我就叫 阿章 幫我拎外套,我咩返好個袋
落左車我就叫佢幫我咩袋我著外套XDDDDDDDD
最後就順便叫佢幫我咩埋啦
路上佢都不停拉返高個袋XD
好唔慣咩袋啦?! 比你咩下啦哈哈哈哈哈
知左 阿章 真名
同局長同名XDD
行到去佢家樓下... 再向自家行既時候醒起.. 即轉身叫停佢XDD
問佢拎電話個時我先知.. 原來我電話有2個未接來電同1個SMS.....都係 阿裕 ...
..................我摸袋個陣 阿章 就知我係想問佢拎電話.....
佢又知我電話係袋?? 睇時間應該都係 阿章 幫我咩袋個陣嫁??
因為搭車個陣我冇可能FEEL唔到震嫁? 仲要震3次
.......
.....................可能因為我褲袋空所以佢估到啦哈哈
今晚... 阿裕 打黎我又聽唔到........||||||||||||||||||||||||||||
因為入左房同母親大人增進家人感情..... 所以聽唔到...
直到就黎2點我想影野先知有個未接來電..........
搞到好似存心唔聽 阿裕 電話咁





SOR.........。
BUT!! 就係2點半既時候!! 阿裕 打左比我啦...
冇野啦哈哈~
好啦聽日返12點正........................要訓啦。
希望聽日又係開開心心既一日啦(^-^)