我可是花左個幾鐘做的~ 不過,佢食得開心咪得囉.....係咪呢!朱古力家姐~^^
原來,我不是自己想像中的那麼堅強~ 本以為"只要笑一笑....一切都了了!!" 但係,我的笑已經變的虛假.....就連家人都看得出~ 或者,自己真的是力能有限.... 咩都唔想理啦~ 只希望.....唔好呃我! 都已足夠啦^-^